Zit Max in Spanje op een RBR stoeltje?

Gestart door Tessa, 04 mei 2016 - 22:51:44

« vorige - volgende »

C.G. de Beaufort


gloudiesaurus

Zijn afmetingen zijn bji Toro Rosso wel bekend  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

Citaat van: C.G. de Beaufort op 11 mei 2016 - 11:01:42
Hier heb je Kvyat die in TR een stoeltje past...

https://twitter.com/ToroRossoSpy/status/730308184083189760

Groet,

C.G. de Beaufort


moet mentaal heel zwaar zijn voor die jongen....
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Maikel0230

Idd, nu moet hij zijn mentale weerbaarheid laten zien en alles eruit halen wat erin zit. Hij moet Sainz het knap lastig gaan maken om bij Marko terug op een goed blaadje te komen.

Daarbij heeft hij wel het geluk dat de talentenpoel van RB op dit moment wel erg leeg is.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

C.G. de Beaufort

Ja, hij moet aan het einde van dit seizoen Sainz verslagen hebben anders kan'ie de kuierlatten nemen...

Groet,

C.G. de Beaufort

Robbert65

En dat betekent tegelijkertijd, dat ook voor Sainz de druk er volledig opstaat, want hetzelfde geldt voor hem. Bij RBR is het precies eender. Het speelkwartier is over bij Red Bull en STR.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

C.G. de Beaufort

Vettel verklaarde het volgende wat in Sochi gebeurde :

"I don't think it has anything to do with what happened in Sochi as I learned it had been decided beforehand,"

http://www.crash.net/f1/news/230260/1/was-kvyat-axe-decided-before-russian-gp.html

Volgens hem had al veel eerder RB de neus op Max gericht en vond daar dat het genoeg was...

Groet,

C.G. de Beaufort

Tessa

Tja, in Rusland (en bij Russen) gaat er een forse partij geld om ten aanzien van die formule 1.
http://www.bbc.com/news/business-36203268

Het is niet onwaarschijnlijk dat de overstap van Max Verstappen niet vroeger komt dan iedereen dacht,
maar uitgesteld werd, zodat Kvyat in Sotsji nog in een RBR stoeltje zat.

Voor een mooie conspiracy theory *zet aluminium hoedje op* is het niet eens ondenkbaar dat de Daniil / Max swap
van hogerhand even op een laag pitje is gezet tot de haringen waren genuttigd  8)

Robbert65

Interessante gedachte, er waren al wat geruchten (zie elders hier op 't forum) in de weken voor Sotsji...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Tessa

En nog even wat foto's van the internetz...


het leek zo leuk


maar we gaan het toch anders doen


;)

Tessa

Verstappen en Ricciardo zijn niet uit elkaar te houden, veel succes daarmee dit weekend ;-)


Edwin90


Jozef

Idd, ik kijk echt nooit naar de helmen van de coureurs, geen idee wie met wat voor helm rondrijdt. ;D

Tessa

Dat T-cam verhaal heb kk eigenlijk vandaag pas voor het eerst vernomen, kleurverschillen zijn me nooit opgevallen, hahaha.

ach, niet dat ik helmen uit elkaar hield, ik volg normaal gewoon heel goed de live timing  :)

en nu gaan we beginnen met de kwalificatie!!

Tessa

Verstappen moet nog even wennen aan de nieuwe wagen en zet 'm op Q4,
ik denk dat ik wel klaar ben met deze thread en het vraagteken dat ik in de titel heb gezet.
hij heeft wat mij betreft nu al bewezen dat de swap met Kvyat logisch is (en dat ligt niet eens aan Kvyat)

On-voor-stel-baar resultaat.