GP Rusland: Man van de race

Gestart door Tuesday, 01 mei 2016 - 19:56:22

« vorige - volgende »

wie maakte de meeste indruk vandaag/dit weekend?

Rosberg
2 (11.8%)
Hamilton
2 (11.8%)
Raikkonen
0 (0%)
Bottas
0 (0%)
Massa
0 (0%)
Alonso
1 (5.9%)
Magnussen
6 (35.3%)
Grosjean
0 (0%)
Perez
0 (0%)
Button
0 (0%)
Verstappen
6 (35.3%)
Kvyat
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17

Tuesday

voor mij wordt dat toch Verstappen ondanks zn uitvalbeurt. Alonso en Magnussen ook verrassend hoog in de top 10.

C.G. de Beaufort

Max, Alonso en Magnussen hebben een fijne race gereden. In dit geval kies ik voor Magnussen. HIj kwam van de 17e plaats, werd 7e en gaf eindelijk een paar punten aan Renault.

Groet,

C.G. de Beaufort


Jehoentelaar

Alonso. Fanboy uithangen, het kan weer een keer.

Robbert65

Der Nico. Rosberg wel te verstaan. Goed gedaan. Grand Slam. Poffertjes verdiend. Met boter en suiker.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Arthur

Ik zeg ook Verstappen, zei het deels, het restant hebben we niet mogen zien. Verder eigenlijk niemand die in aanmerking komt dus Max is dan de beste keuze.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

FolkertE

Citaat van: Jehoentelaar op 01 mei 2016 - 20:31:55
Alonso. Fanboy uithangen, het kan weer een keer.
Vooruit. Maar dit is dan wel de laatste keer,  volgende keer laat ik het niet meer toe.
Verder +1

Tuesday

Citaat van: FolkertE op 01 mei 2016 - 23:00:04
Citaat van: Jehoentelaar op 01 mei 2016 - 20:31:55
Alonso. Fanboy uithangen, het kan weer een keer.
Vooruit. Maar dit is dan wel de laatste keer,  volgende keer laat ik het niet meer toe.
Verder +1
toch per ongeluk op Hamilton geklikt?  ;)

Tessa

Citaat van: C.G. de Beaufort op 01 mei 2016 - 20:31:52
Max, Alonso en Magnussen hebben een fijne race gereden. In dit geval kies ik voor Magnussen. HIj kwam van de 17e plaats, werd 7e en gaf eindelijk een paar punten aan Renault.

Groet,

C.G. de Beaufort

volledig mee eens

Sphinx

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Fietser

#9
Magnussen reed zeer verdienstelijk, maar the man of the match? En dat geldt ook voor een paar andere jongens. Mijn stem gaat daarom naar Rosberg. The winner takes it all. Hij was - geholpen door zijn materiaal - superieur, ging goed met de spanning om, reed kalm toen het kon en gaf gas toen het nodig was.

FolkertE

Citaat van: Tuesday op 01 mei 2016 - 23:14:34
Citaat van: FolkertE op 01 mei 2016 - 23:00:04
Citaat van: Jehoentelaar op 01 mei 2016 - 20:31:55
Alonso. Fanboy uithangen, het kan weer een keer.
Vooruit. Maar dit is dan wel de laatste keer,  volgende keer laat ik het niet meer toe.
Verder +1
toch per ongeluk op Hamilton geklikt?  ;)
Oeps, Ja ik bedoelde het eigenlijk anders. Had zijn reactie verkeerd gelezen. Maar voor mij waren Hamilton, Alonso, Max, Kimi en Magnussen waren voor mij de gegadigde.
Heb toch voor Hamilton gekozen omdat hij toch strakke en beheerste race rijd en zelfs na all pech die hij heeft gehad did jaar, nog steeds rustig blijft.

Wings

Sommige dingen veranderen ook nooit.

Wings

Ik ga voor Magnussen. Van P17 naar P7 in een inferieure Renault is natuurlijk top. En zijn inhaalactie op Ricciardo was er één om de vingers bij af te likken zo mooi!

FolkertE

Citaat van: Wings op 02 mei 2016 - 20:05:06
Sommige dingen veranderen ook nooit.
En wat bedoel je daar mee?

Maikel0230

Magnussen.

Zet opnieuw Palmer in zijn onderbroek en die inhaalbeweging op Ricciardo toont zijn pit.

Renault zal zich al lang niet meer beklagen dat de centjes van Pastor ineens opdroogde.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25