Ronde 5: Gran Premio de España, Circuit de Barcelona-Catalunya, Montmeló

Gestart door Tessa, 09 mei 2016 - 17:16:18

« vorige - volgende »

Hamilton vs Rosberg. Wie is er schuldig?

Hamilton 100%
7 (26.9%)
Rosberg 100%
2 (7.7%)
Beiden schuldig
5 (19.2%)
Niemand. Gewoon een race-incident
12 (46.2%)
Anders...
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 18 mei 2016 - 15:05:42

Tuesday

Citaat van: Arthur op 17 mei 2016 - 21:02:27
Ik had er geen last van bij ene MSC  ;) Dus ook niet bij ene VES  8)
nee, maar je hoeft de naam Schumacher maar te laten vallen en je hebt discussie. Ik had er zelf ook geen moeite mee en zal dat nu met Max ook niet hebben, maar anderen wel. Zo gaat dat altijd namelijk. De meest geliefde en succesvolle sporter of club is toch ook vaak de meest gehate.

Arthur

Citaat van: Tuesday op 17 mei 2016 - 21:27:12
Citaat van: Arthur op 17 mei 2016 - 21:02:27
Ik had er geen last van bij ene MSC  ;) Dus ook niet bij ene VES  8)
nee, maar je hoeft de naam Schumacher maar te laten vallen en je hebt discussie. Ik had er zelf ook geen moeite mee en zal dat nu met Max ook niet hebben, maar anderen wel. Zo gaat dat altijd namelijk. De meest geliefde en succesvolle sporter of club is toch ook vaak de meest gehate.

@ Tuesday

Ik zal de naam Michael Schumacher ALTIJD laten vallen! Dat was mijn favoriet en toen hij de sport verliet ben ik anders gaan kijken. Discussies of niet, ik ben en blijf trots op wat hij heeft gedaan en heeft laten zien. DAT neemt niemand mij af!!

En nu hoop ik dat Max ook zulke mooie dingen laat zien en ik net zo kan geniet als bij Michael. Opnieuw mooie tijden der Formula 1  8)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Robbert65

Arthur: helemaal eens. Al is de toekomst altijd onzeker. Maar de voortekenen wijzen op kampioenschappen. Dat is zeker!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Arthur

@ Robbert

Zeker hoop ik op kampioenschappen maar aan de andere kant weet je nooit zeker hoe het wieltje zal rollen. We mogen positief zijn maar moeten ook een [pits]pas op de plaats maken.

En als er kampioenschap[pen] mogen komen ben ik bijzonder benieuwd of die 7 van Der Michael sneuvelen. Ik heb altijd geroepen dat dat niet gaat gebeuren! Heeft niets met leeftijd of kunde te maken. De vraag is wie de motivatie [ook] op kan brengen zolang op topniveau [focus] te kunnen blijven presteren.

Vettel is al aardig op weg [4] maar je ziet dat er toch even een kink in de [gas]kabel zit. Max staat aan het prille begin dus dat is nog een hele lange weg. Maar wie weet....

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Robbert65

alweer eens, je ziet bij Vettel en bij Hamilton toch op de een of andere manier een beetje minder, ja hoe zeg je dat... het lijkt wel of het briljante eraf is. Van team wisselen kan best wel eens helpen, maar een tijdje er tussenuit werkte bij Schumi volgens mij averechts.

Een jonge hond aan je broek zou nog wel eens een idee kunnen zijn, zie dit weekend Ricciardo, die zelf ook nog jong is, maar die ging ineens als de brandweer :D

Wehrlein naar Mercedes, Vandoorne om Alonso te kietelen, Max die iedereen heel de tijd op loopt te duwen en Vettel en Nico die mekaar af en toe van de baan tiefen. Kan nog leuk worden, dat seizoen 2017 ;-)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Arthur

Ik zie er naar uit! Maar eerst dit seizoen verder genieten. En wat Schumacher betreft; Mercedes was op dat moment niet op sterkte qua auto en personele bezetting. Tel de leeftijd van Schumacher er bij op en je ziet het resultaat... Wat genuanceerder, ik vond die pole in Monaco [ontnomen door gridstraf] toch wel heel erg vet als fan net zoals dat podium in Valencia. Het was een andere Schumacher [genietend] die niets meer hoefde te bewijzen en eindelijk kon genieten. Zijn openheid kunnen tonen. Maar overall heeft het niet gebracht wat ik gehoopt had van zijn comeback. Maar respect dat hij toch weer instapte op die leeftijd!

Overigens even een gevoelsmatige reactie van mijn kant. Het is absoluut NIET de bedoeling een discussie te starten.

Maar nu terug naar de actualiteit. Go Max  8)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Robbert65

och wat jammer nou. Ik wou net beginnen discussiëren. Enfin, dan maar niet.

Overigens vind ik 14 dagen tussen twee grand prixs wel erg lang ineens...

En het komend weekend is er niet eens iets met Douwe Bob om over te twiepsen.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Arthur

Nou.... Naast Max heb ik gisteren enorm [in het stadion] mogen genieten van Willem II. Nu de finale tegen aartsrivaal NAC! Tja, een hele andere discipline maar een mooie overbrugging van de periode die jij noemt.

En ook hier is het niet de bedoeling een discussie uit te lokken... Dus voel je zeker NIET geroepen  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

FolkertE

Voor de 3de keer de race aan het kijken, maar Kimi had een slechte start maar maakte ook een sterke actie op Bottas. En daarna ook een sterke actie van Sainz op Vettel, gewoon buiten om waar Mercedes er af ging.

Tessa


FolkertE

Hahaha. Kan wel merken dat jij het liefje van Robbert bent  :D

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jehoentelaar

Hahaha daar kom ik dus ook nu pas achter hè :')

Wat gezellig! Wanneer mogen we allemaal op de koffie komen met koekjes? Neem ik mijn profielfoto ook mee.

Robbert65

Dat lijkt me fijn. Zet ik haar op mijn nachtkastje ;-)

Euhm, koffie met koek, wat mij betreft van de zomer ergens aan de oever van de Kromme Rijn, bij Kasteel Rhijnauwen. Beetje roeien of kanoën. kost niet veel en is rete-leuk.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel