Silly season motoren 2015/ 2016

Gestart door gloudiesaurus, 17 september 2015 - 15:40:27

« vorige - volgende »

Arthur

Zelfs dat waren er niet genoeg meen ik....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

gloudiesaurus

Citaat van: Perton op 29 september 2015 - 20:55:02
Citaat van: gloudiesaurus op 29 september 2015 - 20:19:40
Citaat van: Maikel0230 op 29 september 2015 - 12:51:00
Die Update is zover ik weet uirgesteld van Sochi naar Austin. Verder geldt wat Perton zegt. Er komt den penalty als ze die update willen inzetten. Het is dus aan RB en STR om de waarde ervan af te wegen

Het schijnt maar een hele kleine update te zijn.
Als je 12 tokens klein vindt,  dan wel ja

Ik hoorde op Sport1 zeggen dat Red Bull/ Toro Rosso zeggen dat ze de update mogelijk niet gaan gebruiken, omdat hij klein zou zijn en een motorwissel zou kosten. Het voordeel zou dan minimaal zijn.

12 tokens is wel fors, ben wel benieuwd dan.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Correct me if i'm wrong maar volgens mij heeft niemand gedurende het seizoen 12 tokens tijdens een enkele update gebruikt, toch?

Perton

Dat was het punt dan ook van renault: die gebruiken alles in één keer.

Gloudisaurus  > dat de te behalen winst klein is, betekent niet dat de Update klein is. Die is blijkbaar groot. Dat ie vervolgens wel of niet werkt, is een ander verhaal.

Arthur

Als er iets structureel fout zit waardoor er op diverse vlakken aanpassingen nodig zijn schijnt dat zoveel token's te kosten die Renault niet meer had. Dan wordt het lastig.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Alleen een stuk of 87 zou helpen.

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Hamilton#44

Denk dat Renault die update wel graag wil doen met het oog op 2016 en who cares als ze stuk gaan? Renault niet in ieder geval, alleen maar gunstig voor Lotus.  ;)

Hamilton#44

Manor bevestigd meerjarige deal met Mercedes. Ze gaan eveneens versnellingsbak en ophanging van Williams aankopen.  :)

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jehoentelaar

Wat de motoren betreft is Hamilton#44 deze bronvermelding vergeten: http://www.autosport.com/news/report.php/id/121106

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Hamilton#44


Robbert65

Citaat van: Hamilton#44 op 01 oktober 2015 - 16:08:05
Citaat van: Robbert65 op 01 oktober 2015 - 12:47:24
waar haal je die info vandaan?

Diverse Engelse sites.  :)

Uit de forumregels:   * Heb je wat nieuws? Vermeld altijd de bron! Hou er rekening mee dat het forum geen nieuwsonderdeel is, het is dus niet de bedoeling je eigen krant op te starten. Bezit je de onweerstaanbare drang om constant nieuws bekend te maken? Misschien is er een plaats voor je in de redactie.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Hamilton#44