GP van Europa, Bakoe: Man van de Race

Gestart door Robbert65, 20 juni 2016 - 21:13:24

« vorige - volgende »

Wie is de man van de race in Azerbeidzjan volgens jou?

Nico Rosberg
0 (0%)
Sebastian Vettel
0 (0%)
Sergio Perèz
20 (90.9%)
Kimi Räikönnen
0 (0%)
Valtteri Bottas
0 (0%)
Daniel Ricciardo
0 (0%)
Max Verstappen
0 (0%)
Nico Hulkenberg
0 (0%)
Lewis Hamilton
0 (0%)
Carlos Sainz
0 (0%)
een ander, namelijk:
2 (9.1%)

Totaal aantal stemmen: 22

Poll gesloten: 30 juni 2016 - 21:13:24

Robbert65

Wie is de Man of the Race?

Mijn stem gaat -weer- naar Sergio Perèz.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Fietser

Tweede in de kwalificatie, teruggezet naar plek 7 en dan toch weer op het podium eindigen. Vooral sterk vond ik dat hij geen genoegen nam met een plekje achter Raikkonen wat gezien diens tijdstraf genoeg was plek 3, maar dat hij ook daadwerkelijk op die plek wilde eindigen. Perez dus.

C.G. de Beaufort

Niemand dus. Perez, die altijd op de snelle circuits met zijn Mercedes motor vooruit springt - hetzelfde als Bottas - nu, met maar 4 plaatsen, Rosberg en Vettel die de overige posities bezetten en Verstappen de ook 1 plaats vooruitgaat. Dus..., géén Man v/d Race.

Robbert65

Beaufort, kerel, neem een whisky, en stem! Doe niet zo chagrijnig man ;) Het is maandagavond, de week is al bijna om! hoppekee, kies er een blommige uit. Keus genoeg.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jehoentelaar

Perez, als je niet vaak zo ver voorin meedoet is het geen garantie dat je het de hele race volhoudt. Knap gedaan.

Tuesday

Perez. Rosberg had eventueel ook nog gekund.

Van Wijk


Mickey

Perez. Sympathieke gast ook, die ik volgend jaar ook graag bij Ferrari zou zien rijden.

BMW.WilliamsF1

Citaat van: C.G. de Beaufort op 20 juni 2016 - 22:29:02
Niemand dus. Perez, die altijd op de snelle circuits met zijn Mercedes motor vooruit springt - hetzelfde als Bottas - nu, met maar 4 plaatsen, Rosberg en Vettel die de overige posities bezetten en Verstappen de ook 1 plaats vooruitgaat. Dus..., géén Man v/d Race.

Monaco was toch niet bepaald een snel circuit. Toen stond ie ook op t podium :)

C.G. de Beaufort

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 21 juni 2016 - 09:28:53
Citaat van: C.G. de Beaufort op 20 juni 2016 - 22:29:02
Niemand dus. Perez, die altijd op de snelle circuits met zijn Mercedes motor vooruit springt - hetzelfde als Bottas - nu, met maar 4 plaatsen, Rosberg en Vettel die de overige posities bezetten en Verstappen de ook 1 plaats vooruitgaat. Dus..., géén Man v/d Race.

Monaco was toch niet bepaald een snel circuit. Toen stond ie ook op t podium :)

Ach ja, toen waren er veel uitvallers. Dat kan...

Groet,

C.G. de Beaufort

max1102

Ik vind de safety car driver de man van de race  ;D

Nee hoor gewoon op Perez gestemt  :-X

Pancake Shield

Felipe Nasr. Die Sauber is een ongelooflijk slechte auto, maar tegen de achtergrond van de 'strijd' in de top tien is Nasr gewoon toch stiekem naar de twaalfde plaats geslopen. Daarmee hield hij toch onder andere Grosjean achter zich.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Wings

Citaat van: Fietser op 20 juni 2016 - 22:04:14
Tweede in de kwalificatie, teruggezet naar plek 7 en dan toch weer op het podium eindigen. Vooral sterk vond ik dat hij geen genoegen nam met een plekje achter Raikkonen wat gezien diens tijdstraf genoeg was plek 3, maar dat hij ook daadwerkelijk op die plek wilde eindigen. Perez dus.

+1.

Dat laatste geeft aan dat hij beschikt over de juiste mind-set.

Wings

Citaat van: Mickey op 21 juni 2016 - 08:15:45
Perez. Sympathieke gast ook, die ik volgend jaar ook graag bij Ferrari zou zien rijden.

Zou ook zomaar kunnen. Hij of Sainz. Tenminste, als de sales-afdeling bij Ferrari niet teveel rode wijn drinkt en dadelijk met Bottas of zo aankomt als gevolg van een verloren weddenschap tijdens het kaarten. ;)

Robbert65

Citaat van: Wings op 21 juni 2016 - 17:28:13
Citaat van: Mickey op 21 juni 2016 - 08:15:45
Perez. Sympathieke gast ook, die ik volgend jaar ook graag bij Ferrari zou zien rijden.

Zou ook zomaar kunnen. Hij of Sainz. Tenminste, als de sales-afdeling bij Ferrari niet teveel rode wijn drinkt en dadelijk met Bottas of zo aankomt als gevolg van een verloren weddenschap tijdens het kaarten. ;)

LOL! Zou wel een Italiaanse actie zin inderdaad. Gelukkig gaat Marchionne daarover bij Ferrari tegenwoordig, die heeft een aardige hand van kiezen...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel