Round 14: Japanese Grand Prix, Suzuka Circuit, Suzuka

Gestart door Maikel0230, 22 september 2015 - 16:57:06

« vorige - volgende »

Mickey

Leek er toch echt op dat Sainz gewoon aan de kant ging, Mol zag dat anders.

Wings

Citaat van: Mickey op 27 september 2015 - 08:21:31
Leek er toch echt op dat Sainz gewoon aan de kant ging, Mol zag dat anders.

En dan blokkeren? Lijkt me sterk.

Verder:

MERCEDES AMG F1 ‏@MercedesAMGF1  18 sec.19 seconden geleden Vertaling weergeven
Verstappen copying Nico's earlier move into turn 16; very nice! Great to watch... #JapaneseGP...

Die kan hij in zijn zak steken.

Wings

Verstappen heeft problemen met de temperatuur in zijn achterbanden. Zijn te heet schijnbaar (critical).

Mickey

Citaat van: Wings op 27 september 2015 - 08:23:25
Citaat van: Mickey op 27 september 2015 - 08:21:31
Leek er toch echt op dat Sainz gewoon aan de kant ging, Mol zag dat anders.

En dan blokkeren? Lijkt me sterk.

Verder:

MERCEDES AMG F1 ‏@MercedesAMGF1  18 sec.19 seconden geleden Vertaling weergeven
Verstappen copying Nico's earlier move into turn 16; very nice! Great to watch... #JapaneseGP...

Die kan hij in zijn zak steken.

Blokkeren juist omdat hij op het vuile kwam. We horen vast nog wel hoe het echt zat.  Kan het mis hebben natuurlijk. Hoop dat ik het mis heb ook.  :)

Wings

Hamilton wint zijn 41ste race. Kijken of hij emotioneel is dadelijk. Hij staat nu gelijk aan Senna op het circuit waar hij al zijn titels heeft gepakt.

lieven

ik denk ook dat sainz max gewoon er voorbij lied.
max was ook gewoon een pak sneller.

Sainz zijn geknuffel met het paaltje was wel speciaal.
wat doet dat paaltje daar ook?

0634

Citaat van: Mickey op 27 september 2015 - 08:21:31
Leek er toch echt op dat Sainz gewoon aan de kant ging, Mol zag dat anders.

Leek daar totaal niet op. De engineer van Sainz - lees ik op Twitter - schijnt gevraagd te hebben om posities te houden.

Frank Woestenburg ‏@FrankWoest  ยท 8 min.8 minuten geleden 
Engineer Carlos Sainz vroeg voor inhaalactie van Max bij de Spanjaard om handhaving van posities. Mooi niet dus... #F1


Pancake Shield

Er is een hele enthousiaste Rosberg-fan in de buurt van het podium: "NICOOOOOOOO! NICOOOOOO!!!!!!"

Citaat van: lieven op 27 september 2015 - 08:45:38
Sainz zijn geknuffel met het paaltje was wel speciaal.
wat doet dat paaltje daar ook?

Dat is gewoon zo'n standaard ding dat daar eigenlijk altijd staat. Ik geloof dat de meeste pitsingangen dat wel hebben.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Wings

Citaat van: Mickey op 27 september 2015 - 08:29:44
Blokkeren juist omdat hij op het vuile kwam.

Vind ik niet echt heel logisch (zie: iedereen die gelapt wordt) + wat Jeroen zegt.

Wings

Even een zijsprong, achterin waren flink wat gevechten. Sauber, Red Bull, McLaren en Toro Rosso hebben wat duels uitgevochten. De regie pikt daarom ook continue het middenveld op. Hoe interessant is het om een team te sponsoren die domineren? De Mercedessen komen nauwelijks in beeld.

Wings

Overigens ben ik het praatje van Rosberg dat hij dingen de volgende race moet rechtzetten wel beu. Wordt het niet tijd om toe te geven dat Hamilton een goed seizoen kent en 'hard to get' is? Alleen een wonder kan het tij doen keren voor Nico.

Mickey

Citaat van: Wings op 27 september 2015 - 08:52:44
Citaat van: Mickey op 27 september 2015 - 08:29:44
Blokkeren juist omdat hij op het vuile kwam.

Vind ik niet echt heel logisch (zie: iedereen die gelapt wordt) + wat Jeroen zegt.

Inmiddels uitsluitsel via de studio, waarbij de vraag nog even aan Jos gesteld werd. Mooi dan.

Mickey

Citaat van: Wings op 27 september 2015 - 08:54:54
Even een zijsprong, achterin waren flink wat gevechten. Sauber, Red Bull, McLaren en Toro Rosso hebben wat duels uitgevochten. De regie pikt daarom ook continue het middenveld op. Hoe interessant is het om een team te sponsoren die domineren? De Mercedessen komen nauwelijks in beeld.

Viel mij ook al op, Verstappen was meer in beeld dan Hamilton volgens mij.

Wings

Citaat van: Mickey op 27 september 2015 - 09:03:59
Citaat van: Wings op 27 september 2015 - 08:52:44
Citaat van: Mickey op 27 september 2015 - 08:29:44
Blokkeren juist omdat hij op het vuile kwam.

Vind ik niet echt heel logisch (zie: iedereen die gelapt wordt) + wat Jeroen zegt.

Inmiddels uitsluitsel via de studio, waarbij de vraag nog even aan Jos gesteld werd. Mooi dan.

Ik heb het niet meegekregen. Wat werd gezegd?

Mickey

Weet het niet meer woordelijk, maar toen ernaar gevraagd werd gaf JV aan dat het gewoon een inhaalactie van Max was.