Mexico: Cijfer voor de race

Gestart door Pancake Shield, 01 november 2015 - 22:06:06

« vorige - volgende »

Welk cijfer?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
0 (0%)
7
2 (10.5%)
6
6 (31.6%)
5
5 (26.3%)
4
4 (21.1%)
3
2 (10.5%)
2
0 (0%)
1
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

Pancake Shield

Citaat van: Matthijs op 02 november 2015 - 09:15:18
Citaat van: Fietser op 02 november 2015 - 09:09:13
Ik snap weinig van die lage cijfers. Maar goed, ik snap wel meer niet.
Afijn, ik vond het ruim voldoende, een 7 dus. Heb me constant vermaakt, vooral door vaak de focus te verleggen, bijvoorbeeld van het duel op kop, naar de diverse rubberen strategieën, naar de opmars/neergang van de Ferrari's en het duel tussen de Lotussen. Voor de neutrale raceliefhebber een prima race.
Nou, een prima race zou ik het niet willen noemen maar verder ga ik wel een eindje met je mee. Het was een 'normale' race, niet elke race is een Austin of Hongarije. Ik denk dat velen hoopten dat de race leuker zou zijn, zeker ook vanwege de dreiging van regen.

Mwah, ik verwachtte geen Austin of wat dan ook, dat heb je sowieso eigenlijk vaak maar een keer per jaar. Maar ik denk dat ik buiten de Ferrari's die naar voren gingen, alleen Bottas echt iets heb zien doen wat op inhalen leek. Het lange stuk was met name gewoon funest voor het inhalen. En ik bedoel als je race zo spannend is dat je Massa drie ronden lang blijft volgen met de camera, die nergens in een gevecht zit...tsja dan zit er toch ergens iets mis met deze race. Maar goed dat zijn gewoon de dingen die mij opgevallen en bij gebleven zijn, misschien heb ik een aantal dingen niet 'opgeslagen'
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Hamilton#44

Feit dat over de mate van spanning gediscussieerd wordt zegt al genoeg natuurlijk.  ;)

Robbert65

Citaat van: Tessa op 02 november 2015 - 07:54:41
Ik doe een 4,
teleurstellend wegens geen regen en (inderdaad vooral in vergelijking met Austin) dramatisch saai.
zo. hoef ik dat zelf allemaal niet te typen ;) jij wéét dingen. En je weet dingen te zéggen ;)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs

Citaat van: Pancake Shield op 02 november 2015 - 11:19:19
Citaat van: Matthijs op 02 november 2015 - 09:15:18
Citaat van: Fietser op 02 november 2015 - 09:09:13
Ik snap weinig van die lage cijfers. Maar goed, ik snap wel meer niet.
Afijn, ik vond het ruim voldoende, een 7 dus. Heb me constant vermaakt, vooral door vaak de focus te verleggen, bijvoorbeeld van het duel op kop, naar de diverse rubberen strategieën, naar de opmars/neergang van de Ferrari's en het duel tussen de Lotussen. Voor de neutrale raceliefhebber een prima race.
Nou, een prima race zou ik het niet willen noemen maar verder ga ik wel een eindje met je mee. Het was een 'normale' race, niet elke race is een Austin of Hongarije. Ik denk dat velen hoopten dat de race leuker zou zijn, zeker ook vanwege de dreiging van regen.

Mwah, ik verwachtte geen Austin of wat dan ook, dat heb je sowieso eigenlijk vaak maar een keer per jaar. Maar ik denk dat ik buiten de Ferrari's die naar voren gingen, alleen Bottas echt iets heb zien doen wat op inhalen leek. Het lange stuk was met name gewoon funest voor het inhalen. En ik bedoel als je race zo spannend is dat je Massa drie ronden lang blijft volgen met de camera, die nergens in een gevecht zit...tsja dan zit er toch ergens iets mis met deze race. Maar goed dat zijn gewoon de dingen die mij opgevallen en bij gebleven zijn, misschien heb ik een aantal dingen niet 'opgeslagen'
Nouja, het feit dat er tot dusverre nog maar één 7 is gegeven, geeft wel aan dat we het allemaal een wat matige race vonden. Maar de allereerste race op een glibberig Sochi was veel erger dan deze race en die was dit jaar best aardig. Misschien is dat volgend jaar ook wel in Mexico.

Hamilton#44

Het circuit zelf is wel goed overigens.  :)

Matthijs

Citaat van: Hamilton#44 op 02 november 2015 - 16:54:37
Het circuit zelf is wel goed overigens.  :)
Qua layout ben ik het niet met je eens, qua atmosfeer wel!

Kootje

Citaat van: Matthijs op 02 november 2015 - 19:37:12
Citaat van: Hamilton#44 op 02 november 2015 - 16:54:37
Het circuit zelf is wel goed overigens.  :)
Qua layout ben ik het niet met je eens, qua atmosfeer wel!

Dito.

Jehoentelaar

De lay-out had in een lager gelegen gebied weer heel anders uitgepakt vermoed ik. Niet dat dat verder relevant is want de locatie is een vaststaand gegeven. Vind het zelf best een fraai circuit, inclusief de lay-out.

Kootje

Vind het weinig verheffend eigenlijk, nooit gevonden ook om eerlijk te zijn.  Nu ook de mooiste bocht gehalveerd is, om begrijpelijke redenen, is er helemaal niets bijzonders meer aan wat mij betreft. Misschien de S's, maar de stadionsecties zijn imo alleen interessant als je ter plekke bent.

Perton

Mwoah ik ben normaal niet zo van argumenten als "OMG het heeft zo'n goede sfeer" net als "Er is zo mucho veel historie", maar ik moet zeggen dat het gejuich van het stadiongedeelte best goed in beeld was gebracht door de regie (zowaar het enige wat ze een beetje goed deden) en dat ik het toch wel mooi vond. Dus ik denk dat het in dit geval toch wel interessant kan zijn ook al ben je er niet bij.

Maar invloed op mijn cijfer heeft het niet.

Kootje

Hoe is het als tv kijker dan interessant om het publiek de wave te zien doen? Leuk hoor, dat die mensen het naar hun zin hebben, maar al was er geen publiek geweest, dan nog veranderd dat niets aan mijn beleving.

Arthur

Tja, het zou best raar zijn als er lege tribunes zijn. Maar verder heb ik daar nooit veel mee, ik zie het wel maar focus op de race[auto's]. En de gasten en liefjes in de pitsboxen, hoeft niet voor mij.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Perton

Citaat van: Kootje op 03 november 2015 - 17:44:36
Hoe is het als tv kijker dan interessant om het publiek de wave te zien doen? Leuk hoor, dat die mensen het naar hun zin hebben, maar al was er geen publiek geweest, dan nog veranderd dat niets aan mijn beleving.
Ik denk dat als ik even een paar minuten bezig ga, ik ongetwijfeld enkele psychologische wetenschappelijke artikelen kan vinden die aantonen dat het zien van plezier hebben het eigen plezier vergroot (Ik moet bekennen dat ik dit aanneem omdat ik wel van onderzoeken op de hoogte ben die aantonen dat iemand zien lachen het eigen humeur kan verbeteren, dus het is niet zo gek om die lijn wat verder door te trekken). Maar goed, het verschil zal voor een F1-race op tv waar je dat publiek maar een paar keer in beeld ziet, ongetwijfeld minimaal zijn.

Maar ik heb straks een borrel, dus ik heb geen tijd om dat te doen, dus ik doe het ook niet :P.

Robbert65

Nee, ik gaf ook een 4, maar sodeju, wat was die ceremonie ge-wel-dig!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs

Rijden we in Bahrein, klagen we dat we in een zandbak rijden zonder fans of autosporthistorie. Rijden we voor meer dan 100.000 dolenthousiaste fans, is het opeens niet belangrijk.