GP Japan: Cijfer vd race

Gestart door 0634, 27 september 2015 - 08:44:36

« vorige - volgende »

Wat vond je van Suzuka?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
1 (5.6%)
7
10 (55.6%)
6
5 (27.8%)
5
1 (5.6%)
4
0 (0%)
3
1 (5.6%)

Totaal aantal stemmen: 18

0634

Ik vond het matig maar geen onvoldoende. Een 6.

lieven

een 7tje
er was overal wel wat te doen (behalve vooraan ;) )

Pancake Shield

6. Matige race niks bijzonders, paar leuke gevechten. Maar dat was het dan ook. De pitstop waren het spannendste van de race...
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Mickey


Wings

Ik ga voor een 6.5 en rond af naar een 7. De race stond bol van mooie duels en inhaalacties. Ik heb me geen moment verveeld. Alleen voorin was het weer als vanouds saai.

0634


Wings

Heb inderdaad leuke gevechten gezien ja. De Saubers, McLarens, Bulls en Toro's zijn voortdurend met elkaar in gevecht geweest. Voorin alleen Rosberg met Bottas wat verder niet heel interessant was maar genoeg om het met een 6.5 te beoordelen. Ik zeg dus niet dat het de mooiste fightings ever waren en deel geen negens uit.

0634

Nou ja je stelt dat het bol stond van duels en inhaalacties. Wat een onzettende overdrijving in mijn ogen. Ik vond het echt een aardige race, maar niets meer dan dat. En als het bol had gestaan van actie, had ik dat echt wel opgemerkt. Je kan het leuk vinden vanwege Max, of vanwege tactiek of whatever, maar bol staan van actie is echt een bijzonder uitspraak.

Van Wijk

Ben er nog niet helemaal aan uit: Heb toch met momenten echt genoten.
Met name de Hakinnen in de vierde of vijfde ronde was giga.
Dit zal ook moment geweest zijn dat Alonso bij zich zelf heeft gedacht.....
What?? Hier heb ik echt geen zin in.
Verstappen die op een gegeven moment 2 sec per ronde sneller was als Sainz...
Ricardo  zijn close race actie....

Ik denk ook dat de race veel na besproken gaat worden door de rijders en teams...
Al met al een zeven.

0634

Verstappen reed toen overigens wel op softs die drie ronden nieuwer waren dan de hardere banden van Sainz (dan nog was het razendknap, maar het verklaard wel een deel van het verschil).

Robbert65

Ik gaf een 7. Heb even getwijfeld, heel spectaculair was het niet, maar toch een mooie race, met als hoogtepunt natuurlijk die paal van Sainz ;-) Nee, als hoogtepunt noem ik de inhaalactie van Verstappen op .... (uw keuze invullen op de puntjes a.u.b.) Of hoe Stevens zijn auto rechtkreeg na die spin? Kweenie, ik had lol, niet voor niks om 6 uur opgestaan!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Tessa

Citaat van: Robbert65 op 27 september 2015 - 09:58:47
Ik gaf een 7. Heb even getwijfeld, heel spectaculair was het niet, maar toch een mooie race, met als hoogtepunt natuurlijk die paal van Sainz ;-) Nee, als hoogtepunt noem ik de inhaalactie van Verstappen op .... (uw keuze invullen op de puntjes a.u.b.) Of hoe Stevens zijn auto rechtkreeg na die spin? Kweenie, ik had lol, niet voor niks om 6 uur opgestaan!

je kan er een grapje van maken, maar het is natuurlijk bizar dat ze een paal midden op de track zetten




aldus Sainz  ;)

Maikel0230

7/10

Een mooi voldoende dus. Ik heb genoten van de actie die er was en natuurlijk ook de wedstrijd van Max.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Wings

Citaat van: Jeroen op 27 september 2015 - 09:54:23
Nou ja je stelt dat het bol stond van duels en inhaalacties. Wat een onzettende overdrijving in mijn ogen. Ik vond het echt een aardige race, maar niets meer dan dat. En als het bol had gestaan van actie, had ik dat echt wel opgemerkt. Je kan het leuk vinden vanwege Max, of vanwege tactiek of whatever, maar bol staan van actie is echt een bijzonder uitspraak.

Stop eens met mij te indoctrineren. Ik bepaal zelf wanneer ik vind dat een race bol staat van inhaalacties en ik bepaal zelf waarom ik een race leuk vind. Prima dat je het daarmee oneens bent maar ga niet doen alsof jij patent hebt op de waarheid. Deze race leuk vinden vanwege zijn inhaalacties kan prima en hoe ik dat verwoord is aan mij. Ik heb er in ieder geval van genoten. De gevechten achter Alonso, de overweldigende inhaalactie van Nasr op Alonso met Max aan de binnenzijde, Max die de druk op de ketel zet bij Kvyat (zag je zijn poging om buitenom e R130 te gaan?) en Alonso. Kvyat die worstelt met Alonso en vecht met de Saubers. Genoeg te beleven.

Wings

Citaat van: Robbert65 op 27 september 2015 - 09:58:47
Ik gaf een 7. Heb even getwijfeld, heel spectaculair was het niet, maar toch een mooie race, met als hoogtepunt natuurlijk die paal van Sainz ;-) Nee, als hoogtepunt noem ik de inhaalactie van Verstappen op .... (uw keuze invullen op de puntjes a.u.b.) Of hoe Stevens zijn auto rechtkreeg na die spin? Kweenie, ik had lol, niet voor niks om 6 uur opgestaan!

Wat dacht je van Rossi die daar vol kwam aanzetten. Damn!