Cijfer vd race: Singapore

Gestart door 0634, 20 september 2015 - 16:18:21

« vorige - volgende »

vonden we ervan?

10
1 (4.5%)
9
3 (13.6%)
8
7 (31.8%)
7
9 (40.9%)
6
2 (9.1%)
5
0 (0%)
4
0 (0%)
3 of lager
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 22

0634


Pancake Shield

7. Niet super, maar paar leuke gevechten om de laatste paar puntjes.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Jehoentelaar

6. Vond het allemaal niet heel interessant.

gloudiesaurus

Een 8, leuke gevechten. Genoeg actie.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Eerste helft 'n 5, was echt slaapverwekkend saai. Tweede helft daarentegen, zeer enerverend en wat mij betreft 'n 10 waard. Brengt het gemiddelde op 'n 7.5, maar door Max z'n NO! rond ik naar boven af. Een 8 dus.

Arthur

Ik vond het een prima 7. Regelmatig er goed voor gaan zitten en dat miste ik nogal eens. Mindere momenten maar goed afgewisseld met leuke akties [de Werbung daargelaten, die heb ik snel doorgespoeld]!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

SDG

Citaat van: Arthur op 20 september 2015 - 17:29:07
Ik vond het een prima 7. Regelmatig er goed voor gaan zitten en dat miste ik nogal eens. Mindere momenten maar goed afgewisseld met leuke akties [de Werbung daargelaten, die heb ik snel doorgespoeld]!!

Heb vandaag eens naar de RTBF gezien i.p.v. een livestream van SkySportsF1, kwestie van mijn nieuwe HD-tv ook eens in al haar glorie te laten schitteren. Daar blijft het beeld tijdens de reclame doorlopen in een klein rechthoekje. Nog steeds niet echt ideaal, maar je kunt tenminste de actie blijven volgen.

O ja, leuke race. Ik schaar mij bij de mensen die een 8 gaven.

Arthur

Citaat van: SDG op 20 september 2015 - 18:15:43
Citaat van: Arthur op 20 september 2015 - 17:29:07
Ik vond het een prima 7. Regelmatig er goed voor gaan zitten en dat miste ik nogal eens. Mindere momenten maar goed afgewisseld met leuke akties [de Werbung daargelaten, die heb ik snel doorgespoeld]!!

Heb vandaag eens naar de RTBF gezien i.p.v. een livestream van SkySportsF1, kwestie van mijn nieuwe HD-tv ook eens in al haar glorie te laten schitteren. Daar blijft het beeld tijdens de reclame doorlopen in een klein rechthoekje. Nog steeds niet echt ideaal, maar je kunt tenminste de actie blijven volgen.

O ja, leuke race. Ik schaar mij bij de mensen die een 8 gaven.

Helaas [denk ik] behoort de RTBF niet tot mijn mogelijkheden... En dus reclamesparen [interactief] en iets minder livekijken maar reclame wel door kunnen spoelen ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Maikel0230

Een 7,5/10 wat mij betreft. Echt genoten van de tweede helft, zeker Max zijn opmars.

Wat de RTBF betreft vallen die reclameblokken wel mee. Het zijn er maar twee en meestal zijn het twee snelle spotjes. Als je RTL kijkt heb je bijna vier keer vijf minuten aan je broek. Dat de RTBF in HD is bij mij maakt de keuze een non-issue.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Fietser

Deze race krijgt van mij een dikke 7,5. Maar omdat ik F1-races in het donker tamelijk onzinnig vind, trek ik er een punt van af. Een 6,5 dus, die ik vervolgens afrond naar een zeven.

janke

Citaat van: Fietser op 20 september 2015 - 19:46:20
Deze race krijgt van mij een dikke 7,5. Maar omdat ik F1-races in het donker tamelijk onzinnig vind, trek ik er een punt van af. Een 6,5 dus, die ik vervolgens afrond naar een zeven.

Heb je er lang over nagedacht?? Ik geef een acht. Alleen de verliching al. Vettel de  man vd race, Ricciardo op 2 en Verstappen op 3.
Some things are too important to be left in the past.

Robbert65

7, leuk, maar niet spectaculair...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Fietser

Citaat van: janke op 20 september 2015 - 19:57:56
Citaat van: Fietser op 20 september 2015 - 19:46:20
Deze race krijgt van mij een dikke 7,5. Maar omdat ik F1-races in het donker tamelijk onzinnig vind, trek ik er een punt van af. Een 6,5 dus, die ik vervolgens afrond naar een zeven.

Heb je er lang over nagedacht?? Ik geef een acht. Alleen de verliching al. Vettel de  man vd race, Ricciardo op 2 en Verstappen op 3.

Wat bedoel je met 'heb je er lang over nagedacht?'
Heb jij trouwens lang nagedacht over de verlichting? Als het donker wordt doe ik thuis ook een lampje aan.

NielsD

Citaat van: Jehoentelaar op 20 september 2015 - 16:29:31
6. Vond het allemaal niet heel interessant.

De tering. :D Wat moet er nog meer gebeuren om een GP interessanter te maken? Dit is, ondanks dat het jouw mening is, sowieso meer waard dan een zes.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

0634

Naja, veel ingehaald werd er niet. Het einde was leuk, maar verder blijft het voor het publiek een weinig boeiende baan waarop inhalen heel lastig is.