Gok de Top! GP Australië --uitslag--

Gestart door LimburgF1, 15 maart 2016 - 20:18:36

« vorige - volgende »

LimburgF1

Ook dit jaar start er weer een nieuw seizoen van Gok de Top!
Vorig jaar was het erg spannend met 18 deelnemers. Het wordt nog spannender als er meer mee doen dit jaar  :)

Voor de spelregels, resultaten enz. kijk op: http://gokdetop.jimdo.com/

Dan gaan we beginnen! Gok de top 5 voor de aankomende GP van Australië.

LimburgF1

Ik trap af met mijn top 5:

1. Hamilton
2. Rosberg
3. Vettel
4. Ricciardo
5. Verstappen

Robbert65

1. Rosberg
2. Vettel
3. Hamilton
4. Bottas
5. Verstappen



"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

1. Vettel
2. Räikkönen
3. Rosberg
4. Hamilton
5. Verstappen

Jozef

Ik vind die spelletjes wel leuk (vergeet wel altijd een inzending te doen ;D) maar kunnen ze niet terug naar het kwisjes-gedeelte? Ik vind het best een wildgroei aan topics nu...

Robbert65

Citaat van: Jozef op 15 maart 2016 - 22:28:10
Ik vind die spelletjes wel leuk (vergeet wel altijd een inzending te doen ;D) maar kunnen ze niet terug naar het kwisjes-gedeelte? Ik vind het best een wildgroei aan topics nu...
we proberen het eerst even zo. (Anders zijn we bang, dat jij vergeet een inzending te doen ;) ) maar bedankt voor je feedback, daar gaan we wel rekening mee houden...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

BMW.WilliamsF1

Nee, want de ervaring heeft vorig jaar geleerd dat ze daar helemaal niet zichtbaar zijn en weinig spelers aantrekken. Ik heb ook akkoord gevraagd bij de forum admins dus het zit wel goed :) De topics zakken toch allemaal weer af, dus echt een probleem is het niet denk ik.

Jozef

Citaat van: Robbert65 op 15 maart 2016 - 22:46:24
Citaat van: Jozef op 15 maart 2016 - 22:28:10
Ik vind die spelletjes wel leuk (vergeet wel altijd een inzending te doen ;D) maar kunnen ze niet terug naar het kwisjes-gedeelte? Ik vind het best een wildgroei aan topics nu...
we proberen het eerst even zo. (Anders zijn we bang, dat jij vergeet een inzending te doen ;) ) maar bedankt voor je feedback, daar gaan we wel rekening mee houden...
Wat attent van jullie. :D Bij deze dan:

1. Hamilton
2. Rosberg
3. Vettel
4. Bottas
5. Räikkönen

Sphinx

1. Hamilton
2. Vettel
3. Rosberg
4. Bottas
5. Raikkonen
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

lieven

Hier vind ik het goed zichtbaar!

1. Hamilton
2. Vettel
3. Raikkonen
4. Rosberg
5. Max

Tessa

1. Hamilton
2. Rosberg
3. Vettel
4. Bottas
5. Räikkönen

Torro Rosso

1. Hamilton
2. Rosberg
3. Vettel
4. Ricciardo
5. Verstappen

C.G. de Beaufort

1. Vettel
2. Hamilton
3. Rosberg
4. Massa
5. Hulkenberg
..

6. Max Verstappen  :P

Groet,

C.G. de Beaufort

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Tuesday

1. Hamilton
2. Rosberg
3. Vettel
4. Raikkonen
5. Ricciardo

8. Verstappen