Round 16: United States Grand Prix, Circuit of the Americas

Gestart door Maikel0230, 22 oktober 2015 - 16:06:35

« vorige - volgende »

Maikel0230

Citaat van: Jeroen op 25 oktober 2015 - 22:36:16
Wat een gruwelijke zeiklul is die Raikkonen trouwens geworden zeg, wat een zuurpruim. Max deed niks verkeerd. Sowieso is het bijna schandalig hoe Ferrari hem nog een jaarlang een topwagen bezet laat houden, want hij presteert geen ene drol.

Met pijn in het hart; hier sluit ik me volledig bij aan. Als Ferrari een aanval wil plaatsen op de constructeurstitel in 2016 dan hadden ze toch echt een andere coureur moeten tekenen. Dit is Raikkonen niet meer.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Pancake Shield

Nja, die fout die hij maakte in de race dat hij dat Rolex-bord bijna in 2en vouwde. Dat is voor mij meer bewijs dat Raikkonen gewoon klaar moet zijn met de F1. Wat doet hij daar nog? In zijn goede tijd, maakte de Fin zulke fouten niet.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 25 oktober 2015 - 22:36:16
Wat een gruwelijke zeiklul is die Raikkonen trouwens geworden zeg, wat een zuurpruim. Max deed niks verkeerd. Sowieso is het bijna schandalig hoe Ferrari hem nog een jaarlang een topwagen bezet laat houden, want hij presteert geen ene drol.

Helemaal mee eens.

En wat te denken van Hulkenberg. Wat is die aan het doen de laatste races? Wordt om de oren gereden door Perez en maakte domme fouten.
Waar is de Hulkenberg gebleven die met Ferrari in verband werd gebracht?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Maikel0230

Citaat van: Pancake Shield op 25 oktober 2015 - 22:51:48
Nja, die fout die hij maakte in de race dat hij dat Rolex-bord bijna in 2en vouwde. Dat is voor mij meer bewijs dat Raikkonen gewoon klaar moet zijn met de F1. Wat doet hij daar nog? In zijn goede tijd, maakte de Fin zulke fouten niet.

Hij vergat daarbij ook gewoon even dat een F1 wagen ook een 'reverse gear' heeft voor dit soort situaties.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Citaat van: gloudiesaurus op 25 oktober 2015 - 22:52:53
Waar is de Hulkenberg gebleven die met Ferrari in verband werd gebracht?
Die is er nooit geweest, ondanks de illusies die verscheidene Formule 1-fans door de jaren heen hebben gehad.

Pancake Shield

Citaat van: gloudiesaurus op 25 oktober 2015 - 22:52:53
Citaat van: Jeroen op 25 oktober 2015 - 22:36:16
Wat een gruwelijke zeiklul is die Raikkonen trouwens geworden zeg, wat een zuurpruim. Max deed niks verkeerd. Sowieso is het bijna schandalig hoe Ferrari hem nog een jaarlang een topwagen bezet laat houden, want hij presteert geen ene drol.

Helemaal mee eens.

En wat te denken van Hulkenberg. Wat is die aan het doen de laatste races? Wordt om de oren gereden door Perez en maakte domme fouten.
Waar is de Hulkenberg gebleven die met Ferrari in verband werd gebracht?

Hulkenberg heeft in zijn Sauber-tijd nog wel een paar aardige dingetjes laten zien. Maar sinds hij terug is bij Force India is gewoon de glans ervan af. Hij heeft heel lang geteerd op die pole in die Williams in Brazilie, maar nu lijkt het gewoon klaar te zijn. Hulkenberg is nog zo'n voorbeeld van een coureur, die beter had kunnen vertrekken dit jaar. Vooral voor zijn eigen bestwil. Ik denk dat hij zich beter op zijn plek gevoeld had in de WEC. En nu is die kans verkeken.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Sabai

En die Max staat gewoo  effe op p10 in het wk  ;D Wat een topper.Echt genoten vandaag!

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Dat scheelt dan weer voor die jongen. Maar welk contact eerder in de race? Was dat dan wel zijn eigen schuld? :P

Pancake Shield

Dat moet in het begin van de race geweest zijn, dat was de enige keer dat Hulkenberg echt in de buurt van anderen zat. Toen viel hij op een gegeven ogenblik ook ineens terug van 5 naar 10 ofzo.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Wings

Citaat van: Maikel0230 op 25 oktober 2015 - 22:53:30
Citaat van: Pancake Shield op 25 oktober 2015 - 22:51:48
Nja, die fout die hij maakte in de race dat hij dat Rolex-bord bijna in 2en vouwde. Dat is voor mij meer bewijs dat Raikkonen gewoon klaar moet zijn met de F1. Wat doet hij daar nog? In zijn goede tijd, maakte de Fin zulke fouten niet.

Hij vergat daarbij ook gewoon even dat een F1 wagen ook een 'reverse gear' heeft voor dit soort situaties.

Dan graaf je je in.

lieven

Citaat van: Wings op 26 oktober 2015 - 05:32:12
Citaat van: Maikel0230 op 25 oktober 2015 - 22:53:30
Citaat van: Pancake Shield op 25 oktober 2015 - 22:51:48
Nja, die fout die hij maakte in de race dat hij dat Rolex-bord bijna in 2en vouwde. Dat is voor mij meer bewijs dat Raikkonen gewoon klaar moet zijn met de F1. Wat doet hij daar nog? In zijn goede tijd, maakte de Fin zulke fouten niet.

Hij vergat daarbij ook gewoon even dat een F1 wagen ook een 'reverse gear' heeft voor dit soort situaties.

Dan graaf je je in.

Kimi was goed aan het rijden.
Enkel max zat tussen hem en Vettel.

Hij had gewoon de pech dat hij tegen dat bord aan vloog.
Bijna elke driver heeft wel een of meerdere fouten gemaakt.
Hem dus gaan afrekenen op deze race vind ik er over.

M'n kan discussiƫren of hij niet gewoon moest stoppen toen hij tegen het bord stond.
Maar hij is losgekomen en had hij dan nog in de top 5 geraakt (realistisch) dan had iedereen vol lof over hem gesproken.
Nu had hij enkel de pech dat zijn remmen oververhit geraakt zijn door die crash.


FolkertE

In dat opzicht heb je gelijk, Vettel deed gister precies het zelfde en raakte een muur. Alleen Vettel had geluk geen schade te hebben.

Wel opvallend dat Kimi weer drs problemen had

Fietser

Het meest opvallende in Austin: De pace van de Red Bulls in de regen tegenover die bij droog weer.
Het resulteerde in een geweldig gevecht in het begin om de leiding met de Mercs - dit vormde m.i. het hoogtepunt van de race. Om later moeite te hebben met de strijd in het middenveld. Bizar!

Matthijs

Citaat van: Fietser op 26 oktober 2015 - 09:05:16
Het meest opvallende in Austin: De pace van de Red Bulls in de regen tegenover die bij droog weer.
Het resulteerde in een geweldig gevecht in het begin om de leiding met de Mercs - dit vormde m.i. het hoogtepunt van de race. Om later moeite te hebben met de strijd in het middenveld. Bizar!
Volgens mij had Red Bull meer downforce staan, gegokt op een langere natte periode? Het verschil op topsnelheid leek ook groter dan normaal, wat ook een andere vleugelstand suggereert. Wel raar als het zo zou zijn, want het was allang duidelijk dat er geen druppel regen meer zou vallen.