Ronde 6: Grand Prix de Monaco, Circuit de Monaco, Monte Carlo

Gestart door Tessa, 23 mei 2016 - 13:58:01

« vorige - volgende »

Matthijs

Citaat van: Robbert65 op 01 juni 2016 - 14:38:01
Want ja, anders is daar Carlos Sainz hè?
Nee, zeker niet. Red Bull gaat door met Ricciardo en Verstappen, wat er ook in Canada gebeurt. Tenzij er 1 zelf weggaat, blijven ze ook in 2017 samen. Nu wordt er net gedaan alsof Kvyat weg moest omdat hij crashte, maar hij zou altijd al vervangen worden door Verstappen. Nu heeft Red Bull de twee favoriete rijders in het team dus die laten ze echt niet zomaar gaan.

Mickey

Dat denk ik ook. Een goed resultaat in Canada van Max zou zijn slechte prestaties van afgelopen weekend bovendien snel doen vergeten.

Robbert65

Ik wilde zeker niet beweren, dat Max op een schopstoel zit zeg. Maar hij moet wel weer de draad oppakken en laten zien, dat drie keer crashen in één weekend een eens maar nooit weer dingetje is. Als dat lang zo doorgaat is Sainz het alternatief dat klaar staat, trappelend...

http://www.gppits.net/nieuws/sainz_onzeker_over_toekomst_bij_red_bull/
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs

Als wij zijn twee races zouden vertalen in rapportcijfers, dan had hij een 9 en een 3 gescoord. Gemiddeld nog gewoon een voldoende.

Arthur

Nu balans opmaken zou ronduit belachelijk zijn! Eind seizoen bekijken zeg ik.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

FolkertE