Red Bull - Audi?

Gestart door gloudiesaurus, 21 september 2015 - 17:44:08

« vorige - volgende »

Arthur

Horner heeft al gemeld dat VW inmiddels een no go is. Opgegaan in Emissie...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

janke

Citaat van: gloudiesaurus op 26 september 2015 - 10:02:09

En misschien dat dit nog wel invloed gaat hebben op het verdere autosportprogramma van Volkswagen.

Kan, maar aan de andere kant als ze ermee stoppen met racing dan brengt dat ook niets of weinig. Maar na miljarden verlies op de beurs en er komt nog een claim van de Amerikaanse overheid van miljarden is het maar de vraag of raad van bestuur en aandeelhouders nog wel trek hebben in de autosport. Zou wat zijn als Audi/Porsche zich terugtrekken uit de DTM en WEC. Dat zou een groot drama zijn voor de autosport, dat zekers.
Some things are too important to be left in the past.

Wings

Waar lees je dat Arthur?

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

janke

Citaat van: Wings op 26 september 2015 - 19:27:44
Waar lees je dat Arthur?

Overal op sites. Emissie bedrog en dan instappen in de F1 zou toch wel een heel groot lachertje zijn. Niemand neemt dan VAG nog serieus.
Some things are too important to be left in the past.

Wings

Is dat zo janke? Kan. Ik denk dat het één los staat van het ander maar begrijp het punt.

Citaat van: Arthur op 26 september 2015 - 19:30:41
Autosport.com [meen ik]

Thanks! Ik ga opzoek.

Arthur

Citaat van: Wings op 26 september 2015 - 19:36:31
Is dat zo janke? Kan. Ik denk dat het één los staat van het ander maar begrijp het punt.

Citaat van: Arthur op 26 september 2015 - 19:30:41
Autosport.com [meen ik]

Thanks! Ik ga opzoek.

Staat elders volgens mij, weet niet meer waar [was druk aan het surfen]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

janke

Citaat van: Wings op 26 september 2015 - 19:36:31
Is dat zo janke? Kan. Ik denk dat het één los staat van het ander maar begrijp het punt.

Citaat van: Arthur op 26 september 2015 - 19:30:41
Autosport.com [meen ik]

Thanks! Ik ga opzoek.

Ja dat denken wij als autosportliefhebbers. Consumenten denken daar toch iets anders over, vind ik. Dat risico willen ze echt niet lopen. BTW Zwitserland en de Belgische importeur verkopen voorlopig geen modellen meer met de motor die alle shit heeft veroorzaakt. Bron: Diverse Europese kranten.
Some things are too important to be left in the past.

Wings


janke

Citaat van: Wings op 26 september 2015 - 19:56:06
Ik was internet aan het afstruinen, check wat ik tegenkom (filmpje ff kijken): http://www.telegraaf.nl/autovisie/24533515/__Kees_van_der_Grint___Softwarefraude_in_de_F1_ook_heel_gewoon___.html

;D ;D

Yep, en die man weet echt wel waar hij het over heeft. Ik heb vanmorgen toen ik terug was uit Munchen dat programma gezien. Sensoren in de auto bouwen om de lus op de startpositie te manipuleren. Geweldig dat daar iemand over nagedacht heeft.
Some things are too important to be left in the past.

Van Wijk

Het zou mij overigens niet verbazen als er meer merken dit kunstje hebben gecopieerd.
Zie het als doping, de eerste die het toegaf of gepakt werd was de "sjaak ".
Later bleek het hele peleton doping te hebben gebruikt.

Wings

Dat is wat nu wordt beweerd. ;) Verder verbaasd het mij dat een team als Red Bull geen motorpartner aan zich kan verbinden. Red Bull is dit decennium het meest succesvolle gebleken met maar liefst vier titels oprij.

lieven

Ik begrijp mercedes wel hoor.
RB heeft serieus zitten zeiken op Renault.

Wings

O ik begrijp het ook wel maar tegelijkertijd vind ik het  ook bizar.

0634

Citaat van: lieven op 27 september 2015 - 08:47:46
Ik begrijp mercedes wel hoor.
RB heeft serieus zitten zeiken op Renault.

Naja, ik denk dat dat niet veel mee zal spelen. Eerder denk ik dat Mercedes gewoon huiverig is om een motor te leggen in dat wat aerodynamisch gezien al jarenlang een geweldige wagen is.