Ronde 5: Gran Premio de España, Circuit de Barcelona-Catalunya, Montmeló

Gestart door Tessa, 09 mei 2016 - 17:16:18

« vorige - volgende »

Hamilton vs Rosberg. Wie is er schuldig?

Hamilton 100%
7 (26.9%)
Rosberg 100%
2 (7.7%)
Beiden schuldig
5 (19.2%)
Niemand. Gewoon een race-incident
12 (46.2%)
Anders...
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 18 mei 2016 - 15:05:42

C.G. de Beaufort

Hieronder de vele coureurs die Max Verstappen feliciteren, waaronder Valentino Rossi, mijn Moto MP coureur!

http://www.crash.net/f1/news/230396/1/valentino-rossi-leads-verstappen-praise-after-historic-win.html

Groet,

C.G. de Beaufort



Sabai

Ergeren jullie je ook zo aan die mensen die ineens in allerlei programma's opduiken omdat ze iets van F1 weten en het uitleggen alsof we mongolen zijn?

FolkertE

Ja en nee. Maar vooral Van der Gijp is mateloos irritant. Johan Derksen lult voornamelijk met van der Gijp mee, maar dit was te verwachten. Nederland heeft succes en daar zijn de succesfans'. Maar daar is Nederland niet uniek in. Kijk maar naar de Schumacher, Vettel en Hamilton dominantie.

Ene kant vind ik het mooi, maar andere kant brengt dit heel veel ruziemakers met zich mee.

Jehoentelaar

Het Nederlands elftal heeft zeventien miljoen bondscoaches. Nu hebben we ook minstens zoveel Formule 1-kenners. Zo gaan die dingen. Vind het zelf niet erg hinderlijk maar probeer het geouwehoer van erkende niet-deskundigen wel te vermijden. En door mezelf gewoon Alonsofan te blijven noemen (want ik zat wel weer te balen dat 'ie uitviel zondag) blijf ik ook van de bandwagon af.

Arthur

Citaat van: Spanje_2016 op 17 mei 2016 - 15:33:27
Ergeren jullie je ook zo aan die mensen die ineens in allerlei programma's opduiken omdat ze iets van F1 weten en het uitleggen alsof we mongolen zijn?

JA! En ook aan ene Schippers en Rutte. En nog meer aan de Jan de Jong [NOS] die nu ineens van mening is dat deze race op het open net had gemoeten. Jarenlang hebben ze de autosport gemeden en nu ineens....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Van Wijk

Citaat van: Spanje_2016 op 17 mei 2016 - 15:33:27
Ergeren jullie je ook zo aan die mensen die ineens in allerlei programma's opduiken omdat ze iets van F1 weten en het uitleggen alsof we mongolen zijn?
Ik dacht dat ik de enige was met dit gevoel :).
Langs de andere kant, goed voor de kart banen in Nederland, die krijgen nu massaal jonge ventjes die denken dat ze talent hebben....en de ouders maar zijn een hoop geld kwijt.

Robbert65

Ach, wat maakt het uit. Ik erger me niet aan mensen. Dan kun je wel bezig blijven. Zelf ben ik wel graag rete-irritant. :D
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Arthur

Citaat van: Robbert65 op 17 mei 2016 - 19:14:37
Ach, wat maakt het uit. Ik erger me niet aan mensen. Dan kun je wel bezig blijven. Zelf ben ik wel graag rete-irritant. :D

Gelukkig zeg je het zelf, het was fijn dat je er was en nu graag tot ziens....  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Arthur

Zo snel kom je niet van ons af!! Anders ga je aan de ketting  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Tuesday

juist mooi al die aandacht. Heel af en toe zit er wel een erger momentje tussen, maar momenteel is het vooral genieten. De echte keerzijde van succes komt wellicht later nog.

Robbert65

Ja, dat je iedere 14 dagen in slaap valt bij ronde 15 omdat die verdomde verstappen alweer heel de tijd aan de leiding rijdt;-)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Van Wijk

Citaat van: Robbert65 op 17 mei 2016 - 20:26:41
Ja, dat je iedere 14 dagen in slaap valt bij ronde 15 omdat die verdomde verstappen alweer heel de tijd aan de leiding rijdt;-)
Shit, daar had ik nog helemaal niet  bij stil gestaan, nu ga ik in de toekomst waarschijnlijk dat middagdutje missen  8)

Tuesday

Citaat van: Robbert65 op 17 mei 2016 - 20:26:41
Ja, dat je iedere 14 dagen in slaap valt bij ronde 15 omdat die verdomde verstappen alweer heel de tijd aan de leiding rijdt;-)
bijvoorbeeld ja. Nu vind (bijna) iedereen het leuk, net als bijna iedereen het leuk vond dat een ventje van 21 jaar op Monza won, maar als er meer successen komen zal er ook steeds meer weerstand komen.

Arthur

Ik had er geen last van bij ene MSC  ;) Dus ook niet bij ene VES  8)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel