GP van Europa 2016: cijfer voor de race

Gestart door gloudiesaurus, 19 juni 2016 - 23:54:38

« vorige - volgende »

Wat vonden we ervan?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
0 (0%)
7
2 (9.5%)
6
4 (19%)
5
7 (33.3%)
4
7 (33.3%)
3
1 (4.8%)
2
0 (0%)
1
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

gloudiesaurus

Ik geef een 4! Saaie race.. had er veel meer van verwacht.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Pancake Shield

Een drie, dit was echt een geweldig dodelijk saaie race.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Tessa


Franky R.

Een vier...na de klappers in de GP2 had ik er veel meer van verwacht. Wel een zeer mooie setting, hoor. Ik houd wel van die oude gebouwen, maar de race zelf kwam erg langzaam -vergeleken met Monaco- en saai op mij over.

FolkertE

Een 4. Mede omdat Hamilton er een puinhoop van heeft gemaakt.

Fietser

Ik zag een fijne race, voor mij ruim voldoende. Een 7 dus.
Rosberg was onaantastbaar, en Vettel ook een beetje. Maar achter deze heren zag ik toch overal strijd van het begin tot het eind. En dat allemaal in een nieuw decor (soms betrof het letterlijk decor, vertelde de Duitse RTL-commentator) en op een ietwat non-conformistisch circuit. Heb me best vermaakt.

Mickey

Ik heb geen strijd gezien eigenlijk. Bij het opkomen van het rechte stuk wist je al dat de slipstreamende auto de voorligger vóór bocht 1 zou oprollen. Met gemak. Er is ook nauwelijks met hand en tand positie verdedigd.

Voor mij een 4:

Saai. Saai. Saai. Saai.

Jozef

Een 6 omdat het toch net oké was. Al moet ik zeggen dat ik ook wel de laptop op schoot had en wat op het internet zat te surfen tijdens de race, omdat die toch niet zó boeiend was. ;D

Maar er waren wel wat inhaalacties, niet om de winst maar wel om alle plekken daarachter. Pérez zorgde voor een aangename verrassing. De radio calls van Räikkönen waren weer om van te genieten en ook de affaire van Hamilton die ctrl+alt+del leek te moeten doen was interessant om te volgen.

Robbert65

Ik heb een 5 gegeven maar dat komt ook -realiseer ik me nu- omdat we de laatste tijd onvoorstelbaar verwend zijn geweest met topraces. Dan ligt de lat wel hoger...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

C.G. de Beaufort

Er was niet veel aan. Alleen de medium band van de RBR roept vragen op. Waarom? Wat was het dat ze een medium band moesten gebruiken? Voor de rest een 5.

Groet,

C.G. de Beaufort

gloudiesaurus

De GP met de laagste cijfers dit jaar denk ik
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar


BMW.WilliamsF1

Ik heb het ook een 5 gegeven.

Het probleem bij RBR met de banden schijnt te maken te hebben met de lage downforce waarmee ze hebben gereden. Daardoor ontstond er teveel wielspin op de achterbanden.

Wings

Ik vond de race best te pruimen. Puilt niet uit van spektakel maar desondanks moesten 9 van de 10 rijders in de top 10 toch een move maken. Achterin werd ook redelijk gevochten. Verder heb ik het idee dat er te veel spektakel beloofd is en het juist daarom tegenvalt voor velen. Voor mij ondanks dat gegeven toch een voldoende: 6. 

Sabai