Ronde 1: Rolex Australian Grand Prix, Melbourne Grand Prix Circuit, Albert Park

Gestart door Tessa, 06 maart 2016 - 12:41:29

« vorige - volgende »

FolkertE

Ja dat wist ik, maar was even vergeten dat de FP1 op donderdag nacht is, ik dacht op vrijdag nacht.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

Citaat van: Robbert65 op 14 maart 2016 - 17:49:15
bombshell: http://www.gppits.net/nieuws/technisch_directeur_mark_smith_plots_weg_bij_sauber/

Raar! Zo vlak voor het seizoen... dat is niet handig als je dan al je ontwerper kwijt bent.
Hopelijk heeft het niks te maken met gebrek aan financiën, want zie Sauber ook niet graag verdwijnen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Tessa

Citaat van: Robbert65 op 14 maart 2016 - 17:49:15
bombshell: http://www.gppits.net/nieuws/technisch_directeur_mark_smith_plots_weg_bij_sauber/

oops, dat is wel een dingetje...ik gok dat daar redelijk vlot meer inhoudelijk over gebabbeld zal gaan worden (daar heb je social media voor), ben benieuwd wat daar gaande is.


Verder heb ik nog even nagedacht en die tweede vrije training is eigenlijk bijzonder goed haalbaar...al zal het waarschijnlijk voornamelijk de live timing zijn waar ik voor ga zitten....hoef er maar een half uurtje eerder voor op (en dan ben ik meestal toch wel wakker).
Leuk ook om dan meteen de resultaten van VT1 te kunnen bekijken!!

Met zoveel spanning hoop ik dat ik uberhaupt in slaap kan vallen  :D

Robbert65

Voor degenen die in het gelukkige bezit zijn van ZiggoSport kanaal 14, het vrije sportkanaal van Ziggo:

1. De VT's worden NIET uitgezonden op het vrije kanaal, wel op Ziggo Sport Totaal.

Vrijdagavond om
21:30 Een jaaroverzicht 2015, alle hoogte- en dieptepunten op een rij.

3. Zaterdag om
6:10 GP Confidential, om
6:40 Voorbeschouwing, om
7:00 Rechtstreeks verslag kwalificatie en om
12:50 herhaling, integraal van de kwalificatie

4. Zondag om
04:00 herhaling kwalificatie
05:00 voorbeschouwing race
06:00 rechtstreeks verslag van de race

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

yes yes het gaat eindelijk weer beginnen:
http://www.gppits.net/pits/fotos/?id=791&p=1 8)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Kan me nog wel herinneren dat men echt lokale tijd van 14.00 uur aanhield. Dat was echt de nacht van de Formule 1
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

FolkertE

Precies, half 3 er uit, 3 uur de race. Wij zaten altijd braaf met zijn 3en half te slapen tijdens de eerste race.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Tessa

Blijkbaar regent het nog harder tijdens de VT2, dan tijdens de VT1....

Matthijs

Jammer, zit je met zoveel smart te wachten tot de eerste trainingen, waren ze praktisch waardeloos.

BMW.WilliamsF1

Ik zit ze hier tussendoor ff terug te kijken. Had het idd liever droog gehad. Zo weet je eigenlijk nog niet waar iedereen staat. Al zit Max er wel lekker bij met P5. Blijkbaar was ie in de regen ook snel wat ik gelezen heb. Morgen de kwali, dan wordt iig geen regen verwacht. Ben ook benieuwd naar de nieuwe kwalificatie opzet.

Robbert65

ja! En dat wordt tenminste op het christelijke tijdstip van 7:00 uitgezonden....
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

FolkertE

Niet veel gezien van de trainingen, maar ziet er wel veel belovend uit voor iig het middenveld. Mclaren ziet er solide uit en Alonso zette zijn tijd neer toen het nog natter was. Ik heb zo'n vermoeden dat Mclaren gaat strijden met FI, STR, Williams en misschien Ferrari.

Mickey

Hmmm, ik denk dat de omstandigheden rondom de vt's erg in het voordeel waren van de mindere teams. Denk dat ze morgen -als het droog blijft- gewoon hun plekje achterin weer innemen.