Round 16: United States Grand Prix, Circuit of the Americas

Gestart door Maikel0230, 22 oktober 2015 - 16:06:35

« vorige - volgende »

Van Wijk

Folkert, komt goed , al zal het voor volgend jaar zijn.

FolkertE

Alonso in de problemen en Rossi 11de.....en is 6 seconde per ronde sneller.... die gaat een punt scoren

Van Wijk: Ja dat geloof ik ook.

Perton

Euh nee Folkert, Ricciardo was 6 seconden sneller dan Rossi en reed in één ronde dat gat meteen dicht. Alonso is juist uitgelopen op Rossi.

-edit- oké dat laatste klopt niet, Rossi komt een seconde per ronde dichter bij ongeveer.


FolkertE

Citaat van: Perton op 25 oktober 2015 - 21:52:01
Euh nee Folkert, Ricciardo was 6 seconden sneller dan Rossi en reed in één ronde dat gat meteen dicht. Alonso is juist uitgelopen op Rossi.

-edit- oké dat laatste klopt niet, Rossi komt een seconde per ronde dichter bij ongeveer.
Ja, het was raar. Ik weet zeker dat ik Rossi heb zien staan op P11. Maar de live timing app is soms wel wat traag of raar.

Maar Ik voelde de emotie van Hamilton.

Maar Yes, Kampioen.

Wings

Hamilton kampioen. En terecht. Natuurlijk is die Mercedes dominant maar desalniettemin doet Hamilton dit jaar alles goed en maakt hij korte metten met Rosberg. Ik zeg HULDE!! En een welgemeende proficiat aan zijn fans.

Perton

Citaat van: FolkertE op 25 oktober 2015 - 21:59:00
Citaat van: Perton op 25 oktober 2015 - 21:52:01
Euh nee Folkert, Ricciardo was 6 seconden sneller dan Rossi en reed in één ronde dat gat meteen dicht. Alonso is juist uitgelopen op Rossi.

-edit- oké dat laatste klopt niet, Rossi komt een seconde per ronde dichter bij ongeveer.
Ja, het was raar. Ik weet zeker dat ik Rossi heb zien staan op P11.
Waarom is dat raar? Hij lag ook elfde, en toen was Ricciardo zes seconden in een rondje sneller, haalde hij Rossi in en lag Ricciardo elfde.

Ik vraag me trouwens af of Hamilton wel gewonnen zou hebben zonder die laatste SC, waarbij hij eindelijk zijn pitstop maakte en Vettel ook nog eens binnenkwam.

0634

Rosberg reed een geweldige wedstrijd... totdat hij het zelf vergooid... tja. Pijnlijk.

Pancake Shield

"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Perton

Onderbrak Vettel Elton John nou? Terecht dat Elton John hem vervolgens weer onderbrak. Of ik kreeg het verkeerd mee en dan heb ik niks gezegd.

En hoezo ook Elton John voor de interviews...


Pancake Shield

Ze zouden in dat opzicht misschien wel eens kunnen denken om bijvoorbeeld de podium-interviews te laten doen door oud-coureurs uit dat land.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

FolkertE

Citaat van: Perton op 25 oktober 2015 - 22:05:44
Citaat van: FolkertE op 25 oktober 2015 - 21:59:00
Citaat van: Perton op 25 oktober 2015 - 21:52:01
Euh nee Folkert, Ricciardo was 6 seconden sneller dan Rossi en reed in één ronde dat gat meteen dicht. Alonso is juist uitgelopen op Rossi.

-edit- oké dat laatste klopt niet, Rossi komt een seconde per ronde dichter bij ongeveer.
Ja, het was raar. Ik weet zeker dat ik Rossi heb zien staan op P11.
Waarom is dat raar? Hij lag ook elfde, en toen was Ricciardo zes seconden in een rondje sneller, haalde hij Rossi in en lag Ricciardo elfde.

Ik vraag me trouwens af of Hamilton wel gewonnen zou hebben zonder die laatste SC, waarbij hij eindelijk zijn pitstop maakte en Vettel ook nog eens binnenkwam.
Ik bedoel dat de app raar deed. Want ik zou zweren dat Rossi op p11 ineens 6 seconde per ronde sneller was en maar 7,5 seconde achter lag op Alonso. Maar het kan ook zijn dat ik het verkeerd zag omdat op tv Rossi op P11 werd getoond.

Maar dat laatste vraag ik me ook af. Rosberg lag sowieso al 10 seconde voor tijdens de eerste SC. Daar had Hamilton ook wel wat geluk. Zonder SC had Vettel nog wel eens een goede gooi kunnen doen.

Jehoentelaar

Citaat van: Pancake Shield op 25 oktober 2015 - 22:22:02
Ze zouden in dat opzicht misschien wel eens kunnen denken om bijvoorbeeld de podium-interviews te laten doen door oud-coureurs uit dat land.

Michael Andretti zal ongetwijfeld vooraan de rij staan.

0634

Wat een gruwelijke zeiklul is die Raikkonen trouwens geworden zeg, wat een zuurpruim. Max deed niks verkeerd. Sowieso is het bijna schandalig hoe Ferrari hem nog een jaarlang een topwagen bezet laat houden, want hij presteert geen ene drol.