Round 15: Russian Grand Prix, Sochi Autodrom, Sochi

Gestart door Maikel0230, 05 oktober 2015 - 19:52:37

« vorige - volgende »

Wings

Bocht 13 zit anders goed in het geheugen gegrift nu.

Pancake Shield

Ik neem aan dat bocht 13 de bocht is waar Sainz zo hard rechtdoor ging? Ik kon het zelfs gister niet zeggen welke bocht dat was, zowel tijdens de kwalificatie als tijdens de GP2 niet. Sterker nog ik weet nog steeds niet zeker of de bocht waar Hamilton gister in kwalificatie wijd ging dezelfde is als waar Alex Lynn crashte.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

FolkertE

Het enige positieve aan de baan is dat het er mooi uitziet.
Voor de rest maakt het me niet warm of koud.
Kwalificatie was wat saai en geen onverwachte posities. Al had ik het idee dat Hamilton bewust voor p2 ging. Vorig jaar had Rosberg een goede start en kwam zelfs voorbij Hamilton.

Tessa

Sainz gaat in ieder geval gezellig meedoen. Hopen dat ie de baan een beetje heel laat dit keer ;-)

0634

Wat was eigenlijk de reden van Sainz' crash? Eigen fout?

Jozef

Citaat van: FolkertE op 11 oktober 2015 - 11:11:53
Het enige positieve aan de baan is dat het er mooi uitziet.
Voor de rest maakt het me niet warm of koud.
Kwalificatie was wat saai en geen onverwachte posities. Al had ik het idee dat Hamilton bewust voor p2 ging. Vorig jaar had Rosberg een goede start en kwam zelfs voorbij Hamilton.

Rosberg was de hele kwalificatie de betere van Hamilton en ALS hij de race wint zal het verdiend zijn ook. Hij heeft gewoon de pace.

0634

Over een ronde. Tijdens de race moeten we nog even afwachten. Ben er benieuwd naar.

Wings

Lekkernij staat klaar hier: ready to (see the) race! Fijne race allen!

Wings


FolkertE

Citaat van: Jozef op 11 oktober 2015 - 12:29:40
Citaat van: FolkertE op 11 oktober 2015 - 11:11:53
Het enige positieve aan de baan is dat het er mooi uitziet.
Voor de rest maakt het me niet warm of koud.
Kwalificatie was wat saai en geen onverwachte posities. Al had ik het idee dat Hamilton bewust voor p2 ging. Vorig jaar had Rosberg een goede start en kwam zelfs voorbij Hamilton.

Rosberg was de hele kwalificatie de betere van Hamilton en ALS hij de race wint zal het verdiend zijn ook. Hij heeft gewoon de pace.
Dat zeker, hij verdiend het zeker als hij wint. Dat was mijn punt ook niet. Vorig jaar had Rosberg P2 en een erg goede poging om Hamilton in te halen door de slipstream op het lange rechte stuk. Er was tijd genoeg voor nog een rondje of banden wisselen. Ik kreeg het gevoel dat hij het ook wel best vond om van P2 te starten of hij kans had om pole te pakken maakt niet zo veel uit denk ik.

Perton

Nogal logisch dat ie p2 wel best vindt. Hij staat 837 punten voor in het kampioenschap.

Wings

Nee nee nee, niet weer Rosberg. Dag race, dag kampioenschap (in hoeverre daar nog sprake van was).

Wings


Wings

Ondertussen komt Max met rassenschrede dichterbij aan Fernando.

Wings