GP van Europa, Bakoe: Man van de Race

Gestart door Robbert65, 20 juni 2016 - 21:13:24

« vorige - volgende »

Wie is de man van de race in Azerbeidzjan volgens jou?

Nico Rosberg
0 (0%)
Sebastian Vettel
0 (0%)
Sergio Perèz
20 (90.9%)
Kimi Räikönnen
0 (0%)
Valtteri Bottas
0 (0%)
Daniel Ricciardo
0 (0%)
Max Verstappen
0 (0%)
Nico Hulkenberg
0 (0%)
Lewis Hamilton
0 (0%)
Carlos Sainz
0 (0%)
een ander, namelijk:
2 (9.1%)

Totaal aantal stemmen: 22

Poll gesloten: 30 juni 2016 - 21:13:24

Arthur

Ook hier Perèz !!

Kan mijn goedkeuring wegdragen!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Tessa

De toekomstige teamgenoot van Vettel, Perez...knap werk weer.

gloudiesaurus

Citaat van: Pancake Shield op 21 juni 2016 - 11:48:19
Felipe Nasr. Die Sauber is een ongelooflijk slechte auto, maar tegen de achtergrond van de 'strijd' in de top tien is Nasr gewoon toch stiekem naar de twaalfde plaats geslopen. Daarmee hield hij toch onder andere Grosjean achter zich.

Hij had ook wel geluk hoor, hij toucheerde toch de muur vrij fors in de race. Hij had geluk dat de Sauber geen schade op liep, had zomaar gekund...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Perez! Knap gereden weer, en weer Hulkenberg de baas.
Ook knap hoe Perez Raikkonen in de slotfase nog voorbij ging.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

FolkertE

Perez ook voor mij. Ik vond hem in de Sauber goed, in de Mclaren matig/neutraal, maar nu in de FI komt hij gewoon vaak sterk boven drijven. Elke keer als FI kans heeft op een podium, is het Perez die hem pakt.
En Hulk is een leuke en snelle rijder, maar ik zie niet (meer) iets speciaals in hem waarom topteams hem als kandidaat moeten zien.

Fietser

Citaat van: FolkertE op 22 juni 2016 - 09:59:33
Ik vond hem in de Sauber goed, in de Mclaren matig/neutraal, maar nu in de FI komt hij gewoon vaak sterk boven drijven.
Velen vonden hem matig tijdens zijn jaartje bij McLaren, maar ik heb daar altijd mijn bedenkingen bij gehad. Jazeker, Perez had aanpassingsproblemen in Woking. In het begin was/reed hij te bescheiden en daar werd hij destijds op aangesproken. Daarna toonde hij meer durf en vuur (waardoor het soms ook fout ging). Maar uiteindelijk bleek hij minstens zo snel als de ervaren wereldkampioen Button, reeds 3 jaar de lieveling van het team. Ik geloof zelfs dun kwalificatieduel uiteindelijk in Perez' voordeel uitpakte. Helaas werd hem geen tweede jaar gegund, de jonge Mexicaan moest wijken. Voor Magnussen. Tsja.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

FolkertE

Citaat van: Fietser op 22 juni 2016 - 12:37:23
Citaat van: FolkertE op 22 juni 2016 - 09:59:33
Ik vond hem in de Sauber goed, in de Mclaren matig/neutraal, maar nu in de FI komt hij gewoon vaak sterk boven drijven.
Velen vonden hem matig tijdens zijn jaartje bij McLaren, maar ik heb daar altijd mijn bedenkingen bij gehad. Jazeker, Perez had aanpassingsproblemen in Woking. In het begin was/reed hij te bescheiden en daar werd hij destijds op aangesproken. Daarna toonde hij meer durf en vuur (waardoor het soms ook fout ging). Maar uiteindelijk bleek hij minstens zo snel als de ervaren wereldkampioen Button, reeds 3 jaar de lieveling van het team. Ik geloof zelfs dun kwalificatieduel uiteindelijk in Perez' voordeel uitpakte. Helaas werd hem geen tweede jaar gegund, de jonge Mexicaan moest wijken. Voor Magnussen. Tsja.
Dat is ook weer waar. Aan het eind van het jaar deed hij het behoorlijk aardig. En ik moet ook zeggen dat de Mclaren al niet echt meer de auto was die het het jaar er voor wel was.

C.G. de Beaufort

#23
Dit was een reactie op een verzoek van Fietser om hulp, dat hem inmiddels in recyclerende zin is verstrekt. Daardoor lijkt het wellicht, dat De Beaufort sarcastisch reageert op bovenstaande post, hetwelk nadrukkelijk niet het geval is, waardoor een doorhaling verstandig lijkt;

Wanneer je ingelogd ben, rechtsboven op verander drukken, daarna de boel weghalen.

Groet,

C.G. de Beaufort


EDIT: moderatie

Jozef

Citaat van: Fietser op 22 juni 2016 - 12:37:23
Citaat van: FolkertE op 22 juni 2016 - 09:59:33
Ik vond hem in de Sauber goed, in de Mclaren matig/neutraal, maar nu in de FI komt hij gewoon vaak sterk boven drijven.
Velen vonden hem matig tijdens zijn jaartje bij McLaren, maar ik heb daar altijd mijn bedenkingen bij gehad. Jazeker, Perez had aanpassingsproblemen in Woking. In het begin was/reed hij te bescheiden en daar werd hij destijds op aangesproken. Daarna toonde hij meer durf en vuur (waardoor het soms ook fout ging). Maar uiteindelijk bleek hij minstens zo snel als de ervaren wereldkampioen Button, reeds 3 jaar de lieveling van het team. Ik geloof zelfs dun kwalificatieduel uiteindelijk in Perez' voordeel uitpakte. Helaas werd hem geen tweede jaar gegund, de jonge Mexicaan moest wijken. Voor Magnussen. Tsja.

Het was een jaar met ups en downs voor Pérez. De eerste race was goed, dan was het weer even totaal ondermaats, toen ging Button zelfs zeggen dat hij meer van Pérez verwachtte. De volgende race haalt Pérez Button gewoon in en was Button boos natuurlijk. ;D Maar er werd altijd gezegd dat de mechanics vonden dat het niet fijn samenwerken was met Pérez en dat dat ook een van de redenen voor zijn snelle vertrek was. Ook naast de baan moet een coureur in een topteam over de nodige kwaliteiten beschikken.

Jehoentelaar

Citaat van: C.G. de Beaufort op 22 juni 2016 - 15:16:20
Wanneer je ingelogd ben, rechtsboven op verander drukken, daarna de boel weghalen.

Groet,

C.G. de Beaufort

Dat zal het verschil voor Pérez wel hebben gemaakt.

Tinus2017

wat Fietser zegt
meer heb ik er niet aan toe te voegen :)