Gok de Top! GP Canada --uitslag--

Gestart door LimburgF1, 06 juni 2016 - 19:57:14

« vorige - volgende »

LimburgF1

Gok de top 5 van de grand prix van Canada.

Kijk voor de spelregels en uitslagen op: http://gokdetop.jimdo.com/

Tessa

1. Lewis Hamilton
2. Nico Rosberg
3. Sebastian Vettel
4. Daniel Ricciardo
5. Max Verstappen

Mickey

Hamilton
Ricciardo
Raikkonen
Verstappen
Perez

C.G. de Beaufort

#3
Ik zag dat Lieven na mij dezelfde Top 5 als ik had..  8)

Maar omdat regen verwacht wordt, een vernieuwde Top 5 :

1. Ricciardo
2. Hamilton
3. Verstappen
4. Vettel
5. Bottas

Groet,

C.G. de Beaufort

FolkertE

Lewis Hamilton
Max Verstappen
Daniel Ricciardo
Nico Rosberg
Sebastian Vettel.

lieven

1. Hamilton
2. Ricciardo
3. Rosberg
4. Verstappen
5. Vettel

Van Wijk

Ricciardo
Verstappen
Rosberg
Hamilton
Vettel

Tuesday

#7
Hamilton
Vettel
Rosberg
Verstappen
Ricciardo

Sphinx

1. Hamilton
2. Rosberg
3. Ricciardo
4. Vettel
5. Verstappen
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Robbert65

#9
1. HAM
2. VET
3. VES
4. HUL
5. SAI

Met wat nattigheid en een hoop narigheid op de baan in het begin en een goede dag -eindelijk- voor Hulkenberg en Sainz zal na de race deze uitslag door iedereen als logisch en terecht worden ervaren.

McLaren sluit net onder de top 5 aan.

Rosberg splijt Team Willams met een 9de plek, "ik voelde mijn zelfvertrouwen ietsje wegebben telkens bij de Wall of Champions aangekomen", zal hij achteraf verklaren. Verder rijdt hij een goede race.

RAI, KVY en PER komen in bocht 3 hard in de vangrail terecht als Kvyat in een kamikazeachtige uitremactie een poging waagt zijn hele carrière te redden in één seconde en de beide rijders elimineert.
Na afloop zal Dr. Marko verklaren dat er niks aan de hand is, dat die dingen kunnen gebeuren en dat Daniil pas 21 jaar jong is. "Hij moet nog een hoop leren, die dekselse jongen. En hij komt uit Rusland, dat is voor niemand makkelijk. Toch? TOCH?"

Hoe het dan zit met Ricciardo? Ik kan en mag daar nog niets over zeggen, maar de oplettende forummer heeft wel gezien, dat RIC helaas niet in de punten rijdt zondag, zoveel is duidelijk.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sphinx

Citaat"Hij moet nog een hoop leren, die dekselse jongen. En hij komt uit Rusland, dat is voor niemand makkelijk. Toch? TOCH?"

Om Daniil's Game of Thrones verslaving er bij te halen, "Helmut Marko believes in Second Chances, but he does not believe in Third chances". Mocht het weer zo gaan als in Monaco zullen de woorden "For the Watch" wel eens kunnen vallen...
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Jehoentelaar

1. Hamilton
2. Rosberg
3. Ricciardo
4. Vettel
5. Verstappen

FolkertE

Citaat van: Robbert65 op 08 juni 2016 - 11:57:20
1. HAM
2. VET
3. VES
4. HUL
5. SAI

Met wat nattigheid en een hoop narigheid op de baan in het begin en een goede dag -eindelijk- voor Hulkenberg en Sainz zal na de race deze uitslag door iedereen als logisch en terecht worden ervaren.

McLaren sluit net onder de top 5 aan.

Rosberg splijt Team Willams met een 9de plek, "ik voelde mijn zelfvertrouwen ietsje wegebben telkens bij de Wall of Champions aangekomen", zal hij achteraf verklaren. Verder rijdt hij een goede race.

RAI, KVY en PER komen in bocht 3 hard in de vangrail terecht als Kvyat in een kamikazeachtige uitremactie een poging waagt zijn hele carrière te redden in één seconde en de beide rijders elimineert.
Na afloop zal Dr. Marko verklaren dat er niks aan de hand is, dat die dingen kunnen gebeuren en dat Daniil pas 21 jaar jong is. "Hij moet nog een hoop leren, die dekselse jongen. En hij komt uit Rusland, dat is voor niemand makkelijk. Toch? TOCH?"

Hoe het dan zit met Ricciardo? Ik kan en mag daar nog niets over zeggen, maar de oplettende forummer heeft wel gezien, dat RIC helaas niet in de punten rijdt zondag, zoveel is duidelijk.
Hmm, is het gok de top of gok de carrière? ;D

Sphinx

Citaat van: FolkertE op 09 juni 2016 - 08:15:10
Hmm, is het gok de top of gok de carrière? ;D

Ach, met een 12e plek en 125 pt achterstand kan je maar beter lol maken niet waar  ;)
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel