Gok de Pole [01] Grand Prix van Australië - Melbourne

Gestart door BMW.WilliamsF1, 10 maart 2016 - 13:57:43

« vorige - volgende »

C.G. de Beaufort

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 18 maart 2016 - 12:25:33
Als ik goed heb geteld hebben we nu 18 deelnemers :)

Hóhó, het kunnen er nog méér worden, dit is alleen op het ogenblik. Bv. mensen die het vergeten zijn, een computercrash, iemand die op  vakantie is, etc. Dus niet zo snel..  8)

Groet,

C.G. de Beaufort

BMW.WilliamsF1

De 1e VT is al geweest. Die missen dan wel de 1e race. Maar er is nog niets verloren :)

Robbert65

welja, ik ben geloof ik pas in juli mee gaan doen vorig jaar. toch lol gehad hoor. Maar beter is, zo vroeg mogelijk te beginnen, da's eigenlijk met alles zo he?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel


JS JTD

Serieus snellere tijden dan vorig jaar! En Max op 5, BAM!  8)

PoleHawk

Mooi dat Verstappen op de vijfde plek staat. Biedt perspectief voor de subtop, wel jammer dat de top twee enigszins indiceert dat dit seizoen een herhaling van zetten wordt. Zeg ik op basis van de allereerste qualifying ;-)

BMW.WilliamsF1

Dit is niet het race topic hoor ;)

Ze gingen een stuk sneller dan vorig jaar zeg!

Tessa

Citaat van: PoleHawk op 19 maart 2016 - 10:08:17
Mooi dat Verstappen op de vijfde plek staat. Biedt perspectief voor de subtop, wel jammer dat de top twee enigszins indiceert dat dit seizoen een herhaling van zetten wordt. Zeg ik op basis van de allereerste qualifying ;-)

ja, daar ziet het inderdaad naar uit....al ben ik wel benieuwd in hoeverre ferrari nu eigenlijk op ze ingelopen is, wat dat betreft krijgen we morgen het eerste echte inkijkje.
en ja, verstappen is TOP met die vijfde plek, dat gaat leuk worden :-)

Welkom om het forum trouwens, leuk!
In deze thread doen we een wedstrijdje waarin de pole gegokt wordt, zie de eerste post voor de spel regels (eigenlijk gewoon op tijd de tijd noemen waarmee je denk dat Hamilton z'n poleposition pakt, lol)...te laat voor australie, maar je bent volgens mij nog ruim op tijd om het seizoen te winnen ;-)

PoleHawk

Thanks Tessa. Ik ken het principe van Gok de Pole wel hoor. De maker zal 'm waarschijnlijk hebben meegenomen van het Formule1 Forum van weleer. Daar postte deze nickname, toen wat jaartjes jonger, ook het één en ander :-)

gloudiesaurus

Hey Polehawk, welkom hier! Misschien leuk om jezelf voor te stellen in het voorsteltopic:
http://www.gppits.net/forum/index.php/topic,12133.570.html
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Wegens drukte niet meegedaan voor Australie, maar...."I'l be back!" ;)

BMW.WilliamsF1

Citaat van: PoleHawk op 19 maart 2016 - 22:18:35
Thanks Tessa. Ik ken het principe van Gok de Pole wel hoor. De maker zal 'm waarschijnlijk hebben meegenomen van het Formule1 Forum van weleer. Daar postte deze nickname, toen wat jaartjes jonger, ook het één en ander :-)

Ja ken jou ook nog wel van vroegah :D

Dit is idd de zelfde opzet van t spelletje. Ik heb er eigenlijk niet zoveel aan veranderd sinds toen.

BMW.WilliamsF1

De 1e GDP van het seizoen is gewonnen door janke. Gefeliciteerd met je overwinning!!!
De tijden zaten een heel stuk onder die van vorig jaar, maar toch heeft iedereen punten gescoord.

Uitslag Grand Prix van Australië:

01   - (   485   punten ) =    janke   
02   - (   456   punten ) =    FolkertE   
03   - (   434   punten ) =    Sabai   
04   - (   411   punten ) =    F1Dreamteam   
05   - (   406   punten ) =    Mickey   
06   - (   374   punten ) =    Charrel   
07   - (   368   punten ) =    Tuesday   
08   - (   352   punten ) =    Robbert65   
09   - (   341   punten ) =    Tessa   
10   - (   325   punten ) =    JS JTD   
11   - (   320   punten ) =    LimburgF1   
12   - (   316   punten ) =    Jehoentelaar   
13   - (   314   punten ) =    Matthijs   
14   - (   311   punten ) =    BMW.WilliamsF1   
15   - (   308   punten ) =    lieven   
16   - (   303   punten ) =    C.G. de Beaufort   
17   - (   290   punten ) =    Torro Rosso   
18   - (   272   punten ) =    Sphinx   

LimburgF1


C.G. de Beaufort

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 19 maart 2016 - 12:22:35
Dit is niet het race topic hoor ;)

Ze gingen een stuk sneller dan vorig jaar zeg!

Yep, dat ben ik vergeten. Ze zullen in de loop van het jaar ong. 5 seconden sneller zijn. Zie o.a.. :

http://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/210013/pole-tijd-in-melbourne-ruim-sneller-dan-in-2015

Groet,

C.G. de Beaufort