Max Verstappen familiedagen

Gestart door gloudiesaurus, 21 april 2016 - 12:20:21

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Wat ik ook vaak doe, is bij de Ikea bij Spaarnwoude parkeren. Mega groot, gratis parkeerterrein, en dan het laatste stukje de trein pakken. Vermijdt je in ieder geval de files  :)

En in de hoogtijddagen van de Masters waren er al meer dan 100.000 mensen op het circuit.
In de duinen kun je wel wat kwijt hoor  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Ik vraag het me af. Indertijd hadden we ook te maken met iets soepelere veiligheidsreglementen.

FolkertE

Citaat van: gloudiesaurus op 18 mei 2016 - 15:27:13
Wat ik ook vaak doe, is bij de Ikea bij Spaarnwoude parkeren. Mega groot, gratis parkeerterrein, en dan het laatste stukje de trein pakken. Vermijdt je in ieder geval de files  :)

En in de hoogtijddagen van de Masters waren er al meer dan 100.000 mensen op het circuit.
In de duinen kun je wel wat kwijt hoor  ;)
In de zee ook, kunnen ze direct even afkoelen van de MaxMania

Robbert65

Citaat van: Jehoentelaar op 18 mei 2016 - 15:31:56
Ik vraag het me af. Indertijd hadden we ook te maken met iets soepelere veiligheidsreglementen.

Ik weet het eigenlijk niet, de laatste keer dat ik er was is 5-6 jaar geleden, voor de Masters. 2011 dacht ik. Toen werden de kaartjes zelfs nauwelijks gecontroleerd, ik geloof, dat de kartonnen wrap van een treetje Red Bull blikjes toen als entreebewijs gold.

Geen idee hoe men omgaat met zo'n familiedag...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Tuesday

ik moet er niet aan denken, uren martelen om er te komen om Max een paar rondjes in een STR te zien rijden tussen allemaal 'mooi weer supporters'. Dan ga ik toch liever een keer een GP bezoeken ergens in Europa. k heb zondag al heel ff Monaco overwogen omdat ik daar toch sowieso graag een keer een GP wil zien, maar inmiddels alweer tot bezinning gekomen ;)

gloudiesaurus

STR?! Red Bull!  8)

Nou ik was vorig weekend in Spanje en daar was het ook enorm druk hoor  ;) Had een staanplaats en daar moet je ook op je plekje blijven staan, anders ben je het kwijt. De oplossing daarvoor is een genummerde tribuneplaats kopen, maar dat kost ook weer enorm veel geld  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Tuesday

Citaat van: gloudiesaurus op 18 mei 2016 - 19:40:39
STR?! Red Bull!  8)

Nou ik was vorig weekend in Spanje en daar was het ook enorm druk hoor  ;) Had een staanplaats en daar moet je ook op je plekje blijven staan, anders ben je het kwijt. De oplossing daarvoor is een genummerde tribuneplaats kopen, maar dat kost ook weer enorm veel geld  ;)
gewoon een heel weekend gaan, de vrijdag heb je alle ruimte van de wereld, 3 uur lang 22 F1 auto's en nog een heel aanvullend programma. Alleen dat is al veel interessanter dan zo'n demorun van Verstappen. Ik had trouwens begrepen dat dat in een STR zou zijn, maar heb me er verder niet in verdiept.

BMW.WilliamsF1

Zal wss een oude Red Bull worden. Volgens mij is het altijd een Red Bull en wordt ie in Red Bull of Toro Rosso kleuren gespoten.

Matthijs

Citaat van: Jozef op 17 mei 2016 - 17:31:38
En de speld is al zo'n matige nieuwsbron, de helft van de tijd klopt het niet eens wat ze schrijven.
Een beetje laat, maar  :D

Jozef

Je hebt de opmerking eronder ook gevonden zie ik, anders had je ze niet verwijderd uit de quote. :P

Matthijs

Citaat van: Jozef op 19 mei 2016 - 18:43:55
Je hebt de opmerking eronder ook gevonden zie ik, anders had je ze niet verwijderd uit de quote. :P
Zeker! Juist zonder de opmerking eronder was het droge humor.

DrKroepoek

Ik heb een VIP ticket dus ik vind het wel prima! Ga er lekker met het OV heen. Dat is nog wel te doen. Heb er zin in!

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mark75

Uiteraard aanwezig met het hele gezin. Zijn in één keer ook allemaal fan.  :)

Robbert65

Welkom Mark! En heel veel plezier volgende week op Zandvoort!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel