Gok de Pole [06] Grand Prix van Monaco - Monte Carlo

Gestart door BMW.WilliamsF1, 20 mei 2016 - 10:57:20

« vorige - volgende »

FolkertE

Ze moeten nog 4 seconden goed maken. Maar dat is nog wel te doen. Ik denk dat ze wel een lage 1:12 gaan halen of misschien zelfs een hoge 1:11.

Tuesday

Citaat van: FolkertE op 26 mei 2016 - 12:10:44
Ze moeten nog 4 seconden goed maken. Maar dat is nog wel te doen. Ik denk dat ze wel een lage 1:12 gaan halen of misschien zelfs een hoge 1:11.
en waar moeten ze dat allemaal vandaan halen dan?

FolkertE

Banden en setup. ;).
vorig jaar waren ze 3,7 seconde sneller in de kwalificatie ten opzichte van VT1. Met de Ultra soft moet er toch wel een extra 5 tiende te vinden zijn.

Tuesday

Citaat van: FolkertE op 26 mei 2016 - 12:53:13
Banden en setup. ;).
vorig jaar waren ze 3,7 seconde sneller in de kwalificatie ten opzichte van VT1. Met de Ultra soft moet er toch wel een extra 5 tiende te vinden zijn.
vorig jaar begonnen ze op een natte baan en reden ze alleen op softs in VT 1 (kwalificatie op SuperSoft). Vandaag werd er al volop op Ultrasofts gereden. Natuurlijk zal het nog een stuk sneller gaan, maar geen 4 seconden.

FolkertE

Daar heb je gelijk in. Dat was ik helemaal vergeten. Maar als je naar het verschil kijkt tussen de tijden van vt1 en kwalificatie in Bahrein,  was dat ook al 2.8 seconde. En ook daar hebben ze al met de zachtste band gereden.

Tuesday

Citaat van: FolkertE op 26 mei 2016 - 13:35:07
Daar heb je gelijk in. Dat was ik helemaal vergeten. Maar als je naar het verschil kijkt tussen de tijden van vt1 en kwalificatie in Bahrein,  was dat ook al 2.8 seconde. En ook daar hebben ze al met de zachtste band gereden.
maar daar was de kwalificatie in het donker, terwijl VT1 nog bij daglicht was. Maar goed, zoals gezegd er zal heus nog wel een hele hap afgaan. Maar 4 seconden lijkt me onmogelijk.

Franky R.

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 25 mei 2016 - 16:11:05
LET OP: GOKKEN KAN NOG TOT MORGENOCHTEND 10 UUR


En natuurlijk weer eens vergeten in te vullen... :-[ :-[ :-[

JS JTD

F*ck! Zijn ze vandaag al aan t trainen, jammer...

Jozef

Citaat van: FolkertE op 26 mei 2016 - 13:35:07
Daar heb je gelijk in. Dat was ik helemaal vergeten. Maar als je naar het verschil kijkt tussen de tijden van vt1 en kwalificatie in Bahrein,  was dat ook al 2.8 seconde. En ook daar hebben ze al met de zachtste band gereden.

Maar in Bahrein is een rondetijd iets van 100 seconden en hier maar 75. Dus 2.8 seconden in Bahrein is 2.8% van de rondetijd en in Monaco zou dat dan 2.1 seconden zijn.

Los daarvan vind je op de hele kalender geen twee circuits die meer van elkaar verschillen dan Monaco en Bahrein, denk ik. Dus die vergelijking gaat sowieso al niet op. :P Voor een kwali-run zetten ze hun motor in een speciale modus en in Bahrein zal dat een gigantisch verschil maken, in Monaco een stuk minder.

Maar we gaan het zien, er gaat sowieso nog wel een hap van de rondetijd af!

FolkertE

Hahaha, klopt ook helemaal. Ik heb te scherp in gezet en probeer mijzelf een beetje moet in te praten.  ;D ;D

Robbert65

moet ook. Ik zal met mijn 1:12.123 niet heel ver komen dit weekend.... ik had meer verwacht van de huidige auto's op paars t.o.v. vorig jaar. Nou ja, morgen weten we het!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Tessa

Citaat van: Robbert65 op 27 mei 2016 - 11:43:17
moet ook. Ik zal met mijn 1:12.123 niet heel ver komen dit weekend.... ik had meer verwacht van de huidige auto's op paars t.o.v. vorig jaar. Nou ja, morgen weten we het!

Zo is dat! Ricciardo heeft in ieder geval een redelijk intimiderende tijd neergezet, als je de uitspraken van de Mercedes heren mag geloven (die ik her en der op het inetrnet tegen kom na VT2),
maar ik ga er van uit dat ze er allen makkelijk 1 seconde van af gaan rijden en met een beetje moeite komt de nummer 1 precies uit op mijn voorspelde 1:12.666 natuurlijk, LOL

Jozef

Citaat van: Matthijs op 26 mei 2016 - 11:55:09
Citaat van: FolkertE op 26 mei 2016 - 11:38:06
Dammit, ik was te laat om mijn tijd aan te passen nog. Nu maar hopen dat de US super snel zijn ;D.
Dat hoop ik niet, want ik blijk veel te conservatief te zijn.

Je "veel te conservatieve" tijd is toch de winnaar denk ik. :D

Ik wou ook eerst 13.7 zetten maar omdat al de rest zo laag gokte, heb ik me ook tactisch een halve seconde laten zakken.

Matthijs

Citaat van: Jozef op 28 mei 2016 - 15:53:34
Citaat van: Matthijs op 26 mei 2016 - 11:55:09
Citaat van: FolkertE op 26 mei 2016 - 11:38:06
Dammit, ik was te laat om mijn tijd aan te passen nog. Nu maar hopen dat de US super snel zijn ;D.
Dat hoop ik niet, want ik blijk veel te conservatief te zijn.

Je "veel te conservatieve" tijd is toch de winnaar denk ik. :D

Ik wou ook eerst 13.7 zetten maar omdat al de rest zo laag gokte, heb ik me ook tactisch een halve seconde laten zakken.
Mede daarom heb ik als eerste gegokt, dan word je niet beïnvloed door anderen. Al had ik mijn tijd bijna nog naar beneden aangepast. Gelukkig niet.

FolkertE

Man, dat is weer een zwaar weekend. Helemaal verkeerd ingeschat. Stelletje prutsers.