Ronde 10: British Grand Prix, Silverstone circuit, Silverstone

Gestart door Tessa, 04 juli 2016 - 19:45:23

« vorige - volgende »

Sabai

Citaat van: Pancake Shield op 06 juli 2016 - 00:53:10
Meh Silverstone. Ik zal wel teveel nostalgie in mijn kleine teen hebben, maar ik mis het oude circuit. Ik vind dit zo'n kunstgreep die eigenlijk absoluut niet nodig was. En ik mis de start bij Copse met vlak daarna Maggots en Becketts.

Ik ook  :'(

gloudiesaurus

Citaat van: Spanje_2016 op 07 juli 2016 - 20:37:31
Citaat van: Pancake Shield op 06 juli 2016 - 00:53:10
Meh Silverstone. Ik zal wel teveel nostalgie in mijn kleine teen hebben, maar ik mis het oude circuit. Ik vind dit zo'n kunstgreep die eigenlijk absoluut niet nodig was. En ik mis de start bij Copse met vlak daarna Maggots en Becketts.

Ik ook  :'(

Ik heb hetzelfde. Al blijft Silverstone een mooi snel circuit!

Wat me verbaasd is het publiek op Silverstone:
! No longer available

Als je ziet hoe Rosberg hier wordt uitfloten is dat toch F1-onwaardig. Dat is toch de sport zonder hooligans en rellen en waar iedereen, voor welk team of coureur ook, door elkaar kan zitten. En het Engelse publiek, dat zijn toch echte autosportliefhebbers? Daar past het uitfluiten van Rosberg niet bij.

Schaam je Silverstone
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

FolkertE

+ 1 helaas.
Ergerde me er in Oostenrijk al aan en een paar jaar geleden in Spa ook bij Rosberg en Vettel toen. Hoort in mijn optiek helemaal niet bij sporten thuis en zeker niet in de F1.


Robbert65

Afgelopen zondag werd Hamilton tot op het bot uitgefloten in Spielberg... Het hoort erbij, sport is emotie. Rosberg is in Engeland niet populair "want" de teamgenoot van Lewis. Dat het Engelse mensenvolk niet zo heel slim is moge als vastgesteld worden beschouwd sinds vorige maand, het Brexitverhaal...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Fietser

Citaat van: Robbert65 op 09 juli 2016 - 08:34:10
Afgelopen zondag werd Hamilton tot op het bot uitgefloten in Spielberg... Het hoort erbij, sport is emotie. Rosberg is in Engeland niet populair "want" de teamgenoot van Lewis. Dat het Engelse mensenvolk niet zo heel slim is moge als vastgesteld worden beschouwd sinds vorige maand, het Brexitverhaal...

Je hebt gelijk, sport is emotie. Maar Engelsen zijn m.i. niet minder slim dan elders (bovendien is nog lang niet zeker dat een Brexit zo slecht is). Op veel plekken in de wereld klinken oerwoudgeluiden bij de acties van zwarte voetballers. Veel homoseksuele sporters blijven in de kast uit vrees voor negatieve reacties van publiek en tegenstanders. Spelers van Feyenoord zijn - zacht gezegd - niet populair bij Ajax en andersom. Wat dat betreft is sport 'slechts' een afspiegeling van de samenleving. Sjiieten zijn 'niet erg geliefd' in Bagdad en witte politieagenten niet in Dallas. De lijst is helaas eindeloos. Zo bezien is een beetje boe-geroep van een stel Engelse rednecks niet zo heel schokkend. Trouwens dat doen ze ook in hun Lagerhuis.

Robbert65

Nee, Engelsen zijn niet minder slim dan elders. Engelsen zijn openlijk dom geweest vorige maand, dat is het enige verschil met andere landen. Alhoewel de social media en reacties op online nieuwssites de stupiditeit van de gemiddelde mens natuurlijk ook al jaren blootleggen zeker in Nederland.

Maar laten we niet afdwalen; Leve Formule 1, leve Silverstone Arena, Leve Nico Rosberg en alle andere rijders en hopen op een mooie race voor MaxV ;)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs

Sport is emotie ja. Maar beledigen, geweld, discriminatie en ook onsportief gedrag als uitfluiten door supporters is emotie dat de kop ingedrukt moet worden.

Robbert65

Nee Matthijs, mensen hebben een mening en mensen hebben het recht hun mening te uiten door de roepen en te fluiten. Geweld is verboden, discriminatie ook, beledigen niet. En dat is maar goed ook. Wanneer fatsoenlijke mensen zich fatsoenlijk gedragen wordt er niet beledigd.

Maar als bijvoorbeeld politici misbruik maken van hun macht, dan heeft het volk belediging als middel om daar iets tegen te doen, bijvoorbeeld door satire of door spreekkoren voor de deur van het Binnnenhof. Democratie is niet per definitie braaf....
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sabai

In Oostenrijk waren het trouwens de Hollanders die  boeh stonden te joelen  ::)

FolkertE

Die idiote Hollanders ok altijd. Gelukkig dat ik Nederlander ben :P

Maar het kan nog wel eens een redelijk natte kwalificatie worden volgens Buien radar.
http://www.buienradar.nl/weer/silverstone/us/4491751#overzicht
Niet veel regen, maar genoeg om leuke verrassingen te zorgen.

Robbert65

Citaat van: FolkertE op 09 juli 2016 - 10:09:18
Die idiote Hollanders ok altijd. Gelukkig dat ik Nederlander ben :P

Maar het kan nog wel eens een redelijk natte kwalificatie worden volgens Buien radar.
http://www.buienradar.nl/weer/silverstone/us/4491751#overzicht
Niet veel regen, maar genoeg om leuke verrassingen te zorgen.

Schattebout, dat is het weer in Silverstone in de Verenigde Staten. De GP van dit weekend wordt verreden in Silverstone in Engeland ;-) gebruik nou gewoon die linkjes die ik onder de preview zette joh :P

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

FolkertE

Hahaha oeps. En pas jij nu maar op dat Tessa dit niet leest,  anders hebbie straks ruzie omdat je met mij aan het flurten bent.

Maar het is wel nat nu op Silverstone,  dus ha.  8)

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jozef


Pancake Shield

Lekker klapper nog van Ericsson. Die mist sowieso de kwalificatie en met de financiele gelden van Sauber durf ik niet eens te zeggen of hij de race wel haalt.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock