Silly Season coureurs 2016/2017

Gestart door Wings, 06 mei 2016 - 08:41:46

« vorige - volgende »

Robbert65

Rossi? Gezien zijn leeftijd en zijn staat van dienst hoort die jongen in een formule 1-auto...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jehoentelaar

Staat van dienst vind ik wel meevallen. Indy was superknap maar is heel wat anders dan Formule 1. Die zege was bovendien, in alle eerlijkheid, meer geluk dan wijsheid. Maar dat hoort bij die tak van sport.

Robbert65

Over 500 ronden spreken van meer geluk dan wijsheid... Laten we zeggen dat Alexander geen pech had die dag en anderen wel. Maar het was geen cadeautje, hij verdiende de melk echt.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jehoentelaar

Tweehonderd ronden. En ja, gezien de strategische beslissingen was de uiteindelijke eindklassering deels bepaald door mazzel met yellows. Desalniettemin natuurlijk knap uitgebuit.

Robbert65

 :-[ 200 ja. sorry. Maar goed, ik heb zo wat de hele race gezien, ik vond dat Rossi 'm dik verdiende.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jehoentelaar

Ik ontken ook niet dat hij het verdiende, daar gaat het heel niet om.

Robbert65

Dat Rossi al of niet een plek in F1 verdient?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jehoentelaar

Nee, of hij die overwinning al dan niet verdiende.

Robbert65

Citaat van: Jehoentelaar op 13 oktober 2016 - 14:01:13
Ik ontken ook niet dat hij het verdiende, daar gaat het heel niet om.

Ik ben je even kwijt, gaat het er nou wel of níet om of hij die overwinning verdiende?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jehoentelaar

Dit is wat verwarrend inmiddels. Enfin, wat ik vind op een rijtje:
- De Indy 500-overwinning verdiende hij, maar er kwam een hoop mazzel bij kijken.
- Zijn carrière tot nu toe vind ik onvoldoende om een F1-stoeltje te rechtvaardigen.

Jozef

Nochtans was het verre van verkeerd, wat hij in die paar races bij Marussia deed.

Robbert65

Citaat van: Jehoentelaar op 13 oktober 2016 - 15:19:50
Dit is wat verwarrend inmiddels. Enfin, wat ik vind op een rijtje:
- De Indy 500-overwinning verdiende hij, maar er kwam een hoop mazzel bij kijken.
- Zijn carrière tot nu toe vind ik onvoldoende om een F1-stoeltje te rechtvaardigen.

In vergelijking met andere (semi-)debutanten uit (recent) verleden is zijn staat van dienst in mijn ogen juist ijzersterk en bij uitstek een reden om hem bij een goed team te laten rijden. SFI, Williams, Haas misschien...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jozef

Renault is echt een duiventil, nu wordt het lachwekkend. Nadat een deal met Pérez niet is gelukt zou Hülkenberg een serieuze optie zijn maar nu schrijft Renault dat ook Bottas in serieuze gesprekken is.

Bottas? Waarom zou hij dit in godsnaam doen?

Tessa

Citaat van: Jozef op 13 oktober 2016 - 18:36:00
Bottas? Waarom zou hij dit in godsnaam doen?

Omdat de onderhandelingen bij Williams niet naar z'n zin gaan blijkbaar
http://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/218075/bottas-en-williams-oneens-over-contractduur

Ik gok dat het onderhandeltechniek is, maar we wachten het af  ;)

Jehoentelaar

Wie van Sauber is recentelijk naar Renault verkast dat we ineens de halve grid uitnodigen voor gesprekken?