Gok de Pole [07] Grand Prix van Canada - Montreal

Gestart door BMW.WilliamsF1, 07 juni 2016 - 13:19:36

« vorige - volgende »

Mickey


FolkertE

Top. Mijn 2de overwinning.jammer dat China mij zoveel punten koste.

Tuesday

Citaat van: FolkertE op 15 juni 2016 - 07:01:39
Top. Mijn 2de overwinning.jammer dat China mij zoveel punten koste.
China heeft heel veel mensen veel punten gekost. Moet wel zeggen dat punteltelling niet helemaal fair is. Ik wordt afgelopen weekend 10e, maar krijg toch 471 punten. Wat mij betreft zouden de verschillen wel wat groter mogen zijn.

FolkertE

Ja , ik vraag mij ook al een tijd af hoe de punten telling gaat. Word er gekeken naar het verschil naar de pole?

Tuesday

Citaat van: FolkertE op 15 juni 2016 - 17:14:14
Ja , ik vraag mij ook al een tijd af hoe de punten telling gaat. Word er gekeken naar het verschil naar de pole?
k heb het afgelopen weekend ook maar eens nagekeken. Je begint met 500 punten, elke honderdste die je naast de poletijd zit kost je een punt. 1 seconde ernaast zitten kost je dus maar 100 punten. 1x vergeten oid en je bent al redelijk kansloos, al zijn er nog wel wat bonusregelingen. Op zich is er niet veel mis mee, maar wellicht een paar kleine aanpassingen voor volgend jaar?

Robbert65

als je de twee slechtste resultaten niet meetelt geef je mensen die een of twee keer vergeten zijn toch nog een kans. voor dee anderen is er het voordeel dat de slechtste resultaten wegvallen. voor de slordigen onder ons die vaker dan 2x verzaken is er dan ook echt een straf ;-)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings

Citaat van: Mickey op 11 juni 2016 - 20:14:39
Netjes Folkert. Wij zitten er ook niet ver vanaf, Wings.

Toch baal ik hier een beetje van. Max moet echt werken aan dat ene ultime rondje. Ricciardo op de top van z'n kunnen en Max die nog moet groeien. Het zij zo.

Max moet eerst de auto leren kennen voordat hij het materiaal tot het uiterste kan belasten en alles uit die auto perst. Niet alleen vertrouwen maar ook weten wanneer die auto onder je vandaan breekt en weten waar die grens ligt. Dat komt wel hoor.