Round 14: Japanese Grand Prix, Suzuka Circuit, Suzuka

Gestart door Maikel0230, 22 september 2015 - 16:57:06

« vorige - volgende »

FolkertE

Citaat van: Maikel0230 op 23 september 2015 - 14:25:07
Dat heb ik ook gehoord maar het lijkt met sterk dat ze daarmee zo lang zouden wegkomen. Overigs verwacht ik gewoon weer dat Mercedes van voor staat met 3 a 4 tienden verschil naar Ferrari toe.

Indien het niet zo zou zijn dan mag Hamilton nog oppassen.
Ik geloof het ook niet zo,  maar er gaan de meest wilde geruchten. En volgens Pirelli en de fia waren de banden spanningen in Monza ook inorde en reed Hamilton ook weg van Vettel.

Maar indien het wel zo is,  zie ik nog wel een rel komen want er is toch een grote verandering doorgevoerd die het hele kampioenschap op de kop gooit.
Hamikton is er nog niet gerust op,  maar dat kan ook weer toneel zijn.

Overigens gaat een ander gerucht dat Mercedes haar motoren heeft afgeknepen.
Kort om,  er gaat een hoop gebeuren

Perton

Er komt heus geen rel hoor. Weinig anders dan 2003. Toen was er ook geen rel

Jehoentelaar

Citaat van: FolkertE op 23 september 2015 - 19:23:54
is natuurlijk  ook heel persoons gebonden. Misschien dat het gevoel van vrieg opstaan ook nee speelde.

Dat laatste zeker niet. Dat eerste zeker wel.

0634

Voor een ochtendmens als ik is de GP van Japan een verademing. Anders lig ik in bed naar het plafond te staren. En zelfs de saaiste GP van Japan is boeiender dan mijn plafond. Die is alleen maar wit. Met een lamp in het midden.

Perton


gloudiesaurus

Ik ben een avondmens  ;)

Maar ik ben ook benieuwd naar Mercedes. Maar ik gok erop dat ze weer vooraan staan. Zo niet, dan kan het nog leuk worden...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

2005, alweer tien jaar geleden dus. Kimi van P17 op de grid naar P1 in de laatste ronde. Legendarisch. Was ook die race waar Alonso de mooiste inhaalbeweging uit zijn carrière maakte, buitenom bij Schumacher in de 130R.

Maikel0230

Bij Lotus loopt alles al in het honderd. Hun vracht is pas vandaag aangekomen en ze geraken niet in de paddock omdat ze de organisatoren nog niet betaald hebben voor hun hospitality unit. Normaal gezien laten de teams vandaag hun motoren al eens warlopen maar bij Lotus gebeurt nog niks. De auto's moeten nog samengesteld worden.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

lieven


Robbert65

Citaat van: Jeroen op 23 september 2015 - 20:46:43
Voor een ochtendmens als ik is de GP van Japan een verademing. Anders lig ik in bed naar het plafond te staren. En zelfs de saaiste GP van Japan is boeiender dan mijn plafond. Die is alleen maar wit. Met een lamp in het midden.

Hang die lamp dan wat naar rechts...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

Citaat van: Maikel0230 op 24 september 2015 - 09:18:17
Bij Lotus loopt alles al in het honderd. Hun vracht is pas vandaag aangekomen en ze geraken niet in de paddock omdat ze de organisatoren nog niet betaald hebben voor hun hospitality unit. Normaal gezien laten de teams vandaag hun motoren al eens warlopen maar bij Lotus gebeurt nog niks. De auto's moeten nog samengesteld worden.
Dat zal wel weer gladgestreken worden, want als een team eenmaal daar staat, dan gaat die poort wel open neem ik aan, maar gottegot, wat een gedonder de laatste maanden bij Lotus. Ik hoop, dat ze het einde van het seizoen halen en dat er dan een oplossing gaat komen, het is -als voortzetting van Renault- een roemrucht team en Lotus als naam in F1 natuurlijk helemaal. Het zou mij pijn doen, maar - belangrijker- het aanzien van F1 schaden als dat misgaat met Lotus. Worst case scenario voor 2016 is nu: geen Renault meer, geen Lotus meer, RBR en STR eruit en voor dat alles in de plaats Haas erin... Moet er niet aan denken...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jehoentelaar

Als ze niet betalen gaat die deur niet open, lijkt me.

Robbert65

uiteraard. Maar dan trekt Bernie zijn portemonnee, of een sponsor, zoiets wordt wel opgelost. Maar de lange termijn zie ik somberder....
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Perton

Naja Hoe meer problemen, hoe goedkoper het wordt voor Renault,  zeg ik compleet ongenuanceerd :p

Matthijs

Citaat van: Perton op 24 september 2015 - 12:51:40
Naja Hoe meer problemen, hoe goedkoper het wordt voor Renault,  zeg ik compleet ongenuanceerd :p
Ongenuanceerd maar wellicht wel waar. Aangezien Lotus nu met Mercedes rijdt, heeft Renault er helemaal geen belang bij om Lotus NIET te laten klappen toch?