Ronde 4: Russian Grand Prix, Sochi Autodrom, Sochi, Krasnodar Krai, Russia

Gestart door Tessa, 25 april 2016 - 09:51:45

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Citaat van: Maikel0230 op 28 april 2016 - 10:06:38
Brrr... weer dit verschrikkelijke circuit, en door de kalenderwijziging nu ineens heel snel na de vorige keer. Alleen de bochten 3 en 11 kunnen mij bekoren, de rest heeft de gewoonlijke Tilke-ziektes.

Hoe eerder we die hebben gehad hoe beter. :)

Robbert65

precies, je kan het maar gehad hebben. Een overbodige baan in een land waar je -vind ik- niet voor de lol hoort te wezen. Maar goed, boycotten heeft ook geen zin. Dus we maken er gewoon het beste van ;-)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Fietser

De gebruikelijke kritieken: de baan(ontwerper), het land dat tegenstaat, de president, de bobo's, de reglementen, et cetera. Sorry, maar ik verhoog me erop.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

Citaat van: Fietser op 28 april 2016 - 12:24:47
De gebruikelijke kritieken: de baan(ontwerper), het land dat tegenstaat, de president, de bobo's, de reglementen, et cetera. Sorry, maar ik verhoog me erop.

Je hebt groot gelijk Fietser. En laten we eerlijk zijn, bij welk land kun je tegenwoordig helemaal niets bedenken? Maar goed. Oorlog maken met de buren en journalisten ombrengen als ze tegengas geven, da's natuurlijk wel een goede reden om ergens anders heen te gaan met je zuurverdiende vakantiecentjes :D
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Fietser

Citaat van: Robbert65 op 28 april 2016 - 15:02:06
Citaat van: Fietser op 28 april 2016 - 12:24:47
De gebruikelijke kritieken: de baan(ontwerper), het land dat tegenstaat, de president, de bobo's, de reglementen, et cetera. Sorry, maar ik verhoog me erop.

Je hebt groot gelijk Fietser. En laten we eerlijk zijn, bij welk land kun je tegenwoordig helemaal niets bedenken? Maar goed. Oorlog maken met de buren en journalisten ombrengen als ze tegengas geven, da's natuurlijk wel een goede reden om ergens anders heen te gaan met je zuurverdiende vakantiecentjes :D

Ik verdien helaas geen vakantiecentjes (meer), maar ik ga ook nergens naartoe, althans niet voor de F1. Die zie ik altijd thuis voor de buis, dus van mij mogen ze gerust een GP in Papua Nieuw-Guinea initiëren.

Jehoentelaar


Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Tessa

oooh, gezellig!!!

en ik weet nog wel een leuke snack, zodat we als Hollanders ook lekker mee kunnen leven met zo'n Papua Nieuw-Guineaanse race!



  :P

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

rafael25


gloudiesaurus

Hamilton de snelste dus!

Sirotkin heeft het lekker gedaan in VT1.

En Toro Rosso komt vooralsnog wat tekort. Punten scoren zal een uitdaging worden.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is


lieven


gloudiesaurus

Heb de kwali niet kunnen zien, maar het lijkt er wel op...

En Nasr ruim voor Ericsson. En Ericsson zei nog wel het niet aan het chassis lag, hij zou nu gewoon sneller zijn  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is