GP Japan: Cijfer vd race

Gestart door 0634, 27 september 2015 - 08:44:36

« vorige - volgende »

Wat vond je van Suzuka?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
1 (5.6%)
7
10 (55.6%)
6
5 (27.8%)
5
1 (5.6%)
4
0 (0%)
3
1 (5.6%)

Totaal aantal stemmen: 18

Tessa

Citaat van: Wings op 27 september 2015 - 10:04:55
Citaat van: Jeroen op 27 september 2015 - 09:54:23
Nou ja je stelt dat het bol stond van duels en inhaalacties. Wat een onzettende overdrijving in mijn ogen. Ik vond het echt een aardige race, maar niets meer dan dat. En als het bol had gestaan van actie, had ik dat echt wel opgemerkt. Je kan het leuk vinden vanwege Max, of vanwege tactiek of whatever, maar bol staan van actie is echt een bijzonder uitspraak.

Stop eens met mij te indoctrineren. Ik bepaal zelf wanneer ik vind dat een race bol staat van inhaalacties en ik bepaal zelf waarom ik een race leuk vind. Prima dat je het daarmee oneens bent maar ga niet doen alsof jij patent hebt op de waarheid. Deze race leuk vinden vanwege zijn inhaalacties kan prima en hoe ik dat verwoord is aan mij. Ik heb er in ieder geval van genoten. De gevechten achter Alonso, de overweldigende inhaalactie van Nasr op Alonso met Max aan de binnenzijde, Max die de druk op de ketel zet bij Kvyat (zag je zijn poging om buitenom e R130 te gaan?) en Alonso. Kvyat die worstelt met Alonso en vecht met de Saubers. Genoeg te beleven.

je bent geen ochtendmens, he?

Robbert65

Citaat van: Wings op 27 september 2015 - 10:05:45
Citaat van: Robbert65 op 27 september 2015 - 09:58:47
Ik gaf een 7. Heb even getwijfeld, heel spectaculair was het niet, maar toch een mooie race, met als hoogtepunt natuurlijk die paal van Sainz ;-) Nee, als hoogtepunt noem ik de inhaalactie van Verstappen op .... (uw keuze invullen op de puntjes a.u.b.) Of hoe Stevens zijn auto rechtkreeg na die spin? Kweenie, ik had lol, niet voor niks om 6 uur opgestaan!

Wat dacht je van Rossi die daar vol kwam aanzetten. Damn!

Jajaja, die had het stuur wel vast ja, snaarstrak erlangs...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Van Wijk

Inderdaad, die was ik nog vergeten....De Drift actie van Stevens....
Wat zal die gezweet hebben  :)

Wings

Citaat van: Robbert65 op 27 september 2015 - 10:10:06
Citaat van: Wings op 27 september 2015 - 10:05:45
Citaat van: Robbert65 op 27 september 2015 - 09:58:47
Ik gaf een 7. Heb even getwijfeld, heel spectaculair was het niet, maar toch een mooie race, met als hoogtepunt natuurlijk die paal van Sainz ;-) Nee, als hoogtepunt noem ik de inhaalactie van Verstappen op .... (uw keuze invullen op de puntjes a.u.b.) Of hoe Stevens zijn auto rechtkreeg na die spin? Kweenie, ik had lol, niet voor niks om 6 uur opgestaan!

Wat dacht je van Rossi die daar vol kwam aanzetten. Damn!

Jajaja, die had het stuur wel vast ja, snaarstrak erlangs...

Zou me niks verbazen als er nu een afdruk in staat. ;) No shit!

0634

Citaat van: Wings op 27 september 2015 - 10:04:55
Citaat van: Jeroen op 27 september 2015 - 09:54:23
Nou ja je stelt dat het bol stond van duels en inhaalacties. Wat een onzettende overdrijving in mijn ogen. Ik vond het echt een aardige race, maar niets meer dan dat. En als het bol had gestaan van actie, had ik dat echt wel opgemerkt. Je kan het leuk vinden vanwege Max, of vanwege tactiek of whatever, maar bol staan van actie is echt een bijzonder uitspraak.

Stop eens met mij te indoctrineren. Ik bepaal zelf wanneer ik vind dat een race bol staat van inhaalacties en ik bepaal zelf waarom ik een race leuk vind. Prima dat je het daarmee oneens bent maar ga niet doen alsof jij patent hebt op de waarheid. Deze race leuk vinden vanwege zijn inhaalacties kan prima en hoe ik dat verwoord is aan mij. Ik heb er in ieder geval van genoten. De gevechten achter Alonso, de overweldigende inhaalactie van Nasr op Alonso met Max aan de binnenzijde, Max die de druk op de ketel zet bij Kvyat (zag je zijn poging om buitenom e R130 te gaan?) en Alonso. Kvyat die worstelt met Alonso en vecht met de Saubers. Genoeg te beleven.

Ik vind het prima dat jij het een leuke race vond maar het stond niet bol van de inhaalacties. Dat eerste is een mening, dat tweede is een feit.

Kootje

#20
Heb er anders genoeg gezien. Ik ga dan ook voledig mee met Wings, al geef ik 'n hoger cijfer. Een magere 6.5 volstaat niet voor 'n race die bol staat vd inhaalacties. Een 7.5 klinkt beter en omdat het Japan is rond ik wederom omhoog af.

Robbert65

#21
Citaat van: Tessa op 27 september 2015 - 10:00:32
Citaat van: Robbert65 op 27 september 2015 - 09:58:47
Ik gaf een 7. Heb even getwijfeld, heel spectaculair was het niet, maar toch een mooie race, met als hoogtepunt natuurlijk die paal van Sainz ;-) Nee, als hoogtepunt noem ik de inhaalactie van Verstappen op .... (uw keuze invullen op de puntjes a.u.b.) Of hoe Stevens zijn auto rechtkreeg na die spin? Kweenie, ik had lol, niet voor niks om 6 uur opgestaan!

je kan er een grapje van maken, maar het is natuurlijk bizar dat ze een paal midden op de track zetten

aldus Sainz  ;)

Welkom hier, misschien kun je jezelf even voorstellen op http://www.gppits.net/forum/index.php/topic,12133.0.html. Hoe meer zielen hoe meer...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

0634

Citaat van: Kootje op 27 september 2015 - 10:34:29
Heb er anders genoeg gezien.

Genoeg kan natuurlijk. Ik vond het ook niet verkeerd, daarom gaf ik een voldoende (6). 

Robbert65

#23
Citaat van: Jeroen op 27 september 2015 - 10:33:20
Citaat van: Wings op 27 september 2015 - 10:04:55
Citaat van: Jeroen op 27 september 2015 - 09:54:23
Nou ja je stelt dat het bol stond van duels en inhaalacties. Wat een onzettende overdrijving in mijn ogen. Ik vond het echt een aardige race, maar niets meer dan dat. En als het bol had gestaan van actie, had ik dat echt wel opgemerkt. Je kan het leuk vinden vanwege Max, of vanwege tactiek of whatever, maar bol staan van actie is echt een bijzonder uitspraak.

Stop eens met mij te indoctrineren. Ik bepaal zelf wanneer ik vind dat een race bol staat van inhaalacties en ik bepaal zelf waarom ik een race leuk vind. Prima dat je het daarmee oneens bent maar ga niet doen alsof jij patent hebt op de waarheid. Deze race leuk vinden vanwege zijn inhaalacties kan prima en hoe ik dat verwoord is aan mij. Ik heb er in ieder geval van genoten. De gevechten achter Alonso, de overweldigende inhaalactie van Nasr op Alonso met Max aan de binnenzijde, Max die de druk op de ketel zet bij Kvyat (zag je zijn poging om buitenom e R130 te gaan?) en Alonso. Kvyat die worstelt met Alonso en vecht met de Saubers. Genoeg te beleven.

Ik vind het prima dat jij het een leuke race vond maar het stond niet bol van de inhaalacties. Dat eerste is een mening, dat tweede is een feit.

Gasten, zit mekaar niet zo in de dreadlocks! Daar krijg je maar tractie alopecia van! http://www.nu.nl/gezondheid/4133078/mannen-worden-kaal-van-strakke-knot.html
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings

Citaat van: Jeroen op 27 september 2015 - 10:33:20
Ik vind het prima dat jij het een leuke race vond maar het stond niet bol van de inhaalacties. Dat eerste is een mening, dat tweede is een feit.

Dat is het niet. Wat jij heel veel vind hoef ik niet heel veel te vinden. Kennelijk verschilt onze definitie dus + probeer het meer in het geheel te bekijken om het vanuit het juiste perspectief te zien. Ik geef geen 9 hiervoor maar een 6.5. Dus maar een half punten hoger dan jij dus we zitten dichterbij elkaar dan je denkt. Hoe we het dan verwoorden, sja.

gloudiesaurus

Ik geef een magere 7. Toch een aardige race!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Citaat van: Wings op 27 september 2015 - 10:44:32
Citaat van: Jeroen op 27 september 2015 - 10:33:20
Ik vind het prima dat jij het een leuke race vond maar het stond niet bol van de inhaalacties. Dat eerste is een mening, dat tweede is een feit.

Dat is het niet. Wat jij heel veel vind hoef ik niet heel veel te vinden. Kennelijk verschilt onze definitie dus + probeer het meer in het geheel te bekijken om het vanuit het juiste perspectief te zien. Ik geef geen 9 hiervoor maar een 6.5. Dus maar een half punten hoger dan jij dus we zitten dichterbij elkaar dan je denkt. Hoe we het dan verwoorden, sja.

Ok. Doet er verder ook niet veel toe.

SDG

Zeventje. Een aantal leuke duels, maar helaas in de achterhoede. En Max toch weer één van de grote smaakmakers.

Perton

6. Ben halverwege gaan douchen en had niks gemist hoorde ik van mijn kornuiten. Wel wat gevechten maar as usual (op rosberg na dan) vooraan geen actie. En als hamilton zijn teamgenoot niet van de baan had gedrukt hadden we vooraan helemaal geen actie gehad.

0634

Die actie maakt het verschil tussen top en subtop. Kampioen en geen kampioen.