Man van de race: oostenrijk.

Gestart door FolkertE, 03 juli 2016 - 15:53:00

« vorige - volgende »

wie was de beste?

Lewis Hamilton
2 (8%)
Max Verstappen
16 (64%)
Kimi Räikkönen
0 (0%)
Nico Rosberg
0 (0%)
Daniel Ricciardo
0 (0%)
Jenson Button
4 (16%)
Romain Grosjean
0 (0%)
Carlos Sainz
0 (0%)
Valtteri Bottas
0 (0%)
Pascal Wehrlein
9 (36%)

Totaal aantal stemmen: 25

FolkertE

Zoals gebruikelijk: Wie was de beste.

Brand los.

Ik zal de optie om meer mensen te kunnen kiezen open zetten, want voor mij waren er meerdere.

Pancake Shield

Pascal Wehrlein, zonder twijfel de man van het weekend wat mij betreft. Rijdt met een Manor makkelijk naar Q2 en leek in de race weg te vallen, maar pakt toch gewoon nog een puntje. Absoluut de man van de race.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Jozef

#2
Is het idee niet dat je gewoon één iemand uitkiest? :P

Ik kies Wehrlein, met een eervolle vermelding voor Hamilton.

Edit: eervolle vermelding voor Pérez vergeten, die komt eigenlijk duidelijk op de tweede plaats achter Wehrlein. Slechte startpositie maar zou toch Hülkenberg verslagen hebben en zijn crash was niet echt zijn fout. Ook Massa, vanuit de pitlane naar de punten tot zijn uitvalbeurt.

FolkertE

Ja, maar mijn idee is altijd anders dus houd ik me daar niet aan :P

Voor mij komen Hamilton, Max, Wehrlein, Button, Kimi en toch Rosberg(Zowel positief als negatief.)

Tuesday

Citaat van: Jozef op 03 juli 2016 - 16:23:29
Is het idee niet dat je gewoon één iemand uitkiest? :P

Ik kies Wehrlein, met een eervolle vermelding voor Hamilton.

Edit: eervolle vermelding voor Pérez vergeten, die komt eigenlijk duidelijk op de tweede plaats achter Wehrlein. Slechte startpositie maar zou toch Hülkenberg verslagen hebben en zijn crash was niet echt zijn fout. Ook Massa, vanuit de pitlane naar de punten tot zijn uitvalbeurt.
en wie vergeet je nu nog? Van P8 naar P2, ene Max Verstappen.

gloudiesaurus

Ik kies voor Max Verstappen! Knappe race gereden
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

C.G. de Beaufort

Een heerlijke race! Verstappen is de man van de race, van 8e tijdens de start, finisht hij als 2e. Een goede 2e :  Hamilton, Grosjean en Werhlein.

Groet,

C.G. de Beaufort


Tuesday

Voor mij Max. En ondanks dat ik vind dat er maar 1 optie moet zijn heb ik toch ook stiekem Wehrlein aangeklikt.

Jozef

Citaat van: Tuesday op 03 juli 2016 - 16:31:25
Citaat van: Jozef op 03 juli 2016 - 16:23:29
Is het idee niet dat je gewoon één iemand uitkiest? :P

Ik kies Wehrlein, met een eervolle vermelding voor Hamilton.

Edit: eervolle vermelding voor Pérez vergeten, die komt eigenlijk duidelijk op de tweede plaats achter Wehrlein. Slechte startpositie maar zou toch Hülkenberg verslagen hebben en zijn crash was niet echt zijn fout. Ook Massa, vanuit de pitlane naar de punten tot zijn uitvalbeurt.
en wie vergeet je nu nog? Van P8 naar P2, ene Max Verstappen.

Je hebt gelijk. Ik dacht dat hij op het einde Räikkönen maar op te rapen had omdat Max een tweestopper deed en Kimi een eenstopper, maar ik hoor net dat ze allebei op 1 stop stonden. Zeer strakke race van Max.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings

Citaat van: Tuesday op 03 juli 2016 - 16:31:25
Citaat van: Jozef op 03 juli 2016 - 16:23:29
Is het idee niet dat je gewoon één iemand uitkiest? :P

Ik kies Wehrlein, met een eervolle vermelding voor Hamilton.

Edit: eervolle vermelding voor Pérez vergeten, die komt eigenlijk duidelijk op de tweede plaats achter Wehrlein. Slechte startpositie maar zou toch Hülkenberg verslagen hebben en zijn crash was niet echt zijn fout. Ook Massa, vanuit de pitlane naar de punten tot zijn uitvalbeurt.
en wie vergeet je nu nog? Van P8 naar P2, ene Max Verstappen.

Die is Jozef niet vergeten. ;)

Wings

Ik ga ook voor Max Verstappen. Heeft Ricciardo vandaag op alle fronten verslagen en loopt behoorlijk in op de Australiër. Max vind ik ook een pure racer. Super om te zien hoe hij een aanval opbouwt maar ook zijn positie verdedigen kan hij als geen ander. Piepelt toch weer Nico Rosberg die met vers rubber en een auto die veel harder kan. Dan vind ik racen mooi. Dat hij de Mercedessen uiteindelijk moet laten gaan doet niks af aan het enthousiasme. Max verveelt mij nooit. Als ik kijk naar hoe hij racet laat mij dat denken aan grote namen uit de Formule 1. P2 is natuurlijk by far beter dan waar de auto toe in staat is. Verder natuurlijk ook meer dan prima gedaan van Wehrlein en Hamilton.

Franky R.

Pascal Wehrlein voor mij. ik vind het altijd mooi als een klein team punten pakt. De eerste punten voor Manor sinds Monaco 2014.

Mickey

Max. Toprace. Geeft Ricciardo gewoon knalharde billenkoek.

Eervolle vermelding voor Button en Wehrlein.

Arthur

Ik zeg Max[imaliseerd]. Geen verdere uitleg nodig  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel