GP Spanje; cijfer voor de race

Gestart door Arthur, 16 mei 2016 - 10:39:29

« vorige - volgende »

Met welk cijfer waarderen we deze race?

10
12 (66.7%)
9
4 (22.2%)
8
2 (11.1%)
7
0 (0%)
6
0 (0%)
5
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 18

FolkertE

Nee, ik denk zelf van niet. Als Sainz aan de leiding zou liggen en Kimi zou zo op hem hebben gejaagd als dat hij met Max had gedaan, was ik niet in slaap gevallen en had ik de race ook spannend gevonden. Niet zo spannend als nu uiteraard.

Arthur

Meestal vind ik het dan jammer als zo'n inhaalactie uiteindelijk niet lukt. Nu lag dat iets anders  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Tuesday

je moet idd niet elk weekend een race in Barcelona hebben, maar je hebt nu wel weer kunnen zien dat een duel meer is dan alleen een inhaalactie. En sowieso zonder maar 1 aanhaalactie aan kop (afgezien van de eerste ronde) was het   heel lang niet duidelijk wie van de 4 vooraan zou gaan winnen. Maar goed, over een heel seizoen wil je natuurlijk wel wat meer actie zien, maar het hoeft echt niet elke week een inhaalfestijn te zijn of zo.

Arthur

Inhaalacties zoals Ricciardo op Vettel zijn wel genieten hoor! Of ze nu wel of niet lukken maakt me niet uit. Er voor gaan als het maar even kan is heerlijk :)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Tuesday

Citaat van: Arthur op 17 mei 2016 - 21:04:52
Inhaalacties zoals Ricciardo op Vettel zijn wel genieten hoor! Of ze nu wel of niet lukken maakt me niet uit. Er voor gaan als het maar even kan is heerlijk :)
zeker, al ben ik persoonlijk niet zo'n grote fan van do or die acties. Dat was die van Ricciardo toch wel een beetje en dat doet ie mij net iets te vaak.Stel je voor dat Raikkonen dat bij Max had gedaan en hij kegelt Max er daarmee af, zoals vorig jaar bij Bottas in Rusland.

Arthur

Ja, maar dit was in mijn optiek geen do or die actie. Zeker, iedere actie brengt een bepaald risico met zich mee maar dat is racen en daar kijk ik voor. Niet zoals Vettel die gaat lopen klagen over die actie. Je racet en daar is dit [gelukkig] onderdeel van. Dat Vettel er niet blij van wordt is jammer voor hem, je kunt niet altijd in een luxe verkeren dat je van meet af aan wegscheurt en niemand je meer kan bedreigen.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

FolkertE

Citaat van: Tuesday op 17 mei 2016 - 21:42:43
Citaat van: Arthur op 17 mei 2016 - 21:04:52
Inhaalacties zoals Ricciardo op Vettel zijn wel genieten hoor! Of ze nu wel of niet lukken maakt me niet uit. Er voor gaan als het maar even kan is heerlijk :)
zeker, al ben ik persoonlijk niet zo'n grote fan van do or die acties. Dat was die van Ricciardo toch wel een beetje en dat doet ie mij net iets te vaak.Stel je voor dat Raikkonen dat bij Max had gedaan en hij kegelt Max er daarmee af, zoals vorig jaar bij Bottas in Rusland.
als hij Max er afkegelt,  word hij misschien vervangen door Sainz?

Arthur

Citaat van: FolkertE op 17 mei 2016 - 22:16:39
Citaat van: Tuesday op 17 mei 2016 - 21:42:43
Citaat van: Arthur op 17 mei 2016 - 21:04:52
Inhaalacties zoals Ricciardo op Vettel zijn wel genieten hoor! Of ze nu wel of niet lukken maakt me niet uit. Er voor gaan als het maar even kan is heerlijk :)
zeker, al ben ik persoonlijk niet zo'n grote fan van do or die acties. Dat was die van Ricciardo toch wel een beetje en dat doet ie mij net iets te vaak.Stel je voor dat Raikkonen dat bij Max had gedaan en hij kegelt Max er daarmee af, zoals vorig jaar bij Bottas in Rusland.
als hij Max er afkegelt,  word hij misschien vervangen door Sainz?

No way!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel