Red Bull Racing in 2016

Gestart door Maikel0230, 17 februari 2016 - 19:16:09

« vorige - volgende »

Maikel0230

Red Bull heeft vandaag haar 2016 campagne in gang gestoken met de livery van de nieuwe bolide.

http://www.gppits.net/nieuws/red_bull_onthult_nieuwe_livery/

Wat vinden we ervan?

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

Ik vind hem mooi. Toch wel een andere livery dan in de jaren ervoor.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

En weer zo'n donker gedrocht. We moeten onderhand echt met grafische bewerkingen werken in de wereldfeed om nog wat te kunnen volgen van die races.

Fabian

Ik vind deze Red Bull livery zowaar geslaagd. Mooi dat matte effect!

Fietser

Lelijk!
De auto is deels donker en mat, deels schreeuwerig. Hoe krijgen ze het voor mekaar! Maar goed, de boodschap van de sponsor is duidelijk, daar is het natuurlijk om te doen. Maar verder wordt het steeds meer duidelijk dat de esthetisch gevoeligen onder ons, het zwaar te verduren hebben/krijgen in de F1.

BMW.WilliamsF1

Denk dat ik hem eerst ff in buitenlicht moet zien, maar zo op de 1e foto's vind ik dat matte wel mooi.

Fabian

Denk dat die livery het in het licht nog beter doet. In Singapore moeten ze wat lichten op die wagen doen anders missen we m.

Mickey

Citaat van: gloudiesaurus op 17 februari 2016 - 20:28:50
Ik vind hem mooi. Toch wel een andere livery dan in de jaren ervoor.


Ik ook. Een correcte weergave van hun jongensachtige bravoure.  ;) Echte RBR.

gloudiesaurus

Ze zijn wel voorzichtig bij Red Bull:
http://www.gppits.net/nieuws/zal_toro_rosso_beter_zijn_dan_red_bull/
Zou Toro Rosso er in Australiƫ dan toch echt voorstaan?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

#9
In de tweede helft van 2015 was Red Bull toch wel gemiddeld 4 tiende sneller in kwalificatie dan Toro Rosso (even snelle blik geworpen op de uitslagen). Als Toro Rosso dus 8 tienden gepakt heeft op motorisch vlak, dan moet Renault minimaal 4 tienden hebben gewonnen in de winter om Red Bull voor Toro Rosso te krijgen. Zou toch wederom teleurstellend zijn van Renault als ze dat niet zouden kunnen. Ontwikkeling van het chassis en aerodynamica even niet meegerekend.

FolkertE

Citaat van: Fabian op 18 februari 2016 - 08:53:20
Ik vind deze Red Bull livery zowaar geslaagd. Mooi dat matte effect!
Ik vind vooral het knal rode en knalgele boven op de airpod mooi. Het springt er uit, maar had wel wat meer aanwezig mogen zijn. Maar ik heb de auto's en Livery's van RBR altijd mooi gevonden. (Behalve tussen 2010 en 2013, gek he?)


Citaat van: Matthijs op 19 februari 2016 - 08:56:32
In de tweede helft van 2015 was Red Bull toch wel gemiddeld 4 tiende sneller in kwalificatie dan Toro Rosso (even snelle blik geworpen op de uitslagen). Als Toro Rosso dus 8 tienden gepakt heeft op motorisch vlak, dan zou Renault minimaal 4 tienden moeten hebben gewonnen in de winter om Red Bull voor Toro Rosso te krijgen. Zou toch wederom teleurstellend zijn van Renault als ze dat niet zouden kunnen. Ontwikkeling van het chassis en aerodynamica even niet meegerekend.
STR sprak een tijd terug zelf van een winst van 1 seconde en dat is best erg veel, want volgens mij won Mercedes zelfs niet eens een seconde tussen 2014 en 2015. Dus zelfs als Renault een halve seconde wint, moet RBR zelf nog een halve seconde winnen, want ik verwacht ook dat STR zelf een halve seconde wint. STR en Max zijn iig wel positief. Of ze voor RBR komen? Ik heb eigenlijk geen idee, eerst dacht ik van wel, maar nu weet ik het niet meer.

gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/red_bull_in_zee_met_aston_martin/

Niet Force India maar Red Bull in zee met Aston Martin! Ben benieuwd of dit in toekomst uitgebreid kan worden  :) Wel leuk om het Aston Martin logo weer in de Formule 1 te zien!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

FolkertE

Ik denk dat dat een eerste stap is om verder in de F1 te gaan komen. Ik zie een soort gelijke verbinding/samenwerking  als Honda en Mclaren ontstaan.