Melbourne 2016: Cijfer voor de Race

Gestart door Maikel0230, 20 maart 2016 - 10:12:12

« vorige - volgende »

Geef je waardeoordeel voor de GP van Australie

10
0 (0%)
9
2 (8.7%)
8
14 (60.9%)
7
7 (30.4%)
6
0 (0%)
5
0 (0%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)
2
0 (0%)
1
0 (0%)
0
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 23

Poll gesloten: 23 maart 2016 - 10:19:09

Maikel0230

Ook dit jaar mogen jullie weer je ongezouten mening geven over de verreden races. Wat vonden we van deze toch wel spectaculaire opener van het seizoen?

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

PoleHawk

Een 7. Er was competitie, maar weer de volle punten voor McLaren. En Verstappen lager geëindigd dan ik had voorspeld. Overall: leuke race om te volgen.

Mickey

Spektakel, best wat spanning,  prima opener, een 8.

Maikel0230

8/10

Zeker geen slechte star van het seizoen. Er zat wel wat voor ieders wils in.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Tessa

Als verstappen fan een domper, maar de race was spectaculair: rode vlag zonder gewonden, hamilton met een dermate slechte start dat ie ook eens gedwongen wordt wat te laten zien, Haas met een onverwacht mooi debuut.....en gelukkig ook de toro rossos die qua  motor een stuk vlotter en betrouwbaarder lijken

al met al een 9

janke

Een 7. Aardige race gezien. Behalve de crash van Alonso niet echt een spektakel, vind ik.
Some things are too important to be left in the past.

Maikel0230

Citaat van: janke op 20 maart 2016 - 12:05:26
Een 7. Aardige race gezien. Behalve de crash van Alonso niet echt een spektakel, vind ik.

Niet echt nee, toen ik ineens zag dat er achter die Haas een auto (of wat daar nog voor moest doorgaan) zag liggen, hield ik toch wel even mijn adem in.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Arthur

Vond het prima en vermakelijk en dat om 6.00 uur al! Een dikke 8 hoor.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Pancake Shield

Een 7. Paar leuke gevechten op de baan, maar het is toch weer 'same old'
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Figge

Al met al ben ik hoopvol dat de Ferrari's de strijd met de Mercedessen kunnen aangaan.
Dat is voor een titelstrijd gunstig omdat er dan vaker punten bij de titelkandidaten weggehaald worden. Mooi debuut voor Haas, heftige crash. Bakkelijende STR's, slag 1 is voor Carlos.

Fietser

Enerverende race. Een 8 daarom. Wel ontzettend jammer van dat Alonso-Gutierez-ongeluk, want dat vergrootte de geluk/pech-factor voor diverse coureurs enorm.

Robbert65

Een 8. De start was al een spektakel, toen de Ferrari's een tijdje aan de leiding terwijl MaxV Hamilton áchter zich aan had, dan ineens de fouten bij Ferrari waardoor Rosberg de soeverein werd, boem is ho voor Alonso met een kleine hartstilstand voor mij, ja, en dat het dan niet leuk was voor Max verder daarna, dat is jammer. Kijk, als Verstappen ook nog vierde, of misschien zelfs derde was geworden, dan had ik wel een 9 gegeven.

(Dat ongeluk was een domper, maar dat Fernando er volkomen gezond uitstapte, dat was  spectaculair)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs

Een 7. Een 8 in the making, maar door wat mislukte pitstops werd ons een duel om de leiding door de neus geboord en zakte STR ver weg.

Tuesday

Een 8. Een 9 in the making, maar na de rode vlag werd het allemaal wat minder. Een strategische strijd, die al snel niet echt een strijd bleek. Al met al toch een interessante opener die hoop geeft voor de rest van het seizoen.

gloudiesaurus

#14
Een 8! Leuke race, volop actie. Wel jammer van het Alonso - Gutierriez ongeluk. Dat had van mij niet gehoeven.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is