Bahrein 2016: Man van de Race

Gestart door Maikel0230, 03 april 2016 - 21:11:58

« vorige - volgende »

Wie o wie was de beste in de woestijn

HAM
0 (0%)
ROS
1 (4.2%)
VET
0 (0%)
KIM
1 (4.2%)
MAS
0 (0%)
BOT
0 (0%)
RIC
0 (0%)
KVY
1 (4.2%)
PER
0 (0%)
HUL
0 (0%)
PAL
0 (0%)
MAG
0 (0%)
VES
5 (20.8%)
SAI
0 (0%)
BUT
0 (0%)
VAN
11 (45.8%)
WEH
2 (8.3%)
HAR
0 (0%)
GRO
3 (12.5%)
GUT
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 24

Maikel0230

Wordt een moeilijke denk ik voor deze race. Zoveel coureurs, die zoveel moois lieten zien.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Tessa

Ben het volledig met je eens Maikel, alleen lag de woestijn vandaag in Bahrein en niet in Melbourne zoals in je titel staat ;-)

Maikel0230

Citaat van: Tessa op 03 april 2016 - 21:30:55
Ben het volledig met je eens Maikel, alleen lag de woestijn vandaag in Bahrein en niet in Melbourne zoals in je titel staat ;-)

Fixed. Ik en mijn copy paste ook altijd ;-)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Tessa

Citaat van: Maikel0230 op 03 april 2016 - 21:32:27
Citaat van: Tessa op 03 april 2016 - 21:30:55
Ben het volledig met je eens Maikel, alleen lag de woestijn vandaag in Bahrein en niet in Melbourne zoals in je titel staat ;-)

Fixed. Ik en mijn copy paste ook altijd ;-)

jij bent snel!!

Ik heb trouwens Stoffell gekozen, want dat hij een punt heeft gepakt is werkelijk een prestatie van formaat.

Arthur

Mijn punten gaan naar Stoffel, helemaal top tijdens je debuut, vervanging Alonso en voor Button [ondanks pech] maar toch!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Pancake Shield

Wehrlein, die zich met zijn Manor toch constant in gevechten wist te mengen en zelfs op sommige momenten sneller was dan de Renaults en Force India's.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Jozef

Ben ook geneigd om voor Vandoorne te gaan. Deed absoluut niks verkeerd en dat op zich is al zeer goed voor een debutant die pas vrijdagochtend in Bahrein aankwam. Plaatste hier en daar ook een mooie inhaalbeweging. Maar realistisch bekeken waren we allemaal wel minder lyrisch geweest als hij dat punt niet had gepakt, en dat punt heeft hij mede te danken aan het uitvallen van Vettel en (waarschijnlijk) Button, en de pech van Sainz.

Wat ik dan eigenlijk verbazender vind, is dat Grosjean met z'n Haas gewoon Red Bulls zit in te halen op de baan. Ik sprak in Melbourne nog van een gelukje voor Grosjean, maar dit?

Wehrlein mocht er ook best zijn inderdaad.

Van Wijk

Jet lag,  in het vliegtuig teamorders/ instructies doorlezen, stress, je team maat en ex wereldkampioen uit kwalificeren, in je debuut race persoonlijke punten pakken, de eerste punten voor het team......
Behoeft mijn  keuze nog verdere onderbouwing :)

gloudiesaurus

Grosjean. Vond hem erg indrukwekkend qua rondetijden en acties. 4e nu in het kampioenschap!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

iNSP3X

Waren een hele boel de nominatie waard deze race.
Magnussen, geen punten, maar netjes vanuit de pitstraat.
Grosjean, gewoon geweldig in die Haas.
Vandoorne, eerste race en eerste punten ook voor het team.
Wehrlein, een aanwinst voor de F1.
Heb gekozen voor Kvyat, zeer proper resultaat vanop zijn startplaats.

C.G. de Beaufort

Ricciardo, Grosjean, Max en VanDoorne. Kortom, dat zijn er nogal wat. Omdat Ricciardo en Grosjean zo langzamerhand een natuurlijk verloop krijgen, wederom 4 t/m 6, stem ik nu voor Max. Zijn uiteindelijke resultaat, 6e,  maakt meer plekken goed vanuit de startpositie dan VanDoorne, die er 2 goedmaakte en als 10e eindigde. Ook florissant.  :)

Groet,

C.G. van Beaufort

Kootje

Hoewel de keuze net zo goed op 'n ander had kunnen vallen (Max reed 'n strakke race, evenals Grosjean. Kvyatt herstelde zich goed van z'n slechte quali en Magnussen van z'n straf. Wehrlein reed fantstisch en Kimi en Lewis vochten zich ook lekker terug na hun slechte starts.) ga ik volledig met Van Wijk mee.

Citaat van: Van Wijk op 03 april 2016 - 22:27:45
Jet lag,  in het vliegtuig teamorders/ instructies doorlezen, stress, je team maat en ex wereldkampioen uit kwalificeren, in je debuut race persoonlijke punten pakken, de eerste punten voor het team......
Behoeft mijn  keuze nog verdere onderbouwing :)

Stoffel it is.

Tuesday

k heb de vorige keer niet op Grosjean gestemd dus dan nu maar, al moeten de credits misschien nog wel meer naar Haas. Gutierez, niet bepaald een hoogvlieger, zat er zaterdag ook goed bij.

BMW.WilliamsF1

Ik ga toch voor Stoffel Vandoorne. Op vrijdag horen dat je op moet komen draven. Halvenbak slapen en vrijdag meteen in de auto springen. In de kwalificatie sneller dan Button en P10 in de race. Heeft ook geen enkele fout gemaakt.

Wehrlein ging ook erg goed deze keer en Grosjean weer goed in de Haas.

Fietser

Heel lastig dit. De meeste aandacht ging natuurlijk uit naar mannen als Grosjean, Verstappen, Kvyat, Vandoorne, Wehrlein en Magnussen, gewoon omdat ze ieder op hun eigen manier opvielen of verrasten. Maar Raikkonen wist het tempo v.d. Mercedessen ook keurig bij te benen. En Ricciardo is voor mij eigenlijk bijna altijd de man of the match (momenteel m.i. de beste op de grid). Maar uiteindelijk kom ik toch uit bij de winnaar. Goede start en weg was Rosberg. Deed niets verkeerd en won. Het leven kan zo simpel zijn. Bovendien heeft hij onlangs een kind uit het water gered. Tja.