Silly Season coureurs 2016/2017

Gestart door Wings, 06 mei 2016 - 08:41:46

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Aanvulling van Winkelman:

CitaatAanvulling Jenson Button: racet volgend jaar niet, wil op adem komen, maar blijft McLaren-ambassadeur, met een optie om 2018 weer te racen
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Pancake Shield

De Hakkinen-optie dus.

Wel mooi voor Vandoorne. En het feit dat Perez blijft bij Force India zal ook wel gelijk betekenen dat iig Magnussen wel zal blijven bij Renault.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Mickey

Kunnen we hietuit opmaken dat ze zinspelen op een vertrek van Alonso na 2017? Waarna JB weer instapt?

CitaatEn ik weet zeker dat ik de nieuwe auto op een zeker moment ook zal besturen.

Van Wijk

Citaat van: gloudiesaurus op 03 september 2016 - 16:52:50
Rick Winkelman meldt op Twitter dat Jenson Button stopt en wordt vervangen door Stoffel Vandoorne.

Dat zou ik heel gaaf vinden... ( en gegund )

En Perez heeft vanmorgen gemeld dat hij toch echt bij Force India blijft...

Jozef

Oh baby yeah!!! :D :D

Nu hopen dat ze bij McLaren de stijgende lijn doorzetten en volgend jaar meedoen om het podium.

Tuesday

Mooi dat Stoffel eindelijk de kans krijgt, Button had van mij nog een jaartje door mogen gaan bij Williams, maar misschien is het beter zo, stoppen als je nog prima mee kunt. Bij Massa was dat al een stuk minder. Volgend jaar Max tegen Stoffel dus, dat gaat nog wat worden op de diverse nederlandstalige fora ;)

Van Wijk

Soms is het heerlijk om Nederbelg te zijn  :D

Robbert65

ik zeg: Leuk voor Stoffel.

Ik zeg ook: wat zal ik Jenson Button ont zet tend missen... Mijn favoriete rijder neemt afscheid.

het is alweer geen leuke dag vandaag...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Pancake Shield

Citaat van: Tuesday op 03 september 2016 - 18:15:58
Mooi dat Stoffel eindelijk de kans krijgt, Button had van mij nog een jaartje door mogen gaan bij Williams, maar misschien is het beter zo, stoppen als je nog prima mee kunt. Bij Massa was dat al een stuk minder. Volgend jaar Max tegen Stoffel dus, dat gaat nog wat worden op de diverse nederlandstalige fora ;)

Ik had het ook leuk gevonden als Button nog was doorgegaan. Maar ik denk persoonlijk dat het beter is voor de F1 dat mensen als Button en Massa met 'pensioen' gaan. Alonso en Raikkonen zullen ook niet al te snel achter hen volgen, maar voor de goede doorstroom is dat gewoon nodig. Zelfs de grootste die-hard-fans van Verstappen zullen over een jaartje of 10 of 12 ook op een gegeven moment genoeg van hem hebben. Zeker als hij dan als Massa/Button presteert en jong talent ophoudt.

Ik denk dat Nasr wel zal doorstromen naar Williams nu. Maar ik hoop stiekem op Lynn.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Sabai

Ik ben blij dat echt talent weer een kans krijgt. Button heb ik altijd sympathiek gevonden en af en toe van zijn races ontzettend genoten.Maar ik voorzie  voor hem een rol als coulthard in het verschiet als een geweldige ambassadeur van de sport. We zullen hem nog vaak zien vermoed ik.

FolkertE

Slechte beslissing. Stoffel is veel en veel te oud.  ::) >:(

Maar jammer van Vutton,  mooi voor stoffel.
Vooral na zijn contract gates, had ik.minder respect voor hem,  maar in de loop der jaren heeft hij bewezen een topper te zijn. Hoop dat hij er in 2028 bij is.

BMW.WilliamsF1

Nou hij is nog niet bejaard :) we beginnen niet allemaal op ons 17e  :D

Jozef

Tenzij de kalender van 2017 rare dingen in petto heeft, staat Vandoorne in Melbourne precies op z'n 25ste verjaardag aan de start. Een jonge debutant ben je dan niet, maar nog steeds op tijd om een F1-carrière van 10 jaar op te bouwen.

De slechte beslissing is niet om hem in 2017 een vast zitje te geven. De slechte beslissing was om hem in 2016 (of zelfs 2015) nog geen vast zitje te geven.

Franky R.

Het was [?] inderdaad een trend om coureurs rond de 20 jaar te laten debuteren, met Max Verstappen als uiterste ondergrens. In de jaren 1980 zou Stoffel een gemiddelde leeftijd hebben voor zijn debuut, als ik zo kijk naar Ayrton Senna of Nigel Mansell [rond de 25/25 jaar oud].