Voorspel wanneer Max Verstappen zijn eerste podium scoort

Gestart door Robbert65, 14 april 2016 - 00:20:52

« vorige - volgende »


iNSP3X


Tuesday

het is natuurlijk gewoon een polletje voor de lol, maar is er nog een deadline ofzo? zo is het natuurlijk niet helemaal eerlijk, ik had bij het kiezen alweer meer informatie dan anderen. Een podium in 2016 is alweer een stuk onwaarschijnlijker als een paar weken geleden... zelfs Max heeft die doelstelling inmiddels al bijgesteld.

Robbert65

Citaat van: Tuesday op 21 april 2016 - 18:18:14
het is natuurlijk gewoon een polletje voor de lol, maar is er nog een deadline ofzo? zo is het natuurlijk niet helemaal eerlijk, ik had bij het kiezen alweer meer informatie dan anderen. Een podium in 2016 is alweer een stuk onwaarschijnlijker als een paar weken geleden... zelfs Max heeft die doelstelling inmiddels al bijgesteld.

Het is zekers een polletje voor de lol:-) Voorspellen is natuurlijk per definitie iets met stierenballen. Het komt voort uit mijn bijzondere neiging buikkriebels te ontwikkelen als het woord Monaco langskomt. In de wetenschap dat onderbuikgevoelens meestal tot teleurstellingen leiden ;)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Tessa

Oke, ik ga ook voor een gokje...


met het oog op de zojuist door mij geplaatste, al dan niet correcte, verhalen over de onmiddellijke overgang van Verstappen naar RBR, gok ik dat het Monaco 2016 wordt  :D

Maikel0230

Gezien hij denk ik toch wel twee a drie races nodig zal hebben om echt gesetteld te geraken bij Red Bull, gok ik op Hongarije. Dat circuit ligt Red Bull altijd wel en Max was er vorig jaar ook beestig goed.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Robbert65

inmiddels zijn de vragen: "Hoeveel keer gaat Max Verstappen podium scoren" en de vraag "Wanneer wint Max Verstappen zijn eerste grand prix" meer gerechtvaardigd...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Tuesday

ja, dit veranderd de hele zaak weer. Monaco zou normaal gesproken een circuit zijn waar RBR op eigen kracht een podium kan scoren en waar Verstappen vorig jaar erg lekker ging. Maar Monaco komt al wel heel snel. Als het allemaal meezit en meevalt zou het kunnen. Op andere circuits (afgezien van Hongarije en Singapore) zullen ze wellicht wat meer geluk nodig hebben, dus als ik mn geld ergens op in zou moeten zetten zou het toch Monaco zijn, ondanks dat ik het niet direct zie gebeuren.

FolkertE

Was dit bericht al tijdje kwijt, tot ik er ineens weer achter kwam dat er een sub forum was voor Max ;D. Handig hoor smartphones.

Eerste pole: Singapore 2016
Eerste podium: Monaco 2016.
Eerste overwinning: Hongarije 2016.

Nu wel anders voorspellen, want als hij nog bij STR had gereden was alles een jaartje op geschoven.

Jozef

Nu nog voorspellen telt niet meer hoor, oneerlijke kennis die wij niet hadden. :P

FolkertE

Hahaha, ja ging dat ook maar zo makkelijk bij de wedkantoren ;D.

Robbert65

Maar dames en heren, zegt u het maar: we breiden het topic gewoon wat uit, we passen ons aan aan de nieuwe omstandigheden en vragen:
Wanneer rijdt Max Verstappen voor het eerst podium?
Wanneer wint hij zijn eerste Grand Prix?
Wanneer verslaat hij zijn teamgenoot voor het eerst?
Wanneer kwalificeert hij voor het eerst op pole?
Wanneer rijd hij zijn eerste snelste ronde van de wedstrijd?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

max1102

Citaat van: Robbert65 op 09 mei 2016 - 21:19:56
Maar dames en heren, zegt u het maar: we breiden het topic gewoon wat uit, we passen ons aan aan de nieuwe omstandigheden en vragen:
Wanneer rijdt Max Verstappen voor het eerst podium?
Wanneer wint hij zijn eerste Grand Prix?
Wanneer verslaat hij zijn teamgenoot voor het eerst?
Wanneer kwalificeert hij voor het eerst op pole?
Wanneer rijd hij zijn eerste snelste ronde van de wedstrijd?

Eerste podium: Canada 2016
Eerste winst: Hongarije 2016
Verslaat teamgenoot als eerste: Monaco 2016
Eerste pole: Hongarije 2016
Eerste snelste ronde: Monaco 2016

Jozef

Podium: China 2017
Winst: Hongarije 2018
Teamgenoot: wanneer Ricciardo uitvalt... Canada 2016
Pole: Hongarije 2017
Snelste ronde: USA 2016