GP China: Man van de Race

Gestart door FolkertE, 17 april 2016 - 13:40:16

« vorige - volgende »

Wie heeft het het beste gedaan vandaag?

Nico Rosberg
4 (18.2%)
Sebastian Vettel
4 (18.2%)
Daniil Kvyatt
5 (22.7%)
Daniel Ricciardo
4 (18.2%)
Kimi Raikkonen
6 (27.3%)
Felipe Massa
0 (0%)
Lewis Hamilton
1 (4.5%)
Max Verstappen
4 (18.2%)
Carlos Sainz
0 (0%)
Valtteri Bottas
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 22

FolkertE

De gebruikelijke kwestie van wie was de beste.

Ik heb het aantal stemmen maar gemaximaliseerd voor het geval mensen moeite hebben met het kiezen.

C.G. de Beaufort

Ricciardo en Max.

Groet,

C.G. de Beaufort

Robbert65

Pascal Wehrlein. Geweldig gedaan! En Max natuurlijk. Strak gedaan.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

lieven

vettel.
nieuwe voorvleugel nodig gehad en dan daarna weer een voorvleugel kapot en toch mooi naar 2de gereden!

Kootje

Kimi

Knap terug gevochten van P21 nadat teamgenoot Vettel hem bijna de race uitreed. Was hij niet de enige in, maar Lewis stond al achteraan, Max verklote zelf z'n start en Ricciardo had de mazzel dat hij al vlakbij de pits was toen z'n band klapte. Kimi kon er niets aan doen en had die mazzel niet.

Tessa

Ik wilde Ricciardo stemmen maar je hebt daar wel een punt.
ach, ik doe ze gewoon allebei, omdat het kan  :P
knap gereden

Pancake Shield

Rosberg. Heeft een uitstekende race gereden, hield zijn hoofd koel en bleef eigenlijk als enige echt uit de penarie. Drie op drie.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Jozef

Citaat van: Robbert65 op 17 april 2016 - 14:53:19
Pascal Wehrlein. Geweldig gedaan! En Max natuurlijk. Strak gedaan.
Wat heeft Wehrlein dan gedaan? Bij de safety car ergens vooraan gereden omdat het hele veld gepit had en hij niet, en daarna zo'n 14 plaatsen verloren omdat dat nu eenmaal zo gaat bij Manor. Wat was er bijzonder aan?

Ik ga, net als lieven, voor Vettel.

C.G. de Beaufort

Ik denk dat Robbert dit bedoelde :

(..)Wehrlein laat in een reactie het volgende weten:"We hebben weer veel positieve dingen uit deze race kunnen halen. Opnieuw waren we in gevecht met andere teams en konden we een aantal auto's inhalen. (..)

http://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/210702/wehrlein-geniet-van-chinese-grand-prix

Groet,

C.G. de Beaufort

Tuesday


gloudiesaurus

Lastig kiezen!

Rosberg reed foutloos. Raikkonen ging erg lekker al had hij pech. Verstappen ook, al verpestte hij zelf zijn start.
Dan toch maar Rosberg!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fietser

Ricciardo was de man van het weekend, in feite van alle weekeinden tot nu toe, want de Australiër is m.i. momenteel de beste F1-piloot. Maar de Man van de Race was voor mij Kvyat. Prima start, geweldige actie in bocht 1 (indachtig Senna's 'when you see a hole') en zeer goede race pace. Het leverde uiteindelijk een podium op. Het is hem gegund.

Wallie

Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Tuesday

Citaat van: Fietser op 18 april 2016 - 08:29:12
Ricciardo was de man van het weekend, in feite van alle weekeinden tot nu toe, want de Australiër is m.i. momenteel de beste F1-piloot. Maar de Man van de Race was voor mij Kvyat. Prima start, geweldige actie in bocht 1 (indachtig Senna's 'when you see a hole') en zeer goede race pace. Het leverde uiteindelijk een podium op. Het is hem gegund.
hij finisht uiteindelijk maar een paar seconden voor Ricciardo, dus die pace was toch ook niet zo indrukwekkend. En in kwalificatie kwam ie ook al een halve seconde tekort op Ricciardo. Als ie zo doorgaat denk ik dat het zn laatste seizoen in de F1 is.

Tuesday

Bij nader inzien kies ik toch Ricciardo als man van de wedstrijd ipv Raikkonen. Raikkonen ging niet geheel vrij uit in bocht 1 en Ricciardo reed de beste inhaalrace van allemaal en was ook nog eens foutloos.