Austin: Man vd Race

Gestart door 0634, 25 oktober 2015 - 22:04:29

« vorige - volgende »

Wie was de beste?

HAM
1 (4.2%)
ROS
0 (0%)
VET
1 (4.2%)
VES
18 (75%)
PER
0 (0%)
BUT
0 (0%)
MAL
0 (0%)
SAI
2 (8.3%)
NAS
1 (4.2%)
RIC
0 (0%)
Iemand ander, nl...
1 (4.2%)

Totaal aantal stemmen: 24

0634


Perton

Het zou logisch zijn om op de kampioen te stemmen, maar zo goed was zijn race niet.

Rosberg heeft het op meerdere momenten gewoon verneukt vandaag, mag ie chagrijnig om zijn, maar hij is het ook allerminst. Dan zijn er genoeg andere kandidaten, dus laat ik maar eens een keer Verstappen doen. Al had iedereen die min of meer op de baan bleef wel een prima race.

FolkertE

Het was een gave race en waren echt veel coureurs die de titel verdienen: Max, Hamilton, Sainz, Button, Vettel, Perez.
Max 4de in de STR....En eigenlijk alleen Kimi die echt weg gevallen is.
Hamilton had het moeilijk in het begin en reed toch achter Nico. Toch de winst en titel binnen gehaald.
Vettel van 15? naar 3. Zegt genoeg over zijn kunnen.
Sainz crash in de kwalificatie en toch nog 6de.
Button in de Mclaren 7de.
Perez gewoon weer constant en goed op P5. Ik ga het even laten in zinken, want ze verdienen het allemaal.

Perton

Citaat van: FolkertE op 25 oktober 2015 - 22:15:59
Vettel van 15? naar 3. Zegt genoeg over zijn kunnen.
Mwoah zonder iets te willen bagetalliseren aan zijn prestatie (want het ging eigenlijk tussen Vettel en Verstappen wie mijn stem zou krijgen, Vettel reed gewoon uitstekend vandaag) Ferrari is ook gewoon veruit beter dan de concurrentie. Beetje zoals Rosberg vorig jaar lachend terugreed naar de tweede plek in Sochi, deed Vettel dat nu, met als verschil dat Mercedes gewoon nog een betere auto heeft. Al moet je het dan natuurlijk nog wel doen, en het verschil met Raikkonen daarin is weer eens duidelijk geworden

Pancake Shield

Van alle coureurs heb ik Vettel en Verstappen de minste foutjes zien maken gedurende de hele race. Van Vettel was het eigenlijk wel te verwachten dat hij als een warm mes door de boter zou rijden, maar Verstappen heeft zich heel de race in de kijker gereden en was heel sterk. Deed iets wat eigenlijk niet verwacht werd van de Toro Rosso in Amerika.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

gloudiesaurus

Verstappen! Zeer sterke race gereden, zijn 1e race in de regen in de Formule 1.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar


gloudiesaurus

Citaat van: Jehoentelaar op 25 oktober 2015 - 22:29:35
Was droog, toch?

Ik weet niet welke race jij gezien hebt?
Hoef het verder niet uit te leggen neem ik aan...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

Technisch gezien heeft het niet geregend...

gloudiesaurus

Citaat van: Matthijs op 25 oktober 2015 - 22:34:20
Technisch gezien heeft het niet geregend...

Ja maar het was niet droog toch  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

C.G. de Beaufort

Max reed een geweldige race in de Torro Rosso! Zo'n 8 mensen vielen uit, doordat ze teveel van hun bolides gevraagd hadden en Max vanaf een 8e-plaats tijdens de startopstelling eindigde als 4e. Mooi man... Tevens was Sainz ook een keer goed, vanaf de 20e plaats als 7e eindigen!

Groet,

C.G. de Beaufort

Tessa

Wat mij betreft Verstappen, geweldig en een nog betere vierde plek dan de afgelopen keer dat ie daar stond. Geweldig gereden!
Sainz heeft er trouwens een prachtige inhaalrace van gemaakt, maar wat klungelig met al die zelf veroorzaakte problemen....vraag me af hoe vaak hij nog te hard door de pitstraat gaat rijden.  ::)

Jehoentelaar

Citaat van: gloudiesaurus op 25 oktober 2015 - 22:30:39
Citaat van: Jehoentelaar op 25 oktober 2015 - 22:29:35
Was droog, toch?

Ik weet niet welke race jij gezien hebt?
Hoef het verder niet uit te leggen neem ik aan...

Nou nou, rustig aan zeg. Het regende niet dus hij reed niet in de regen. Of de baan nat of droog is, is een ander verhaal.

Maikel0230

Verstappen stak er voor mij echt wel een beetje uit. Hulde aan Vettel en Sainz.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Citaat van: FolkertE op 25 oktober 2015 - 22:15:59
Het was een gave race en waren echt veel coureurs die de titel verdienen: Max, Hamilton, Sainz, Button, Vettel, Perez.
Max 4de in de STR....En eigenlijk alleen Kimi die echt weg gevallen is.
Hamilton had het moeilijk in het begin en reed toch achter Nico. Toch de winst en titel binnen gehaald.
Vettel van 15? naar 3. Zegt genoeg over zijn kunnen.
Sainz crash in de kwalificatie en toch nog 6de.
Button in de Mclaren 7de.
Perez gewoon weer constant en goed op P5. Ik ga het even laten in zinken, want ze verdienen het allemaal.


Mee eens! :)