Seizoen 2016: een vooruitblik

Gestart door Robbert65, 09 december 2015 - 12:08:27

« vorige - volgende »

Jozef

Er is nog die andere kant van een F1-seizoen: het silly season. Er wordt nu al geroepen dat dat dit jaar leuk gaat worden. Rosberg en Räikkönen zijn einde contract alsook beide Williams-coureurs en Jenson Button.

Dus als het op de baan weer een saai Mercedes-jaar wordt, dan zullen we tussen de races door zeker veel hebben om over te speculeren. :D

FolkertE

Dat denk ik ook. Al heb ik alle vertrouwen in Kimi dit jaar en dat hij flink gaat verrassen, maar als hij weer gigantisch word verslagen door Vettel, is het einde verhaal voor Kimi. Maar wie gaat hem vervangen? Ergens hoop ik Max, maar ergens ook weer niet.

Button en Bottas blijven, Massa en Rosberg moeten vertrekken, tenzij ze een ijzersterk seizoen draaien. Maar je hebt gelijk, het word leuk.


Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel


Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Erg leuk inderdaad. Doet me hieraan denken:



8)

Wallie

Citaat van: Mickey op 16 maart 2016 - 11:07:14
Erg leuk inderdaad. Doet me hieraan denken:



8)
Een van de mooiste auto's van de laatste 20 jaar! Erg simpel maar erg effectief.
En de nieuwe gele Renault vind ik er tof uit zien! Beetje kleur op de grid.
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Tessa

Inderdaad prachtig dat geel....hoe meer kleur, des te beter!
check trouwens deze foto uit:
http://jackjonesracing.com/2016/03/16/surfs-up-renault-unveils-new-livery-for-australia/

prachtbak, hoor  :)

Mickey

Nou jongens, het begint nu toch wel te kriebelen hoor! Over een paar uurtjes gaan we los, zin in!