Verstappen in 2017

Gestart door gloudiesaurus, 28 maart 2016 - 21:09:32

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Ook Horner laat de mogelijkheid open dat aan het einde van het jaar een Red Bull coureur plaats moet maken voor Sainz of Verstappen:
http://www.gppits.net/nieuws/horner_over_verstappen_renault_en_2017/
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

Citaat van: gloudiesaurus op 08 april 2016 - 14:02:56
Ook Horner laat de mogelijkheid open dat aan het einde van het jaar een Red Bull coureur plaats moet maken voor Sainz of Verstappen:
http://www.gppits.net/nieuws/horner_over_verstappen_renault_en_2017/
Ja plaats maken, of een coureur is zelf al vertrokken. Naar Ferrari bijvoorbeeld.

gloudiesaurus

Kvyat ging lekker, Ricciardo ook. Ik weet niet of er volgend jaar wel een plekje bij Red Bull is voor Verstappen. Gelukkig is het seizoen nog lang  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

Kvyat moet het toch afleggen tegen Ricciardo hoor. Door z'n klapband reed Ricciardo 17de na de safety car. Kvyat had toen ook gepit en reed 6de. Toch finisht RIC maar één plaats achter zijn teamgenoot, op minder dan 7 seconden. Kvyat stond op het podium, maar Ricciardo reed de sterkere race.

Toch hoop ik dat ze Kvyat houden, want ik vind het echt een topkerel al sinds hij z'n eerste vrije training kwam rijden bij Toro Rosso. Hoe hij ook van zich afbeet tegen Vettel in de cooldown room, geweldig.

Matthijs

Wie zegt dat er een coureur van Red Bull vervangen moet worden? Misschien gaat er wel een weg na dit seizoen, naar Ferrari of Williams bijvoorbeeld.

Jehoentelaar

Die twee gasten van Red Bull nu hebben wel een leuke houding naar buiten toe. Kan het team ook goed gebruiken na het gezeik wat er is geweest in de media de afgelopen jaren. Zou eigenlijk zonde zijn als een van die twee naar een sterieler team zou vertrekken.

gloudiesaurus

Eigenlijk zou er gewoon een derde Red Bull moeten zijn  ;D Verstappen zou er ook passen.
Denk ook wel dat Red Bull Verstappen graag wil behouden.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

C.G. de Beaufort

Marko hint op promotie Verstappen naar Red Bull

Max Verstappen staat er goed op bij Helmut Marko, de grote baas van het autosportproject van Red Bull. De Oostenrijker laat in het Duitse Auto Bild doorschemeren dat de Nederlander aan het eind van dit seizoen een goede kans maakt op promotie van Scuderia Toro Rosso naar Red Bull Racing.(..) Een derde jaar bij Scuderia Toro Rosso ligt niet voor de hand, geeft Marko toe. Hij erkent dat Red Bull Racing lonkt voor de Limburger. "Heel goede coureurs hebben altijd maximaal twee jaar bij Toro Rosso gereden en maakten daarna promotie. En Verstappen is extreem goed."(..)

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/338327/marko-hint-op-promotie-verstappen-naar-red-bull/

Het wordt dus RB of Ferrari moet een fantastisch offer doen en dat zie ik niet gebeuren..

Groet,

C.G. de Beaufort


BMW.WilliamsF1

Zal RBR worden idd. Is alleen nog de vraag wat Ricciardo zal doen. Vrees wel dat Kvyat er uit vliegt als Ricciardo blijft. Zou ik wel jammer vinden. Kvyat is zeker geen slechte coureur. Misschien kan ie naar een ander team. terug naar STR hebben ze nog nooit gedaan, dat zie ik niet snel gebeuren.

Mickey

Erg vroeg en mijns inziens niet zo handig om zo'n uitspraak nu al te doen. Ten eerste omdat in principe Verstappen de rest van het seizoen nog kan verkloten, soit, die kans is klein, maar ten tweede omdat je Sainz hiermee impliciet ondergeschikt maakt. Dat zal die jongen niet motiveren lijkt me. En het blijft een teamsport dus ook hem wil je graag gemotiveerd houden.

Matthijs

Citaat van: Mickey op 21 april 2016 - 11:43:39
Erg vroeg en mijns inziens niet zo handig om zo'n uitspraak nu al te doen. Ten eerste omdat in principe Verstappen de rest van het seizoen nog kan verkloten, soit, die kans is klein, maar ten tweede omdat je Sainz hiermee impliciet ondergeschikt maakt. Dat zal die jongen niet motiveren lijkt me. En het blijft een teamsport dus ook hem wil je graag gemotiveerd houden.
Vind ik ook. Maar misschien zijn ze bang dat Verstappen lonkt naar andere teams? En dat ze hem zo een beetje warm houden?

Mickey

Zou kunnen, al denk ik dat ze dat dan beter achter de schermen aan hemzelf en zijn management kenbaar hadden kunnen maken.


Robbert65

Citaat van: Matthijs op 21 april 2016 - 11:49:14
Citaat van: Mickey op 21 april 2016 - 11:43:39
Erg vroeg en mijns inziens niet zo handig om zo'n uitspraak nu al te doen. Ten eerste omdat in principe Verstappen de rest van het seizoen nog kan verkloten, soit, die kans is klein, maar ten tweede omdat je Sainz hiermee impliciet ondergeschikt maakt. Dat zal die jongen niet motiveren lijkt me. En het blijft een teamsport dus ook hem wil je graag gemotiveerd houden.
Vind ik ook. Maar misschien zijn ze bang dat Verstappen lonkt naar andere teams? En dat ze hem zo een beetje warm houden?

Jos Verstappen heeft laatst gezegd: "we weten van de belangstelling van Ferrari". Ferrari schijnt dus concreet te zijn. Ook weet iedereen dat er gesprekken zijn geweest met Max en Jos in Australië met Toto Wolff. Dus ja...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

Citaat van: Mickey op 21 april 2016 - 11:43:39
Erg vroeg en mijns inziens niet zo handig om zo'n uitspraak nu al te doen. Ten eerste omdat in principe Verstappen de rest van het seizoen nog kan verkloten, soit, die kans is klein, maar ten tweede omdat je Sainz hiermee impliciet ondergeschikt maakt. Dat zal die jongen niet motiveren lijkt me. En het blijft een teamsport dus ook hem wil je graag gemotiveerd houden.

Marko doet dit soort uitspraken vaker. Hij zet de coureurs graag onder druk.
Ricciardo en Kvyat weten dat ze moeten presteren, bij een slecht seizoen moeten ze plaats maken voor een andere coureur.

Natuurlijk is het wel goed nieuws voor Max. Al is het seizoen nog lang...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is