Brazilie: Cijfer voor de race

Gestart door Pancake Shield, 15 november 2015 - 18:40:42

« vorige - volgende »

Hoe goed was ie vandaag?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
0 (0%)
7
3 (15%)
6
11 (55%)
5
5 (25%)
4
0 (0%)
3
1 (5%)
2
0 (0%)
1
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 20

Wings

Citaat van: Fietser op 15 november 2015 - 19:39:17
Prima vermaakt, geef daarom een erg dikke 7. De koplopers bleven dicht bijeen. (Hierboven wordt het 'schijnspanning' genoemd; mij leek het een puur gevecht tussen de 2 rivaliserende en met elkaar op gespannen voet staande clusters binnen Mercedes.)
Mooie strijd ook rond het middenveld. Verstappen Natuurlijk. Maar ook Grosjean, Perez en Ricciardo waren voortdurend aan het duvelen. En er waren verschillende rubberstrategieen, waardoor bijv. Maldonado nog bijna een puntje kon pakken. Zoals zo vaak snap ik de lage cijfers niet die sommige F1-fans hun sport geven.

O ja? Laagste in de poll is een 5. Gemiddeld wordt een 6 gegeven zie ik. Drie mensen zitten er boven, drie eronder. Dus echt rare dingen zie ik niet.

Arthur

Nou, daar ben ik dan hoor, een 3 en dat is geen grapje! Een draak van een race, halverwege afgezet zo vreselijk saai. Was lang geleden dat ik me zo verveeld heb. Gelukkig was darts spannender naderhand ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Fietser op 15 november 2015 - 19:39:17
Prima vermaakt, geef daarom een erg dikke 7. De koplopers bleven dicht bijeen. (Hierboven wordt het 'schijnspanning' genoemd; mij leek het een puur gevecht tussen de 2 rivaliserende en met elkaar op gespannen voet staande clusters binnen Mercedes.)
Mooie strijd ook rond het middenveld. Verstappen Natuurlijk. Maar ook Grosjean, Perez en Ricciardo waren voortdurend aan het duvelen. En er waren verschillende rubberstrategieen, waardoor bijv. Maldonado nog bijna een puntje kon pakken. Zoals zo vaak snap ik de lage cijfers niet die sommige F1-fans hun sport geven.


Dat zal ik uitleggen...te vaak vervalt een gevecht in de F1 tot een anti-climax. Ik noem dat schijnspanning. Het zou toch veel mooier zijn als Hamilton of Vettel daadwerkelijk op de baan zou kunnen aanvallen?


Dat gebeurde dus niet.


Kan Vettel niets aan doen, Hamilton evenmin...een aerodynamische kwestie. Maar voor mij wel schijnspanning.

gloudiesaurus

Een mager 6'je. Ik mistte de echte spanning voor het gevecht om de kop.
Enkele leuke acties van Verstappen, en enkele gevechten in het middenveld. Maar dat was het dan ook...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fietser

Citaat van: Wings op 15 november 2015 - 21:19:09
Citaat van: Fietser op 15 november 2015 - 19:39:17
Prima vermaakt, geef daarom een erg dikke 7. De koplopers bleven dicht bijeen. (Hierboven wordt het 'schijnspanning' genoemd; mij leek het een puur gevecht tussen de 2 rivaliserende en met elkaar op gespannen voet staande clusters binnen Mercedes.)
Mooie strijd ook rond het middenveld. Verstappen Natuurlijk. Maar ook Grosjean, Perez en Ricciardo waren voortdurend aan het duvelen. En er waren verschillende rubberstrategieen, waardoor bijv. Maldonado nog bijna een puntje kon pakken. Zoals zo vaak snap ik de lage cijfers niet die sommige F1-fans hun sport geven.

O ja? Laagste in de poll is een 5. Gemiddeld wordt een 6 gegeven zie ik. Drie mensen zitten er boven, drie eronder. Dus echt rare dingen zie ik niet.

Ik wil er geen semantische kwestie van maken, maar ik vind het niet 'raar'. Ik schreef dat ik het niet 'snap' dat liefhebbers van dit spelletje zich matig hebben vermaakt. Het ligt dus aan mij. Mea culpa.

Kootje

Citaat van: Arthur op 15 november 2015 - 22:34:45
Nou, daar ben ik dan hoor, een 3 en dat is geen grapje! Een draak van een race, halverwege afgezet zo vreselijk saai. Was lang geleden dat ik me zo verveeld heb. Gelukkig was darts spannender naderhand ;)

Zonde, dan heb je het leuke deel gemist. Niet dat die 2e helft zo verheffend was hoorr, maar wel goed genoeg om de balans door te laten slaan naar 'n voldoende. Althans, voor mij dan.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings

Citaat van: Fietser op 16 november 2015 - 09:46:09
Citaat van: Wings op 15 november 2015 - 21:19:09
Citaat van: Fietser op 15 november 2015 - 19:39:17
Prima vermaakt, geef daarom een erg dikke 7. De koplopers bleven dicht bijeen. (Hierboven wordt het 'schijnspanning' genoemd; mij leek het een puur gevecht tussen de 2 rivaliserende en met elkaar op gespannen voet staande clusters binnen Mercedes.)
Mooie strijd ook rond het middenveld. Verstappen Natuurlijk. Maar ook Grosjean, Perez en Ricciardo waren voortdurend aan het duvelen. En er waren verschillende rubberstrategieen, waardoor bijv. Maldonado nog bijna een puntje kon pakken. Zoals zo vaak snap ik de lage cijfers niet die sommige F1-fans hun sport geven.

O ja? Laagste in de poll is een 5. Gemiddeld wordt een 6 gegeven zie ik. Drie mensen zitten er boven, drie eronder. Dus echt rare dingen zie ik niet.

Ik wil er geen semantische kwestie van maken, maar ik vind het niet 'raar'. Ik schreef dat ik het niet 'snap' dat liefhebbers van dit spelletje zich matig hebben vermaakt. Het ligt dus aan mij. Mea culpa.

Het contrast tussen de punten vond ik op dat moment zo weinig dat ik die gedachten niet kan plaatsen.

Wings

Citaat van: Robbert65 op 16 november 2015 - 10:23:29
Die ene inhaalactie van Max Verstappen op Perez was voor mij voldoende om de race de moeite waard te maken.
http://www.ad.nl/ad/nl/1020/Formule-1/article/detail/4186903/2015/11/15/In-voorspelbare-GP-steelt-Verstappen-weer-de-show.dhtml

Die was echt zo gaaf! Toegegeven dat hij afhankelijk was van de sportieve ruimte die Pérez hem bood.

Hamilton#44

Vond de race matig, alleen Verstappen zorgde voor wat hoogtepunten.

Van Wijk

Heb toch weer redelijk zitten knikkebollen.....net niet in slaap gevallen.
Een zesje dus.

Robbert65

omdat jij op zondagmiddag een borrel lust beoordeel je een GP lager? :D
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Van Wijk

Citaat van: Robbert65 op 17 november 2015 - 14:29:06
omdat jij op zondagmiddag een borrel lust beoordeel je een GP lager? :D
Nee hoor, gewoon omdat ik net 35km op een mountain bike had gezeten, 2 Leffe's gedronken had, alles en iedereen ( inclusief vrouw,kids  en hond ) de deur uit gestuurd had , om er eens lekker om 17:00 op zondag middag naar een waanzinnige race te kijken..... Helaas, knikkebollen dus  :D

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel