Bahrein 2016: Cijfer voor de race

Gestart door Maikel0230, 03 april 2016 - 21:10:17

« vorige - volgende »

Geef een cijfer van 0 tot 10

0
0 (0%)
1
0 (0%)
2
0 (0%)
3
0 (0%)
4
0 (0%)
5
0 (0%)
6
0 (0%)
7
4 (16.7%)
8
18 (75%)
9
1 (4.2%)
10
1 (4.2%)

Totaal aantal stemmen: 24

Maikel0230

Nou heren, dat was een prettige race. Zegt u het maar.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Tuesday

Niet echt veel spanning voorin, maar toch wel veel actie en verschillende strategiën, een 7,5 afgerond naar een 8.

Tessa

Een dikke 8, ik heb genoten, vooral van de rij verrassende uitkomsten

Arthur

Keurig 7. Jammer van Vettel, geen enkele bedreiging voor de top daardoor. Verder best vermaakt.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Pancake Shield

Een zeven. Geen gevecht voor de kop. Maar verder door de diverse tactieken wel leuke gevechten op de baan.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Jozef

Niet verkeerd, niet verkeerd, maar in de tweede helft van de race gebeurde er toch vrij weinig. Spanning voor de eerste drie plaatsen was volledig onbestaande. Daarom geen 8, maar wel een 7.

gloudiesaurus

Een 8, leuke race! Alleen de strijd om de kop was er niet. Maar heb een leuke avond gehad!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

iNSP3X

Gevechten voor de overwinning of podium niet, maar ach er gebeurde genoeg in de race. 8 dus. 

SDG

Voor de overwinning was er weinig spanning, maar voor de rest een zeer onderhoudende race met veel gevechten op de baan. Ik heb mij geen seconde verveeld. Een dikke 8.

C.G. de Beaufort

Een 8. Veel crashes in het begin...  :)

Groet,

C.G. de Beaufort

Kootje

Een hele dikke 8.

Jammer dat Vettel al tijdens de warm-up kapotging, dat Lewis met Bottas in aanraking kwam en Kimi reteslecht startte. Daardoor werd ons 'n gevecht om het podium onthouden, maar anders was het 'n 10 geweest.

BMW.WilliamsF1

Ik geef hem ook een 8. Goeie race, gebeurde genoeg. Max en Stoffel in de punten :)

Fietser

Puike race. Een dikke 8. Helaas standaard een punt aftrek wegens rijden in het donker, wat het voor mij altijd visueel wat minder maakt. Een dikke 7 dus. Vettels uitvallen was jammer voor de spanning voorin, maar dat werd elders ruimschoots goedgemaakt.

Robbert65

Vette 8. Alles goed, jammer van Vettel, jammer dat Hamilton te ver terugviel om het Nico nog echt lastig te maken, al zaten ze toch nog dicht genoeg  op elkaar om stuivertje te wisselen bij de pitstops. Heerlijke race, mooi debuut van Vandoorne, Haas weer fantastisch, de glimlach van Sir Frank als Massa keurig voorbijgestoken wordt. Mja, vele mooie momenten! :D
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wallie

Een 8 wel, sinds ze daar in het donder racen hebben we naar mijn idee alleen maar toffe wedstrijden gezien.
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen