Voorspel wanneer Max Verstappen zijn eerste podium scoort

Gestart door Robbert65, 14 april 2016 - 00:20:52

« vorige - volgende »

Robbert65

Wanneer pakt Max Verstappen zijn eerste podium? Gaat het dit seizoen, 2016, al gebeuren? Of wordt het pas volgend jaar?

Ik doe als eerste een duit in het zakje en voorspel dat Max Verstappen op 29 mei 2016 op het podium staat in Monte Carlo.

Kootje:  Hongarije 2016
BMW.WilliamsF1: Hongarije 2016
Robbert65: Monaco 2016
Gloudiesaurus: Hongarije 2016
Jozef: China 2017. Dán. (zie armslagen )
Jehoentelaar: april 2017
Tuesday: Australië 2017
iNSP3X: Canada 2017
Tessa: Monaco 2016
Maikel: Hongarije 2016
Folkert: Monaco 2016 (and all that, zie post 8-5-16)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

Dit zou ontzettend cool zijn! Maar hij heeft er zeker dit seizoen wat geluk bij nodig.
Vorig jaar was hij in Hongarije en Amerika al dichtbij.

Zou toch wel historisch zijn, voor de 2e keer in de historie en voor het eerst sinds 1994 een Nederlander op het podium.

Ik verwacht Verstappen sterk op de korte bochtige circuit zoals Singapore en Monte Carlo. En ook Hongarije moeten de circuits zijn waar de Toro Rosso het beste uit de verf moet komen. Maar hoe langer het seizoen duurt, hoe lastiger het zal zijn. De Ferrari 2015-motor he, de andere teams zullen motorische updates krijgen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Hongarije 2016

Daar laat de top wel vaker steken vallen waardoor hij er vorig jaar al dichtbij was. Dit jaar is z'n auto nog net ff wat beter, dus moet het daar kunnen. Wordt dat 'm niet, dan gaat het dit seizoen niet meer gebeuren ook. In dat geval wordt het Australië 2017. ;)

BMW.WilliamsF1

Zal lastig worden. Zijn 2 4e plaatsen had ie wel wat geluk voor nodig. Maar dat kan dit seizoen ook gebeuren. Als Mercedes en Ferrari geen gekke dingen doen staan zij er in principe voor. Ik ga voor Hongarije. Net als zijn pa :)

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

Citaat van: gloudiesaurus op 14 april 2016 - 04:38:49
Dit zou ontzettend cool zijn! Maar hij heeft er zeker dit seizoen wat geluk bij nodig.
Vorig jaar was hij in Hongarije en Amerika al dichtbij.

Zou toch wel historisch zijn, voor de 2e keer in de historie en voor het eerst sinds 1994 een Nederlander op het podium.

Ik verwacht Verstappen sterk op de korte bochtige circuit zoals Singapore en Monte Carlo. En ook Hongarije moeten de circuits zijn waar de Toro Rosso het beste uit de verf moet komen. Maar hoe langer het seizoen duurt, hoe lastiger het zal zijn. De Ferrari 2015-motor he, de andere teams zullen motorische updates krijgen.

je moet wel kiezen Gloudi ;-)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

BMW.WilliamsF1


Jozef

Dit jaar zal het alleen lukken met heel veel geluk, zoals Bianchi een punt pakte of zoals Perez op het podium stond in Rusland. Dus in principe gewoon niet.

gloudiesaurus

Dan kies ik voor Hongarije 2016!

22 jaar na zijn pa, hoe mooi zou het zijn  ;)

http://www.gppits.net/nieuws/verstappen_top_drie_is_buiten_bereik/ --> Verstappen leest hier overigens mee Robbert, hij heeft antwoord gegevens op jouw vraag  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

Citaat van: gloudiesaurus op 14 april 2016 - 20:21:13
Dan kies ik voor Hongarije 2016!

22 jaar na zijn pa, hoe mooi zou het zijn  ;)

http://www.gppits.net/nieuws/verstappen_top_drie_is_buiten_bereik/ --> Verstappen leest hier overigens mee Robbert, hij heeft antwoord gegevens op jouw vraag  ;)
LOL!
Natuurlijk is de Toro Rosso geen auto voor het podium, maar regen, Monaco of andere bijzondere omstandigheden kunnen Max, die meestal fantastisch uit en om de problemen stuurt best aan een podiumplek helpen.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel


Robbert65

ach ja! ik heb nog even overleg gehad met de jury afgelopen weekend. En die vindt dat ruime en algemene voorspellingen zoals: Binnenkort, wel een keertje, volgend jaar, of begin dan-en-dan niet meetellen. Streng hè?

Dus zouden Jehoentelaar en Jozef misschien wellicht dan iets specifieker willen zijn?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jehoentelaar


Jozef

Citaat van: Robbert65 op 19 april 2016 - 19:46:42
Dus zouden Jehoentelaar en Jozef misschien wellicht dan iets specifieker willen zijn?

Nee. :P

Ik zeg dus dat het dit jaar niet gebeurt, en volgend jaar weet ik nog niet bij welk team hij rijdt. Misschien rijdt hij gewoon bij Toro Rosso en dan zal hij in 2017 waarschijnlijk ook geen podium halen. Verkast hij naar Ferrari, Red Bull of Mercedes, dan is het wel zeer goed mogelijk.

China 2017 dan.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel