Round 16: United States Grand Prix, Circuit of the Americas

Gestart door Maikel0230, 22 oktober 2015 - 16:06:35

« vorige - volgende »

Pancake Shield

Ziet er weinig goeds uit dus. Blijft het nieuws in de gaten houden en hopen op een regenrace. Wat is eigenlijk de laatste echte regenrace die er geweest is? En dan heb ik het ff over dus bijna constant regen. Was dat Japan vorig jaar of was er toen ook nog een hele lange periode droog tusssendoor?
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

rafael25


gloudiesaurus

Voorspelling is dat het nog de hele dag zo blijft...
Hopelijk kan er wel gereden worden.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

FolkertE

Ik begin er een slecht gevoel bij te krijgen en dat we een afgelaste krijgen. Heb zin in een regen race, maar het moet wel te doen zijn.

Pancake Shield

Ik heb ff op Weather.com gekeken. Ik kan het heel gek maken voor iedereen. Zondagmiddag zou het droog zijn. Overdag vallen er nog wat buien, maar 's middags is het alleen nog maar bewolkt.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Jehoentelaar

De depressie moet inderdaad zondag 'early afternoon' voorbij zijn. Dat schept op zich leuke omstandigheden met een (bijna) droge baan en geringe grip.

Matthijs

De trainingen vallen in het water maar de race zou 'gewoon' door moeten kunnen gaan.

Maikel0230

Hoe regelt men de grid dan? Tijden FP1 of stand WK met penalties inbegrepen?

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

FolkertE

Volgens mij doen ze dat op basis van de laatste training.
Maar als het droog blijft op zondag,  gaan ze de qualificatie gewoon er voor plakken.

Pancake Shield

Citaat van: Maikel0230 op 24 oktober 2015 - 14:50:06
Hoe regelt men de grid dan? Tijden FP1 of stand WK met penalties inbegrepen?

Ik verwacht dat mocht de kwalifcatie niet doorgaan, dat ze het dan zondagochtend ook nog een keer proberen. En anders inderdaad de WK-stand.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

rafael25


NielsD

Citaat van: rafael25 op 24 oktober 2015 - 15:54:28
DERDE VRIJE TRAINING  UITGESTELD

Wordt pas om 16.30 uur bekendgemaakt. Kans is groot, maar staat nog niet vast.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Maikel0230

Citaat van: Pancake Shield op 24 oktober 2015 - 15:28:23
Citaat van: Maikel0230 op 24 oktober 2015 - 14:50:06
Hoe regelt men de grid dan? Tijden FP1 of stand WK met penalties inbegrepen?

Ik verwacht dat mocht de kwalifcatie niet doorgaan, dat ze het dan zondagochtend ook nog een keer proberen. En anders inderdaad de WK-stand.

Net gelezen dat de FIA de uitslag van FP3 (als ie doorgaat) wel eens zou gaan gebruiken als startgrid.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Maikel0230

FP3 lijkt door te gaan, inters zijn verboden door race control. Kan wel eens een hele belangrijke sessie worden. FIA blijft openstaan voor kwalificatie op zondag.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25