Mexico: Man van de race

Gestart door Pancake Shield, 01 november 2015 - 22:09:29

« vorige - volgende »

Wie wordt het?

ROS
4 (26.7%)
HAM
0 (0%)
BOT
3 (20%)
KVY
1 (6.7%)
RIC
0 (0%)
MAS
0 (0%)
HUL
1 (6.7%)
PER
2 (13.3%)
VES
1 (6.7%)
GRO
0 (0%)
Iemand anders nl.
3 (20%)

Totaal aantal stemmen: 15

Perton

Citaat van: Fietser op 02 november 2015 - 09:01:54Rosberg. Die liet in Mexico - nu eens zonder mitsen en maren - zien dat hij zijn zo succesvolle teamgenoot kan weerstaan. Hij was niet alleen winnaar, maar ook 'in controle'.
Ja, maar, dat weten we toch al dat ie dat kan, een paar keer per jaar. Da's toch verder niet zo bijzonder dat ie het nu weer eens liet zien? Ik zou het pas bijzonder vinden als ie het een jaar lang in geen enkele race zou laten zien.

Perton

Citaat van: Matthijs op 02 november 2015 - 11:28:33
Citaat van: Hamilton#44 op 02 november 2015 - 10:28:21
Ik vond dat Perez het wel goed deed op zijn oude banden, had maar 1 stop gedaan toch?
Ja dat was wel knap. Hij had wel geluk dat Verstappen het rustig aan moest doen met oververhitting. Ik vond de call van FI niet sterk, want hij reed toch al voor Verstappen en die ging ook naar binnen voor banden. Het kostte Perez geen plek om ook nieuwe banden te halen. Maarja, vanaf de bank is makkelijk roepen.
Och, als er één coureur is die goed bandenmanagement heeft en wie ik er wel mee zou vertrouwen op de baan te laten, is dat Pérez wel. Ik zou hem ook binnen hebben geroepen denk ik, daar niet van, maar ik kan Force India ergens wel een klein beetje begrijpen. Klein beetje.

Gerard

Perez.. die wist al die mensen in het stadion enthausiast te maken ondanks de saaie race

Matthijs

Citaat van: Perton op 02 november 2015 - 12:27:34
Citaat van: Matthijs op 02 november 2015 - 11:28:33
Citaat van: Hamilton#44 op 02 november 2015 - 10:28:21
Ik vond dat Perez het wel goed deed op zijn oude banden, had maar 1 stop gedaan toch?
Ja dat was wel knap. Hij had wel geluk dat Verstappen het rustig aan moest doen met oververhitting. Ik vond de call van FI niet sterk, want hij reed toch al voor Verstappen en die ging ook naar binnen voor banden. Het kostte Perez geen plek om ook nieuwe banden te halen. Maarja, vanaf de bank is makkelijk roepen.
Och, als er één coureur is die goed bandenmanagement heeft en wie ik er wel mee zou vertrouwen op de baan te laten, is dat Pérez wel. Ik zou hem ook binnen hebben geroepen denk ik, daar niet van, maar ik kan Force India ergens wel een klein beetje begrijpen. Klein beetje.
Klopt, Pérez is ijzersterk met bandenmanagement. Maar als je tijdens de SC banden kan wisselen én je verliest hierdoor geen plaats (want Verstappen wisselde ook), dan heeft dat toch altijd de voorkeur? Ik vond het in ieder geval geen beste call van FI. Meer geluk dan wijsheid dat Perez nog achtste werd. Wellicht focuste FI zich teveel op Verstappen. Toen die alsnog banden ging wisselen, was FI te laat (want Perez reed er vlak voor en was dus de pits voorbij).

Robbert65

Voor deze teleurstellende race krijgt Nico Rosberg van mij de douze points. Niks fout gedaan, strak gereden en chique gewonnen. Eindelijk zonder gezeur en zonder fouten een heel weekend professioneel bezig geweest, onze Niek. En dat moet beloond en aangemoedigd worden.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Hamilton#44

Citaat van: Matthijs op 02 november 2015 - 11:28:33
Citaat van: Hamilton#44 op 02 november 2015 - 10:28:21
Ik vond dat Perez het wel goed deed op zijn oude banden, had maar 1 stop gedaan toch?
Ja dat was wel knap. Hij had wel geluk dat Verstappen het rustig aan moest doen met oververhitting. Ik vond de call van FI niet sterk, want hij reed toch al voor Verstappen en die ging ook naar binnen voor banden. Het kostte Perez geen plek om ook nieuwe banden te halen. Maarja, vanaf de bank is makkelijk roepen.

Ik denk dat ze wisten dat ze de race konden uitrijden op deze banden. Ze reden voor Verstappen dus als hij dan geen stop maakt zijn ze de plek wel kwijt, STR zal wel zo slim geweest zijn om op het laatste moment naar buiten te gaan met de crew.
En misschien zaten ze ook krap met Hulkenberg anders?