Zit Max in Spanje op een RBR stoeltje?

Gestart door Tessa, 04 mei 2016 - 22:51:44

« vorige - volgende »

C.G. de Beaufort

Dat stelt oud-coureur Pedro de la Rosa in El Mundo Deportivo. "Dit is een geweldige mogelijkheid voor Carlos", steekt de Spanjaard zijn landgenoot een hart onder de riem. "Het is een teken dat Red Bull veel vertrouwen heeft in de rijders van Toro Rosso. Verstappen krijgt nu de mogelijkheid, maar dat had net zo goed Sainz kunnen zijn."

http://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/211444/red-bull-had-net-zo-goed-sainz-kunnen-kiezen

Tuurlijk hoor...*ahum*,  Pedro de la Rosa.

Groet,

C.G. de Beaufort


Sphinx

Ach het is netjes dat ie hem een beetje opbeurt  ;D
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Robbert65

hij hepter wel kaik op, die Pedro.

Serieus: Goeie goser, die De la Rosa. Jos Verstappen had er zijn handjes aan vol  destijds en De la Rosa heeft een fantastische carrière, over er uithalen wat er inzit gesproken.

Dat hij Sainz als gelijkwaardig aan Verstappen kwalificeert is - euhm-  lief. Sainz is zeker geen prutser en hij zal best een beetje behoefte hebben aan een steuntje in de rug.

Er komen ook momenten dat het andersom gaat zijn. Dat het bij Verstappen tegen zit en dat Sainz in de gloria is. Die jongen kan wel wat.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Ik heb trouwens nog nauwelijks reacties gezien van zijn collega-coureurs. Best raar eigenlijk?

FolkertE

En ik heb nog geen reactie van Jvyat gelezen. Of mis ik iets?

Robbert65

ook in Rusland zeggen ze: "Als je geschoren wordt moet je stil zitten".
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Vieze baas



Max in Red Bull outfit. Opvallend dat hij zijn oude helm vastheeft. Zou de foto al voor het seizoen begon zijn gemaakt?

Jehoentelaar

Of zijn overall is een fotoshop. Of die helm moest nog veranderd worden.

Robbert65

Scherp gezien! Misschien zijn deze foto's gemaakt voor die sneeuwschuiverij in Kitzbühl?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Tessa

#99
Citaat van: Mickey op 10 mei 2016 - 12:22:20
Ik heb trouwens nog nauwelijks reacties gezien van zijn collega-coureurs. Best raar eigenlijk?

Ja, buiten dat bovenstaande verhaal en het artikel op nu.nl dat Sainz net als Verstappen wacht op de overstap,
heb ik alleen ergens gelezen dat vettel had aangegeven "dat hij het wel sneu vond voor Kvyat" of zoiets.

Dat ze niet in de rij staan om te reageren begrijp ik, maar toch verwacht ik nu zo'n beetje wat reacties...wachten tot je
op de grid staat lijkt me voor een aantal betrokkenen niet het handigste moment voor een reactie, maar misschien
vergis ik me daar wel in.

Ah, hier is het artikel met de reactie van Vettel;
http://www.autobild.de/artikel/formel-1-vettel-hat-mitleid-mit-kvyat-9014143.html
voor de reactie van Kvyat hebben we op dit moment waarschijnlijk een Rus nodig :-)

Robbert65

Geheid dat Max overmorgen met Kvyat bij de persco zit. Dat wordt wel wat. :D
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Tessa

Citaat van: Robbert65 op 10 mei 2016 - 18:21:30
Geheid dat Max overmorgen met Kvyat bij de persco zit. Dat wordt wel wat. :D

dat wil ik best zien!

Tessa

Citaat van: Vieze baas op 10 mei 2016 - 16:22:06


Max in Red Bull outfit. Opvallend dat hij zijn oude helm vastheeft. Zou de foto al voor het seizoen begon zijn gemaakt?

Er wordt her en der al iets over gezegd: is niet helemaal duidelijk, maar waarschijnlijk is het de helm uit Singapore, mogelijk terwijl de nieuwe versie gemaakt wordt?

https://twitter.com/PFF1/status/729739616618680328

https://nl.reddit.com/r/formula1/comments/4il160/max_verstappens_rbr_helmet/

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Tessa

Bij Toro Rosso was het testen na de GP in Barcelona aan Pierre Gasly en Carlos Sainz,
maar nu Max Verstappen is overgestapt naar Red Bull, moet hij ook gaan testen en wel op de tweede dag/woensdag,
wie bij RBR de eerste testdag voor z'n rekening neemt is (mij) nog niet bekend.