Verstappen in 2017

Gestart door gloudiesaurus, 28 maart 2016 - 21:09:32

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Citaat van: Enzo op 13 augustus 2016 - 20:24:21
Toch hoop ik dat dit alles niet naar zijn bol gaat stijgen....
Hij zal niet de eerste jongeling zijn die opgeslokt word door de bijkomstigheden van succes a.k.a. Bieber-syndroom.

Tot nu toe blijft hij er heel normaal onder.
Gelukkig heeft hij ook wat mensen in zijn omgeving die hem volgens wel op de grond houden...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

Ik denk, dat Max Verstappen de lat persoonlijk zo hoog heeft gelegd, dat hij zelf (ook) vind, dat het allemaal nog maar in de kindeschoenen staat. Als hij al aanleg voor steralures zou hebben, dan komen die aan de oppervlakte na zijn vijfde WK... ;)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings

Citaat van: Enzo op 13 augustus 2016 - 20:24:21
Toch hoop ik dat dit alles niet naar zijn bol gaat stijgen....
Hij zal niet de eerste jongeling zijn die opgeslokt word door de bijkomstigheden van succes a.k.a. Bieber-syndroom.

Max is daar veel te nuchter voor. Zit niet in hem om omhoog te stijgen. 

Wings

Volgens mij kan deze wel dicht. Of in ieder geval niet-sticky. Wat Max gaat doen in 2017 is kraakhelder.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs

Citaat van: Wings op 17 september 2016 - 13:16:02
Citaat van: Enzo op 13 augustus 2016 - 20:24:21
Toch hoop ik dat dit alles niet naar zijn bol gaat stijgen....
Hij zal niet de eerste jongeling zijn die opgeslokt word door de bijkomstigheden van succes a.k.a. Bieber-syndroom.

Max is daar veel te nuchter voor. Zit niet in hem om omhoog te stijgen.
Was Hamilton dat ook niet in 2007?

Jozef

En wat is je punt, dat drie keer wereldkampioen worden niet goed genoeg is?

Wings

Citaat van: Matthijs op 10 oktober 2016 - 21:44:11
Citaat van: Wings op 17 september 2016 - 13:16:02
Citaat van: Enzo op 13 augustus 2016 - 20:24:21
Toch hoop ik dat dit alles niet naar zijn bol gaat stijgen....
Hij zal niet de eerste jongeling zijn die opgeslokt word door de bijkomstigheden van succes a.k.a. Bieber-syndroom.

Max is daar veel te nuchter voor. Zit niet in hem om omhoog te stijgen.
Was Hamilton dat ook niet in 2007?

Dan nog zijn het twee compleet verschillende types. En ja, Lewis was in 2007-8 regelmatig in opspraak toen hij samen met Lewis Nicole Scherzinger werd gespot in nachtclubs. 

Matthijs

Mijn punt is dat we niet nu al kunnen inschatten of Max zich niet ook als een diva gaat gedragen. Hoeveel 'kindsterretjes' zijn hem niet voorgegaan?

Jozef

Ik denk dat hij daarvoor te veel het karakter van z'n moeder heeft. :)

Wings

Citaat van: Matthijs op 12 oktober 2016 - 16:25:04
Mijn punt is dat we niet nu al kunnen inschatten of Max zich niet ook als een diva gaat gedragen. Hoeveel 'kindsterretjes' zijn hem niet voorgegaan?

Ik denk dat ik het wel kan inschatten. Max heeft een boeren-nuchterheid wat ver afstaat van sterrengedrag. Geen garantie maar wel een hele lage waarschijnlijkheid.

Jehoentelaar

Ik vind een paar van zijn rare uitspraken uit het verleden nou niet spreken van 'boerennuchterheid'. Eerder jeugdige onkunde. Een puber van achttien-negentien jaar is nog lang niet uitontwikkeld op persoonlijk gebied. Dat is niet ineens anders als de puber in kwestie heel goed is in auto's besturen.

Wings

De prikkels zijn nieuw en vaak kan hij ze niet managen. Maar die beheersing komt wel.

Jehoentelaar

Ik hoop het maar weet dat verre van zeker.

Wings

Inschatten is inderdaad geen wetenschap. Zodra ik dat kan stop ik met werken. ;)