Ronde 2: Bahrain Grand Prix, Bahrain International Circuit, Sakhir

Gestart door Tessa, 24 maart 2016 - 20:51:09

« vorige - volgende »

Kootje

Oke.

Overigens denk ik niet dat dat meespeelde in zijn matige optreden. Ik zoek de oorzaak eerder bij de strategie die niet werkte. Gegokt en verloren, zoals dat bij Williams te vaak gebeurd.

FolkertE

Williams had met Massa 2 stints met Medium en die leek slecht te werken. Ook Hamilton had er last van,  al was zijn auto bel beschadigd.

Jozef

http://www.gppits.net/nieuws/fia_start_onderzoek_naar_ferrari/

Op Autosport heet het dat het een bericht was tijdens de GP van Australië en niet Bahrein, gericht aan Vettel en niet aan Kimi, en dat het onderzoek reeds gesloten is omdat er toen ivm de rode vlag een probleem was met de standaardelektronica. (dat het onderzoek gesloten is, zou wel een nieuwtje kunnen zijn dat pas in de loop van vandaag bekend raakte)

Robbert65

Citaat van: Jozef op 07 april 2016 - 19:00:16
http://www.gppits.net/nieuws/fia_start_onderzoek_naar_ferrari/

Op Autosport heet het dat het een bericht was tijdens de GP van Australië en niet Bahrein, gericht aan Vettel en niet aan Kimi, en dat het onderzoek reeds gesloten is omdat er toen ivm de rode vlag een probleem was met de standaardelektronica. (dat het onderzoek gesloten is, zou wel een nieuwtje kunnen zijn dat pas in de loop van vandaag bekend raakte)

mja, ik moet tot mijn schande bekennen, dat er een onzorgvuldigheid ingeslopen is, alle Nederlandse autosportsites hebben elkaar hierover na zitten schrijven.
ik ben vanmorgen flink aan het zoeken geweest naar het artikel op AMuS om mijn eigen vertaling te maken en dat bleek veel algemener gesteld. Ik heb een juiste quote niet kunnen vinden, toen werden andere werkzaamheden opportuun en heb ik er vanavond pas weer naar kunnen kijken.

Inmiddels heb ik de tekst al wel aangepast. Maar dit is een staaltje internetjournalistiek van de bovenste plank, waarvoor mijn nederige excuses. De valkuil stond open en ik had mijn ogen dicht.

Heel goed gezien Jozef, mensen als jij kunnen we er wel bij hebben in de redactie! ;)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jozef

Geen zorg hoor, ik weet dat het ook maar een hobby is voor jullie en ik geloof best dat de situatie vanmorgen nog een stuk minder duidelijk was dan nu. ;)