Red Bull - Audi?

Gestart door gloudiesaurus, 21 september 2015 - 17:44:08

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/audi_met_red_bull_in_formule_1_in_2018/

Eddie Jordan zei het al en nu zijn er nog meer geruchten...

Wordt het dan toch Red Bull Audi in 2018?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Ja. Ik heb sinds Schumachers terugkeer en Hamiltons overstap een rotsvast vertrouwen in EJ en zijn bronnen.

Arthur

En in de tussenjaren met een Ferrarimotor?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings


Perton

Niet om flauw te doen, maar waarom een nieuw topic als deze discussie al een paar dagen gaande is in een ander topic? Ik denk niet dat een nieuw topic plotseling een nieuwe discussie aanwakkert ofzo.

Jehoentelaar


gloudiesaurus

Er was toch nog geen RB-topic?  :)

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings


Arthur

Citaat van: Wings op 21 september 2015 - 21:07:11
En toen kwam de klad erin:

http://www.standaard.be/cnt/dmf20150921_01877098

Dat soort praktijken zijn in de F1 ook al eens aan de orde geweest [BAR]....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel


Perton

Plus natuurlijk gewoon het motoren silly season-topic, nota bene met dezelfde topicstarter, waar het binnen een dag al over Red Bull en Audi ging.

Jehoentelaar

Het maakt mij overigens niet veel uit waarover topics allemaal worden geopend, maar om de zaak overzichtelijk te houden kun je in zo'n geval beter discussies samenvoegen naar één nieuw topic.

Pancake Shield

Even afgezien van waar dit moet. Op dit alles heb ik maar een antwoord: 't is kul. Audi geloof ik echt nooit van z'n leven dat die hun naam gaan verbinden aan de F1. Er zijn al die jaren al zoveel geruchten geweest, zelfs dit jaar al vaker. Ik denk als Volkswagen AG het hele zaakje overneemt dat ze er een meer prestieuze naam aan verbinden als bv Porsche ofzo.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Maikel0230

Porsche, dat zonet een hele operatie in het WEC heeft opgezet om het na 2 seizoenen alweer af te breken?

Lijkt me dan ook weer sterk.

In ieder geval zal het een van die twee zijn.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634