Max Verstappen familiedagen

Gestart door gloudiesaurus, 21 april 2016 - 12:20:21

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/max_verstappen_verheugd_zich_op_eigen_evenement/

Nog mensen die hier naar toe gaan?

Ik wil wel gaan. Leuk Max in een Toro Rosso op Zandvoort.

Het zal wel druk worden, gratis kaarten bij de Jumbo  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Neigt mij teveel naar een demodag en te weinig racedag. Maar misschien kom ik even buurten. Voor het circuit wel een uitstekend evenement.

FolkertE

Ik vraag me af of de belangstelling nu niet ver 1000voudigd is na zondag ;D

Jehoentelaar

Het circuit zal in ieder geval niet klagen. Er gaat een enorme lading niet-reguliere circuitgangers komen die hopelijk terugkomen voor de DTM, het Mastersweekend en de Historic Grand Prix.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

FolkertE

Hij was op zich wel grappig, maar hij had wel wat meer kunnen worden uitgediept.

Jehoentelaar

Nieuwspaal is vooral een matige rip-off van De Speld.

Jozef

En de speld is al zo'n matige nieuwsbron, de helft van de tijd klopt het niet eens wat ze schrijven.

grapje hoor

FolkertE

Citaat van: Jehoentelaar op 17 mei 2016 - 17:26:40
Nieuwspaal is vooral een matige rip-off van De Speld.
Zo'n vermoeden had ik al. Daarom zei ik ook al dat het beter had kunnen worden uitgewerkt.

gloudiesaurus

Citaat van: FolkertE op 17 mei 2016 - 08:50:50
Ik vraag me af of de belangstelling nu niet ver 1000voudigd is na zondag ;D

Ik denk het wel! Jumbo zei al dat de site waarop tickets gereserveerd kunnen worden bijna plat ging naar de Spaanse GP.
Ik denk dat er zomaar meer dan 100.000 mensen kunnen komen. Zoals in hoogtijdagen van Jos Verstappen  ;)

Dat het nu gratis is voor klanten van Jumbo en dat er volop gepromoot wordt zal ook helpen.

Dus vooral niet met de auto naar Zandvoort denk ik  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

FolkertE

Dat sowieso niet ;D. 96 gedaan met de Williams test destijds en stonden toen al uren in de file ;D. Ik denk dat de files nu ergens in de buurt van Utrecht beginnen.

gloudiesaurus

Citaat van: FolkertE op 18 mei 2016 - 10:19:08
Dat sowieso niet ;D. 96 gedaan met de Williams test destijds en stonden toen al uren in de file ;D. Ik denk dat de files nu ergens in de buurt van Utrecht beginnen.

Hey in die file heb ik ook gestaan  ;D
Ik hoop dat de NS toch extra treinen etc. gaat inzetten  :)

Wel super natuurlijk, een Nederlandse Grand-Prix winnaar die een demonstratie komt geven  8)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

FolkertE

Hahah, ik zat in een Passat met mijn vader en broertje. ;D

Maar dat hoop ik ook. Vooral het laatste stuk met de "Boemel" van Haarlem was paar jaar geleden ook stampesvol.

Jehoentelaar

Citaat van: gloudiesaurus op 18 mei 2016 - 10:16:43
Citaat van: FolkertE op 17 mei 2016 - 08:50:50
Ik vraag me af of de belangstelling nu niet ver 1000voudigd is na zondag ;D

Ik denk het wel! Jumbo zei al dat de site waarop tickets gereserveerd kunnen worden bijna plat ging naar de Spaanse GP.
Ik denk dat er zomaar meer dan 100.000 mensen kunnen komen. Zoals in hoogtijdagen van Jos Verstappen  ;)

Dat het nu gratis is voor klanten van Jumbo en dat er volop gepromoot wordt zal ook helpen.

Dus vooral niet met de auto naar Zandvoort denk ik  ;)

De capaciteit van het terrein laat zover ik weet geen 100.000 man toe. Dan worden het echt ongezonde situaties met zes rijen dik rondom het volledige circuit.

Robbert65

Tip, rij op tijd 's morgens binnendoor vanaf Amsterdam West naar Overveen, plemp daar je wielen neer in de buurt van het station en neem de laatste stationnetjes de boemel. Werkt heen én terug uren sneller dan met de oto naar Zandvoort doorrijden.  Béétje file in Haarlem terug, maar verder geen sores...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel